Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

F458 vs 911 turbo S vs LP570 SL vs GT-R vs R8 V10 vs Bentley GT SS vs SLS vs XKR vs M3 vs EVORA




Vairano-laptimes:
1.14,3 - Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (Pirelli P Zero Corsa) - New lap record!
1.15,1 - Ferrari 458 Italia (Michelin Pilot Sport)
1.16,7 - Nissan GT-R MY10 (Dunlop SP Sport)
1.17,0 - Porsche 911 Turbo S (Bridgestone Potenza)
1.17,1 - Mercedes-Benz SLS AMG (Continental SportContact5P)
1.17,1 - Audi R8 V10 (Pirelli P Zero)
1.21,1 - BMW M3 (Michelin Pilot Sport)
1.21,1 - Bentley Continental Supersports (Pirelli P Zero)
1.21,7 - Jaguar XKR (Dunlop SP Sport Maxx)
1.22,3 - Lotus Evora (Pirelli P Zero)

0-1000m :

01. 19.80s @ 269.80 Kph Ferrari 458 Italia
02. 20.10s @ 259.93 Kph Porsche997 Turbo S PDK (with PVT)
03. 20.23s @ 264.01 kph Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
04. 21.00s @ 257.50 Kph Mercedes-Benz SLS AMG
05. 21.46s @ 246.85 Kph Nissan GT-R (MY10)
06. 21.62s @ 251.00 Kph Audi R8 V10
07. 22.47s @ 239.38 Kph Bentley Continental Supersports
08. 22.92s @ 239.59 Kph Jaguar XKR
09. 23.50s @ 230.45 Kph BMW M3 (6MT)
10. 25.05s @ 208.71 Kph Lotus Evora





Audi R8 V10 R-tronic
Power: 525 hp
Gearbox: 6-speed-sequential
Top speed: 309,3 km/h
0-100 km/h in 4,1 s
0-200 km/h in 12,7 s
Braking 200-0 km/h: 141,9 m

BMW M3
Power: 420 hp
Gearbox: 6-speed-manual
Top speed: 263,0 km/h
0-100 km/h in 4,8 s
0-200 km/h in 16,6 s
Braking 200-0 km/h: 150,0 m

Bentley Continental Supersports
Power: 630 hp
Gearbox: 6-speed-automatic
Top speed: 326,7 km/h
0-100 km/h in 4,2 s
0-200 km/h in 14,5 s
Braking 200-0 km/h: 151,2 m

Ferrari 458 Italia (tested in May 2010)
Power: 570 hp
Gearbox: 7-speed-DCT
Top speed: 327,8 km/h
0-100 km/h in 3,4 s
0-200 km/h in 9,7 s
Braking 200-0 km/h: 134,8 m

Jaguar XKR Supercharged

Power: 510 hp
Gearbox: 6-speed-automatic
Top speed: 280,0 km/h
0-100 km/h in 4,9 s
0-200 km/h in 15,0 s
Braking 200-0 km/h: 150,0 m

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Power: 570 hp
Gearbox: 6-speed-sequential
Top speed: 324,9 km/h
0-100 km/h in 3,4 s
0-200 km/h in 10,4 s
Braking 200-0 km/h: 137,3 m

Lotus Evora
Power: 280 hp
Gearbox: 6-speed-manual
Top speed: 250,3 km/h
0-100 km/h in 5,5 s
0-200 km/h in 21,8 s
Braking 200-0 km/h: 144,9 m

Mercedes-Benz SLS AMG (tested in May 2010)
Power: 571 hp
Gearbox: 7-speed-DCT
Top speed: 314,9 km/h
0-100 km/h in 4,0 s
0-200 km/h in 11,5 s
Braking 200-0 km/h: 143,0 m

Nissan GT-R
Power: 486 hp
Gearbox: 6-speed-DCT
Top speed: 310,4 km/h
0-100 km/h in 3,8 s
0-200 km/h in 12,6 s
Braking 200-0 km/h: 135,7 m

Porsche 911 Turbo S
Power: 530 hp
Gearbox: 7-speed-PDK
Top speed: 320,0 km/h
0-100 km/h in 3,0 s
0-200 km/h in 10,3 s
Braking 200-0 km/h: 139,3 m

13 σχόλια:

  1. Το turbo s pisw apo to GTR sthn pista ... an kai poly pio grhgoro sthn ey8eia ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To test einai poly kalosthmeno kai eggyro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι οταν δε βγαινουν πρωτα τα πορσικα το τεστ ειναι μουφα. Παντως δε νομιζω το GALLARDO και ειναι τοσο πιο γρηγορο απο τη νεα Φερραρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πίστα αυτή είναι πολύ σφιχτή και ευνοεί τα τετρακίνητα . Λογικά βγήκε πρώτη η LP 570 . Κατά τα άλλα το τεστ δείχνει πολύ αξιόπιστο .
    Αν προσέξετε το Porsche κάνει τα καλύτερα 0-100, 0-200 και το απίστευτο 400μ @ 10,8" , παρόλα αυτά στο χλμ το περνάει η 458 .
    Η πίστα αυτή είναι πολύ κλειστή και τεχνική και προφανώς η υποστροφή του 911 δεν του επιτρέπει κάτι καλύτερο . Πολύ ενδιαφέρον θα είχε να τα μέτραγαν και στο Μουτζέλλο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιωργο το lambo φοραει Pirelli P Zero Corsa.Αγωνιστικα λαστιχα. Κατσε να βαλει κατι αναλογο το 458 και οχι τους χαβαλεδες που εχει κ μετα να δουμε χρονους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμενα μου έκαναν εντύπωση τα βάρη των αυτοκινήτων.
    Καμία σχέση (πολύ παραπάνω) σε σχέση με τα εργοστασιακα-ονομαστικα νουμερα.
    458 1500+ κιλα....
    R8 1706...
    Μονο το gtr είναι καπως εγκυρο, αν και παρακάτω απ το ονομαστικο (1740)!!!
    Δε μπορει να πεσαν σε ολα εξω. Υποθετω πως ζυγιστηκαν με πληρωμα και εβγαλαν αυτα τα νουμερα. Οποτε εδω στεκει και ο λογος που το gtr ειναι τοσο δυσαναλογα γρηγορο σε πιστα και ευθεια βαση του ονομαστικου βαρους??? Μηπως τελικα ειναι πιο ελαφρυ απ οτι λενε οι σχιστοματηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sto 3:44 sas fainetai o xontros gia fatsa pou den tha sthsei apotelesma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. exo kapies amfivolies gia tin ferrari epidi to test to kanane italoi..kata ta ala logiko ine meta apo 1 simio na isteri ligo i porste se sigrise me amaksia pou exoun megaliteri mixani ke perisoterous ipous.. pao stixima mexri ta 200kmh i porsche itan brosta me diafora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΗ FERRARI. ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΕΣΤ ΒΓΑΙΝΕΙ Η PORSCHE ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H turbo s παταει απο πανω την F458...
    Μιλαω για κοντρα απο σταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hey it is a actual cool website

    my web page: fastest way to get pregnant ()

    ΑπάντησηΔιαγραφή