Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

McLaren MP4-12C - Sport Auto Supertest










Supertest - McLaren MP4-12C
  • Weight: 1451 kg
  • 0-100 km/h: 3,4 s
  • 0-160 km/h: 6,6 s
  • 0-200 km/h: 9,8 s
  • Cw: 0,37 (Downforce front/rear: 2 kg/62 kg)
  • Braking 200-0 km/h: 144,2 m
  • 18 m slalom: 72,2 km/h
  • 36 m slalom: 138 km/h
  • 110 m ISO evasive test: 157 km/h
  • Hockenheimring: 1.08,7 min
  • Nürburgring-Nordschleife: 7.28 min
  • Wet handling: 1.38,7 min
- Suspension problems on the first day of testing.
- Bad ABS-setup.
- Huge downforce at the rear - bad Cw has to be a cause of the relatively moderated 0-300 km/h-time.
- Braking performance: weak, to be honest, very weak from a supercar with ceramic brakes and semi-slicks.




The Nordschleife Test









O Horst von Saurma για λογαριασμό του Sport Auto έγραψε με την MP4-12C 7:28 στο Ρινγκ .


4 σχόλια:

  1. για αλλη μια φορα η Πορσε ειναι πρωτη στην σχετικη λιστα...τυχαιο δεν νομιζω...και με τον ιδιο οδηγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H McLaren δεν μπορώ να πω ότι μας εντυπωσιάζει σύμφωνα με τις προσδοκίες που δημιούργησε . Η 458 που είναι πιο κοντά στην φιλοσοφία αποδεικνύεται καλύτερη σε συμπεριφορά και στήσιμο παρά τις κατώτερες προδιαγραφές της . Γυρίζει πιο γρήγορα στις πίστες με εξαίρεση το Ρινγκ όπου η παραπάνω ισχύς της ΜcLaren της δίνει ελαφρό προβάδισμα .
    Τα Porsche στημένα άψογα επιτυγχάνουν αποτελέσματα πέρα από κάθε προσδοκία . Τα 911 έχουν πιο συμβατικό πλαίσιο ατσάλινο με σχεδίαση από τα προϊστορικά χρόνια,χειροκίνητο 6αρι και 6κύλινδρο κινητήρα, η 458 αλουμινένιο πλαίσιο καθαρόαιμο DCT7 και V8, η MP4 επιπλέον έχει μονοκοκ κάρμπον πλαίσιο και δύο τουρμπίνες . H 458 θα προκαλέσει πιο δυνατές συγκινήσεις αλλά μια GT3RS θα παλέψει στα ίσα .
    Η McLaren πρέπει να δουλέψει πολύ ακόμα πάνω στην MP4 για να μπορέσει να αναδείξει τις δυνατότητες του ανθρακονημάτινου πλαισίου και του διτούρμπινου V8 με το DCT . Πιστεύω ότι θα καταφέρει να την εξελίξει σε βαθμό να προσπεράσει την 458 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dr δεν υπαρχει αμφιβολια πως η Mc Laren θα εξελιξει την MP4. Είναι ένα εντελώς καινούριο αυτοκίνητο.Ισως οι μηχανικοί κάπου ναπίστεψαν οτι με τις προδιαγραφές του πλαισίου και την παραλανήσια ισχή θα καταφέρουν να επιβληθούν, αλλά στην πράξη είδαμε πως μετράει η εμπειρια των Γερμανων και των Ιταλώς σε αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας. Μέχρι όμως να βγει η ανανεωμένη MP4 (ακόμα τώρα μαθαίνουμε καλα καλα το υπαρχον μοντέλο) λογικά θα είναι έτοιμη και η Ιταλική απάντηση, που κάτι μου λεει πως θα έχει κι εκείνη καρμπον μονοκοκ. Οπότε...πάλι σκούρα τα πράγματα. Εγω προσωπικά αναμένο την εμφάνιση μιας 458 CS για το δρόμο. Πιστεύω πως αν βρουν τρόπο να αφαιρέσουν 120-150 κιλά από μια 458, το αποτελεσμα θα είναι περα από κάθε προσδοκία. BTW ο αντικαταστάτης της 599 πιστεύω θα είναι full carbon, οποτε εκει θα δούμε προς τα που προσανατολίζονται οι Τιφόζι. Κάπου διάβασα για ανανεωμένο GTR που φλερτάρει με το 7:16! Αλλά μην ξεχνάμε πως porsche & Nissan κάνουν Πάσχα και Χριστούγεννα στο Ring. Τους έχει γίνει έμμονη ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας δούμε πόσο ψηλά θα ανέβει ο πήχης με τις νέες 991 GT2/3 και Turbo. Έχουμε βέβαια κανα δυο χρόνια ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή