Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

McLaren MP4-12c vs Ferrari 458 Italia



















2 σχόλια:

  1. 458. The best sportscar in the world today. Δε φτανει που ειναι by far ομορφοτερη και more dramatic, εξουδετερωσε τη Μακ, ακομα κι εκει που φανταζε αχτυπητη. Αντι οι Βρετανοι να παλεψουν με ενα ατμοσφαιρικο μοτερ 550 ιππων, προτιμησαν τη σιγουρια της τουρμπινας. Περισσοτερα αλογα-τεραστια διαφορα στη ροπη, εντελως flat καμπυλες, μικροτερα βαρος, αρα και πολυ ταχυτερη στις ευθειες. Και παλι εχασαν εντος εδρας.Δεν ειχα την παραμικρη αμφιβολια οτι το κοκκινο αυτοκινητο θα ηταν πιο συναρπαστικο.Απλα στα βιντεο του top gear και του evo,(Βρετανικα ολα) βλεπουμε οτι η φερραρι στριβει καλυτερα και ειναι ταχυτερη.Αν συνυπολογησουμε και τη διαφορα στο "γκαζι" της Μακ, τοτε καταληγουμε στο συμπερασμα οτι στριβει ΠΟΛΥ καλυτερα. Οταν η ατμοσφαιρα εχει φτασει σε τετοια επιπεδα, να χτυπαει στα ισια τα τουρμπο, γιατι να κανεις παραχωρησεις? Θα προτιμουσα τη φερραρι, ακομα κι αν το μαυρο ειχε 750 αλογα, για τον ιδιο λογο που θα προτιμουσα ενα GT3 RS 4.0 σε σχεση με οποιοδηποτε GT2,Turbo,GTR,Noble κτλ κτλ.Γιατι προσπαθει να επιβληθει με το συνολικοτερο στησιμο, και οχι να σε σοκαρει με τη ροπη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ποιότητα στην οδηγική απόλαυση ολοκληρώνεται με ένα ατμοσφαιρικό πολυκύλινδρο μοτέρ .
    Από το Autocar είχα σχηματίσει ότι η ΜΡ4 είναι καλύτερη της 458 και βέβαια η λέξη McLaren απαιτεί επίσης μέγιστο σεβασμό . Να συμπληρώσω ότι το μοτέρ της ΜΡ4 με την υψηλή συμπίεση και τις πολλές στροφές δεν μπορούμε να πούμε ότι έχει τα όποια μειονεκτήματα χαρακτηρίζουν τις τουρμπίνες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή