Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Porsche 997 Turbo APR Software Dyno Testing




12 σχόλια:

  1. xaxaxa..telika apodidei arketa kala kai me arketi ropoula..kai "logika" to apr programma...se ena pio "sfixto" dinamometro isos edeixne 525-530bhp ..kati apolita logiko...ta noumera pou eixane ypothei kata kairous einai telika paparies...dld 600bhp kai 900NM(an thimamai kala)...to thema mas loipn einai giati tou thodori itane mprosta apo kapoia alla 600+ 997TT...ma gia ton aploustato logo..kai kati pou elega eksarxis(..to eixame sizitisei kai mazi giorgo)...ma gia ton aploustato logo oti ta alla den itane 600+,i 700 i kai ego den ksero posa....vlepoume dld oti ena "kakoveltiomeno" 997TT ton dithen 600+ einai efamilo enos kalou programmatos mono ante kai mias eksatmisis..kati pou simvainei kai me to 1 stadio tou RUF 550bhp..(to opoio simeioten dinamometrite se "kalo kai sfixto" dinamometro...ypologizo dld osa kai ena me programma apr kai eksatmisi...dld giro sta 560).....
    ouden kripton ipo ton ilio :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. apolita fisiologiko gia tous xronous toy amajiou...mama 461,+60 stage1 +110 stage2 me 100ara benzinh,kai mne polli ropi...ekseretika apotelesmata gia ena monio programma...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καθόλου άσχημα . Οτιδήποτε παραπάνω νομίζω ότι είναι περιττό για το 997Τ, ούτε εξατμίσεις, ούτε φίλτρα, ούτε τουρμπίνες, ούτε τίποτα άλλο, μέχρι εκεί αν κάποιος δεν αρκείται στο εργοστάσιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai...alla kai mia sosti eksatmish dinei akoma parapano...kai meivnei to egt opote boithaei kai to programma na doylepsei se pio apodotikouw xartes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια εξάτμιση για 997Τ κοστίζει 3.500 και πάνω, άσκοπη κίνηση, έτσι κι αλλιώς δεν είναι το δυνατό του σημείο ο ήχος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nai alla dinei peripou 20-25hp,kai meionei egt...opote voithaei genika kai stis tourmpines...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. exhaust gas temperature...oso pio kato,se toso pio agrious xartes avans doulevei to ecu...opote mia pio elefteri eksatmisi dinei aloga kai giati einai eleftheri,kai giati afinei ton egefalo na tsitosei kai allo to moter...(sto 997TT)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι,γαμουσε,αλλα τωρα γαμαει καλυτερα,γιατι εχει και εξατμιση και εισαγωγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. den to eidame ... malon xalase me tin eksatmisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. giati den ferneis ena gtr na to deite to ergo,apo stasi 400m?

    ΑπάντησηΔιαγραφή