Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Porsche 911 GT3 RS 4.0









Αυτή είναι μια περιορισμένη έκδοση της 911 GT3 RS, η οποία θα παραχθεί σε 600 μονάδες και η κύρια διαφορά της θα είναι ο τετράλιτρος κινητήρας με τα 500 PS/368 kW









22 σχόλια:

  1. ηρθε το τελος της Νισσαν.σηκωσε στην αρχη λιγο κεφαλι τωρα ηρθε η ωρα για την οριστικη σφαλιαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poios qsxoleitai me th Nissan re paidia...
    Afto den prokeitai na to vgalei pote kamia Nissan kai kamia allh etairia

    HARDCORE CAR PORN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος έχει την πολυτέλεια να έχει 500 ατμοσφαιρικά άλογα δεν νομίζω να ασχολείται με ντατσουνάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας ειχα αυτο το αυτοκινητο και δεν θα με ενοιαζε τπτ τριγυρο μου..Η Πορσε πλεον κανει επιδειξη της τεχνολογιας της μεσο ειδικων εκδοσεων περιορισμενης παραγωγης...κοινο στοιχειο ακομα και το 2011 εξακολουθουν να ειναι απολυτα οδηγοκεντρικα σε αντιθεση με τις επιταγες των καιρων και στα "και καλα σπορ" αυτοκινητα που βγαζει σημερα ο ανταγωνισμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Porsche είναι η πεμπτουσία της διαρκούς εξέλιξης, κυρίως όσον αφορά στις 911 . Κατα την γνώμη μου αυτή είναι η καλύτερη 911 που έχει βγει ποτέ, συμπεριλαμβανομένης της GT2RS που μόνο αριθμούς έχει να προσφέρει παραπάνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://dryellowdird.blogspot.com/2010/02/koro-porsche-gt3-52l.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μεγάλο ερωτηματικό είναι η RGT-8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περιμενετε να μιλησει και η Νισσαν! Βλακες πορσακηδεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eftaxsie h porshe ayto pou h honda exei mia dekaetia tora! S-2000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ειχε η honda ρε φιλε?εστριβε?οχιειχε φρενα?οχι
    το μοτερ οτι εκανε αλλα δεν φτανει αυτο για να γινει ενα αμαξι καθαροαιμο οπως ειναι gt3 rs.
    καλα για τον βλακα παραπανω,1,36 ουτε κανει μπαινω στον κοπο να απαντησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην κάνουμε ανόμοιες συγκρίσεις . Το S2000 δεν είναι μόνο μοτέρ, υπήρξε ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την εποχή του και διατηρεί ακόμα ατόφια κάποια χαρακτηριστικά ικανά να συγκινήσουν τον οδηγό . Βέβαια είναι άλλη κατηγορία από τις 911 . Ακόμα και με το boxster η σύγκριση αδικεί το S2000 αλλά είναι διαφορετική κατηγορία τιμής και κυβισμού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά ρε παιδιά ο τύπος που έγραψε για το S2000 είναι όντως υπαρκτό άτομο????? Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι???? Μήπως κάποιος το έγραψε έτσι για πλάκα, για να δει τι γίνεται αν γράφεις μαλ***κίες????? Δεν εξηγείται αλλιώς... Μιλάμε για τα τέρατα και ο άλλος γράφει για μύγες? Μιλάμε για αυτοκίνητα και ο άλλος ξύνεται????? Δηλαδή πάμε καλά τώρα???? Πάρτο αγόρι μου το S2000 και δώστο για απόσυρση όσο είναι καιρός!!! Θα καταργηθεί το μέτρο της απόσυρσης και θα κλάις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. anonime tis 4 maiou, oxi kai miga to s2000. htan mia katigoria apo mono tou otan parousiastike.eixe taxnologia, eixe...eixe...eixe...
    amaxsara itan! meta apo 10 xronia kai to porsche GT3 RS 4.0 gia aposirsi tha einai h gia mouseio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μετά από 10 χρόνια νεοελληνάκο της 5ης Μαϊου, το GT3 RS 4.0 θα κοστίζει όσο 100 φορές το σπίτι σου γιατί θα είναι συλλεκτικό!!!!!! Βλάξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Για απόσυρση το GT3 RS !!!!! Τι είπε ρε ο άνθρωπος???? Και που αναφέρθηκε το S2000 μπροστά σε GT3, είναι για λιθοβολισμό ο τύπος!!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!! Άρε Αλβανία αθάνατη... ήρθες στην Ελλάδα, πήρες ένα Honda και ήρθες να μπεις στην κουβέντα αποκαλώντας το GT3 RS αυτοκίνητο για απόσυρση μετά από 10 χρόνια....!!!! Πουτάνα Ελλάδα τι ταϊζεις... Γι'αυτό κατέληξες εδώ που είσαι και καλά να πάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΕΡΗΣ11 Μαΐου 2011 - 10:08 π.μ.

    Έχοντας οδηγήσει αρκετά το S2000 θα έλεγα ότι το μοτέρ δεν ήταν κανενα φοβερό επίτευγμα, καθότι έπρεπε να το πηγαίνει κανείς πάνω από 5.500 rpm για να αποδίδει.
    Άν κανείς ήθελε να κινηθεί "σβέλτα" χωρίς να το σπάει, το μοτέρ κρέμαγε. Η σύγκριση με το πλαίσιο της 986 είναι άδικη, καθότι η Boxster (έστω και η απλή με τον 2,7) υπερτερεί ΠΑΝΤΟΥ αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Ο κινητήρας της δεν έχει πουθενα το ξέσπασμα του VTEC, αλλά είναι απόλυτα γραμμικός σε όλο το ευρος στροφών κάτι που βοηθάει να κινηθεί κανεις γρήγορα και ευκολα σε κλειστά κομμάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στεφανε, επειδη εχω οδηγησει 987 2.7, μπορω να πω το εξης (εκτος απο το οτι ειμαι ακομα ερωτευμενος) Το μονο μελανο σημειο της ηταν το μοτερ.Δεν εβγαζε ποτε πανω απο 19Χ αλογα τροχο, φανηκε πως οι Γερμανοι δεν ειχαν "δουλεψει" τοσο πολυ πανω του, δεν ξεσπασε πουθενα αλλα ουτε ειχε ροπη παντου. Ισα ισα που πριν τις 4.000rpm σε επιανε καταθλιψη. Δεν ειχε καν την αρχιντικη λειουργια και τη ροπαρα παντου που ενιωθες στα παλια BMW 2.5 &2.8, ενω δε μπορουσε να συγκριθει με την αρτιοτητα των τριλιτρων εστω κι εκεινων με τα 230 αλογακια. Κατα τα αλλα, το αυτοκινητο εκανε το 300άρι Nissan 350Z που οδηγουσα 3 μερες πριν να μοιαζει Κινεζικο και οχι Γιαπωνεζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. oti kai na lete...to datsun ta pidaei ola...ma ola...akoma kai 5 litro rs na vgalei i porse...panta tha iparxei o malakas nissanakias me to micra tou 88 sto garaze tou pou tha pei tin malakia tou gia to GTR...pou to oneirevetai kathos ton paizei...ti na kanei i porsche...einai panta ligi mprosta stin makalia tou kathe nissanakia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαρη προφανως θα ειχες οδηγησει το 5-ταχυτο 987 το οποιο ειχε αρκετα μακριες σχεσεις.Επειδη εχω οδηγησει και τα δυο το 6-αρι κιβωτιο δεν εχει καμμια σχεση,ειναι αλλο αμαξι,ειδικα η 2ρα και η 3η ειναι αρκετα κοντες με αποτελεσμα κατω απο τις 4000 στροφες να ειναι πιο ζωντανο το αμαξι.
    πραγματικα ηταν λαθος των γερμανων που ειχαν στανταρ στο αμαξι αυτο to 5αρι κιβωτιο και το 6αρι το ειχαν εξτρα (μαζι με pasm).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δε θυμαμαι φιλε. Θα σε γελασω. Παντως ηταν Σεπτεμβρης του 2006.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εφοσον ηταν του 2006 τοτε ειχε 240 αλογα και 5αρι σασμαν.Απο το 2007 εγινε 245 με το μοτερ του cayman και μπορουσες να το παραγγειλεις με 6αρι κιβωτιο και PASM (ενεργες αναρτησεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή