Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011
Nissan GT-R Switzer SPI R1Κ-X (1000HP) - 9,04@260km/h
18m@1,62
H Switzer διαθέτει το πακέτο βελτίωσης SPI R1k με το οποίο το στοκ μοτέρ VR38 αποδίδει πάνω από 1000 ΗΡ και 804 ΝΜ .
Στην δεύτερη προσπάθεια σε Mustang Dyno έβγαλε 1005awhp !
Στο δυναμόμετρο έδειξε 951 τροχό . Το πακέτο κοστίζει 60.000$ .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
tsonta. oi 2 aristeres mpoules einai straves... a re amerikanakia
ΑπάντησηΔιαγραφήo gamias twn skaravaiwn.....milame gia dynamh oxi malakies!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κλαααμα οι Σκαραβαιοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήpolla ta aloga gia stok moter !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε γάμος βάλτο να κατουρισει και λίγο.....κίτρινες και ΕΣΥ βλέπω τη δουλειά σου κανείς βροχή τα βιντεκια με gtr.....ξερεισ καλα βλεπω ότι πουλάει ο καβγας....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε βρισκω το λογο να τσακωνομαστε πλεον... Υπαρχει αμοιβαια εκτιμηση των αυτοκινητων. Θα θερμοπαρακαλουσα και τους υπολοιπους να το δεχτουν αυτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμαρτον ! Άσχετα από τις προσωπικές μου προτιμήσεις στις οποίες δεν περιλαμβάνεται κανένα ντάτσουν και ποτέ δεν μπορώ να αγνοήσω τα επιτεύγματα του GTR . Όσο και να μην μου αρέσει κάπου το θέλω ως θέμα, ως ανταγωνισμό, ως κάτι διαφορετικό . Είναι ωραία η ποικιλία και καλό για όλους μας το πλήγμα που έφερε η Ντάτσουν με το GTR στον παραδοσιακό παίχτη αυτής της κατηγορίας την Porsche .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το μπλογκ αυτό δεν εξυπηρετεί κανένα συμφέρον . Επίσης είναι ανοιχτό σε όποιον θέλει να εκφράσει μια διαφορετική άποψη .
Πιο πολύ το βλέπω σαν ένα άλμπουμ με ενδιαφέροντα αυτοκινητιστικά θέματα που το μοιράζομαι με φίλους . Δεν με ενδιαφέρει να το παρακολουθεί οποιοσδήποτε άσχετος με το αντικείμενο του σπορ αυτοκινήτου . Σημασία έχει ότι το παρακολουθούν οι γνώστες αλλά και πιο άπειρει οι οποίοι έχουν διάθεση να μάθουν . Ακόμα και φανατικοί που βρίζουν και τα βλέπουν όλα με αριθμούς και ανταγωνιστικά θα δείτε ότι μελλοντικά θα στρώσουν και θα αποκτήσουν πιο σφαιρική κουλτούρα .
Πιο πολύ μου αρέσει που αν ανοίξει κάποιος μια ανάρτηση στην τύχη θα βρει κάποιο ενδιαφέρον . Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αλλά να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι πιο πολύ με απασχολούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά παρά οι αριθμοί, μου είναι αδιάφοροι 1.000.000 άσχετοι μπροστά σε έναν γνώστοι . Για τον δεύτερο θα προσπαθήσω να κάνω ότι ζήταει .
Ένα αυτοκίνητο δρόμου GTR με 1005 άλογα τροχό νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον θέμα, ακόμα και αυτός που αδιαφορεί για τα Ντάτσουν καλό είναι να γνωρίζει κάποια πράγματα . Επίσης δείτε στο δεύτερο βίντεο τι εντυπωσιακά γράφει με την δευτέρα . Δεν με αφήνει ασυγκίνητο αυτό το θέαμα, ούτε εσάς νομίζω ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μπλογκ με ικανοποιεί όλο και περισσότερο γιατί μοιραζόμαστε θέματα που μας ενδιαφέρουν χωρίς να έχουμε να προωθήσουμε κανενός το συμφέρον και χωρίς άχρηστες πληροφορίες .
Είμαι πολύ απογοητευμένος με την τροπή που έχουν πάρει τα αυτοκινητιστικά περιοδικά στην Ελλάδα . Ακραίο παράδειγμα τεύχος του ελληνικού Top Gear που παρουσιάζει το τζιπάκι της Dacia . Έλεος δηλαδή, δεν ξέρετε τι σημαίνει Top Gear ή που απευθύνεστε ;
Για αυτό σας λέω καλό είναι το μπλογκ και αν θέλετε να γίνει καλύτερο μπορείτε να συμμετέχετε με μεγάλη μου χαρά και χωρίς κανέναν περιορισμό .
Δεν παυει να ειναι ενα ντατσουν φιλε Γιωργο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως τα αναρτας αλλα το ντατσουν παντα θα ειναι ντατσουν !!!
Τοσο το χειροτερο... Ξεφτυλα απο Ντατσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια ξεφτύλα ; Επειδή ένας κουβάς έχει χίλια άλογα πριν ανατιναχθεί . Μάθε πριν πόσες δεκαετίες οι 917 έβγαζαν Λεμαν με 1000+ άλογα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη ενας κουβας οντας πιο αδυναμος και πιο βαρυς απο το δικο σας "φρεατιο" σας εχει παρει εργολαβια στις πιστες. Δηλαδη αμα ηταν το ιδιο γρηγορος τι θα γινοταν? Θα μετριοταν η διαφορας σε λεπτα αντι για seconds.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΛΕΟΝ,ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΝ 12ΧΡΟΝΑ..ΕΛΕΟΣ..ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ,ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληγμα Γιωργο δεν εφερη στη Πορσε το ντατσουν οσο και αν προσπαθησαν σε αυτο και ο ειδικος τυπος. Μιλαμε για εντελως διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων οσο και αν δεν το καταλαβαινετε μερικοι εδω. Αλλο το Πορσε αλλο το Νισσαν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη συγκεκριμενη περιπτωση ας τα βαλει το εν λογο gtr με μια 9FF.....μαμιαδες αμεσως πεταχτηκατε
Αυτο το ντατσουν γαμαει οτι κινειται κατα προτιμηση σκαραβεους
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη λες τετοια! Πληγωνεις τους Porschakides και δεν ειναι και λιγα τα λεφτα που χουν χαλασει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκαραβαιος γραφεται ....μπεεεεεεεεεεεεεεεε τσαπρρρρρρρρρρ πατατοκουβαλιτη....οντως Ντατσουν ειναι το αμαξι για εσενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω εσυ που τα χαλασες τα λεφτα για GTR ε?
Παντως κανενας δεν μιλαει που το gtr 2011 ειναι πραγματικα 600ps και κανει πεογαργαρα απο 997 μκ2 turbo των 500ps......peodent η οδοντοκρεμα των κατοχων gtr.....αμα θελω πεφτω και εγω στο επιπεδο μερικων εδω μεσα ευκολο ειναι
το 998 θα ειναι πιο φουσκωμενο πισω απο την χοντρη πουτσα του ιαπωνα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ειναι πιο φουσκωμενο πισω απο τα χυσια που θα ριξει στα gtr,αντε πεντοβλακα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιστε γραφικοι τυποι εσεις με τους πισωβαρους αναχρονιστικους σκαραβαιους που θα τα βαλετε με το θαυμα της Ιαπωνικης τεχνολογιας . Εφτασε το πληρωμα του χρονου για τον σκαραβαιο . Αρχιζει να μας κουραζει . Panameras, Cayman, Cayenne ειναι κορυφαια στις κατηγοριες τους . Τα 911 ειναι για το μουσειο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως τεχνολιγικο θαυμα το μοναδικο αμαξι που μετα απο 4 εκκινησεις με launch control σε σταματαει για να κρυωσει απο υπερθερμανση...με την αγορα ενος gtr δωρο ανεμηστηρας κρυωματος και ενας τηλεβοας για να φωναζεται παιδια φυσαται γιατι καιγομαστε.....ααααααχαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε 6,38 σε παρακαλω δες το βιντεακι που ειναι αναρτημενο στην αρχη περιπου με τα 911ττ gtr sls 430 kai r8.δες την σκηνη που ο οδηγος της 911 παταει κανονικα και προκλητικα φρενο στην ευθεια,πολυ πριν την στροφη,για να περασει το gtr μπροστα και υστερα ελα να μου πεις αν το 911 ειναι για το μουσειο...αν εμεις ειμαστε γραφικοι τοτε οι ιαπωνες ειναι το λιγοτερο γελοιοι και καραγκιοζηδες...
ΑπάντησηΔιαγραφή