Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Switzer GT2 R911S vs Supra GT42R & Switzer E900 GT-R



H Supra φοράει GT42R turbo, καύσιμο E85 @ 2bar και το Switzer GT2
R911 καύσιμο VP C16 @ 2 bar επίσης .
H Supra αποδίδει 700+whp και για το switzer κάντε κλικ στην εικόνα να δείτε την δυναμομέτρηση καλύτερα . Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του πακέτου Ρ800 την P800/R911 .




Παρακάτω το Switzer πατάει με Hayabusa

7 σχόλια:

  1. Διαφωνω. Το σουπρα αυτο, καθε αλλο παρα καραγκιοζιλικι ειναι.Ουτε καρναβαλος εμφανισιακα, ουτε τπτ.Απλα τυχαινει να ειναι πολυ πιο αδυναμο απο το πορσε, με χειροτερο traction και φυσικα αεροδυναμικη. Αν ειναι μικι μαους το σουπρα, τοτε ειναι και το πορσε.Οτιδηποτε πανω απο φ-π-ε ΣΠΑΕΙ. Δεν εχει ουτε το 70% της αξιοπιστιας του εργοστασιακου. Κοντα 900 αλογα 911, μπορει να γινει πυροτεχνημα anytime. Οπως φυσικα και οποιοδηποτε Supra. Ειναι 2 πολυ γρηγορα και πολυ βελτιωμενα αυτοκινητα, που τυχαινει το ενα να ειναι δυνατοτερο και ταχυτερο. Εαν το supra εγραφε GT47 και 1100 whp και παλι εχανε, τοτε ναι.Θα ηταν μικι μαους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η διαφορά γίνεται λόγω της τρομακτικής ροπής του Porsche . Συμφωνώ με τον harrisM15 ότι στο στάδιο αυτό οποιοδήποτε αυτοκίνητο χάνει την αξιοπιστία του και την ευχρηστία . Εντυπωσιακό το γεγονός ότι το 997Τ αντέχει τέτοια ιπποδύναμη χωρίς μηχανικές μετατροπές αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @911 ειδαμε και την τρομακτικη ροπη των Πορσε με το Sunny του Βλασση ρε φιλε χαχαχαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δες την δυναμομέτρηση να καταλάβεις τι σημαίνει ροπή . Το σαννυ του Βλάσση είναι άλλη ιστορία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den einai katholou alli istoria filarako. Einai amaksi me 4 rodes opws kai to 911. Eidame stin praksi kai ti ropi twn Porsche.. @@ria mantoles.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικα αυτο το GT2 και το τετρακινητο του 9ff εχουν επικρατησει εναντι των ντατσουν . Ωραια θα ηταν να δουμε κοντρα μεταξυ των GT2

    ΑπάντησηΔιαγραφή