Άλλη μια δυναμομέτρηση GTR της Forged Performance http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/nissan-gt-r.html . Η διαφορά από την προηγούμενη είναι ότι αυτό το GT-R φοράει τις υβριδικές τουρμπίνες της AMS, εφωτερικά μαμά εσωτερικά ρουλεμανάτες Garrett . Tο αποτέλεσμα είναι 626ΗΡ στους τροχούς με πίεση υπερπλήρωσης 1,25bar .
Forged Performance Nissan GT-R with AMS Turbos & D
Δείτε ένα τέτοιο GT-R με τουρμπίνες της AMS και βενζίνη 98 ελληνικά οκτάνια στα 0-400μ.
The AMS sponsored GT-R breaks the pump gas ¼ mile
Τα 996 τούρμπο είναι μουσειακό είδος μετά το GTR .
ΑπάντησηΔιαγραφήRufate porsakhdes !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι και να κάνει Datsun είναι .
ΑπάντησηΔιαγραφή7:33 Ο,τι και να λες μαλακας θα εισαι μια ζωη :-)
ΑπάντησηΔιαγραφή7:33 Ο,τι και να λες μαλ*κας θα εισαι μια ζωη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να επανερθει το μετρο της αποσυρσης ειδικα για τους σκαραβαιους . Ειναι η εσχατη καταντια να διασυρονται απο Ντατσουν ! Αποσυρση λοιπον να σωθει οτι απεμεινε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόσυρση τώρα !!! χαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά ψυχραιμία, είναι εντυπωσιακότατες οι επιδόσεις του GTR αλλά με τις τόσες πολλές βελτιώσεις υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ο ιδιοκτήτης του να χάσει την ουσία και το GTR να μετατραπεί σε ένα κουβά για να πετάει λεφτά μέχρι να καταλάβει ότι όλα αυτά δεν οδηγούν πουθενά ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει ένα αυτοκίνητο για τον εαυτό του δεν έχει κανένα λόγο να πάει παραπέρα από 996ΤΤ, όποιος όμως θέλει αυτοκίνητο για κόντρες και για να λέει ότι έχει το πιο γρήγορο ας πάρει GTR ...
Με αυτη τη λογικη και μια 997s ειναι υπεραρκετη.
ΑπάντησηΔιαγραφήGTR all the way...