Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Best MOTORing : GT-R facelift 2011 vs 911 turbo S vs R8 V10 vs SLS AMG




20 σχόλια:

  1. einai dynaton na xasei to GTR se afth thn ekpomph ?
    Synithws evazan kai ena NSX-R ths dekaetias tou 90 pou kseftylize ta panta, h exane gia ligo.
    Krima pou den to vazoun pia na gelame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μικυ μαους με μια τεραστια πουτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to gegonos oti to GTR ksekinise pisw de sas leei kati? eidame poso talaipwrithike i xelwna na perase to audi. enw to gtrto perase aeroporia ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. re rezilia... prosperasma apo tin ekswteriki??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε αυτο το αντικειμενικοτατο βιντεο διδασκομαστε και βλεπουμε τα εξης. Ο κουβας η F430 δεν μπορει να περασει με τπτ το υπεραμαξι της Μερσεντες sls οπως επισης βλεπουμε πως ο οδηγος του R8 εκλεινε τα προσπερασματα της 911 ενω οταν ηταν να περασει το GTR εκανε δεξια να τον περασει μαλιστα και απο την εξωτερικη. H elite της ενημερωσης...βεβαια μερικοι που να τα προσεξουν ολα αυτα! Εγκυρη ενημερωση οπως παντα για να γινεται τζερτζελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα Γιαπωνεζικα βιντεακια του GT Channel.Έχουν τα + και τα - τους. Δε μπορω να μη βγαλω το καπελο στους ανθρωπους που μαζευουν σε μια πιστε τετοια εργαλεια και τα λυσσανε.Μονο και μονο για το ματι, αξιζει να τα παρακολουθησεις. Μακαρι να βλεπαμε κατι αντιστοιχο και απο ευρωπαϊκα μυαλα, οποιαδηποτε εθνικοτητας.Το θεαμα ειναι πολυ καλο, υψηλου επιπεδου.Αρα χιλια μπραβο μονο και μονο για την προσπαθεια.Απο την αλλη εννοειται οτι υπαρχει μεροληπτικη συμπεριφορα υπερ του GTR. Ξεκιναει τελευταιο και τερματιζει πρωτο με διαφορα.Το πορσε του κανει πλακα στην ευθεια και το gtr περναει το πορσε στις στροφες σα σκατο! Σα να μιλαμε για 520 αλογα volvo που πηγαινει μονο ευθεια.Εννοειται πως το GTR ειναι φοβερο αμαξι, με απιστευτο στριψιμο, οπως εννοειται κι ολας οτι στην πραγματικη ζωη, απλα δε συμβαινουν σε καμμια περιπτωση γεγονοτα αναλογα με αυτα του βιντεο.Τα αυτοκινητα βρισκονται πολυ κοντα σε χρονους.Τετοιες διαφορες πρωτο-τελευταιο δεν καλυπτονται σε καμμια περιπτωση.Πιστευω οτι περισσοτερο αξιζει να βλεπει κανεις βιντεο απο το GT channel οταν συγκρινουν Γιαπωνεζικα αυτοκινητα μεταξυ τους. Παντως, overall ειναι πολυ πιο καλογυρισμενα απο κατι αμερικανικα παρατραγουδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε παιδιά εννοείται ότι το best motoring είναι Μίκυ Μάους . Θεαματικό αλλά λίγη σχέση με την πραγματικότητα . Θα πω την γνώμη μου άλλη μια φορά . Το GTR είναι ικανότατο, ταχύτατο και αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες . Η turbo το ίδιο, άλλωστε αποτέλεσε στόχο της Ντάτσουν και του ίδιου του Γκον όπως έχουμε δει σε βίντεο . Στόχο ως προς τις ικανότητες και όχι στον τρόπο που τις επιτυγχάνει, αν και έχουμε και εκεί ομοιότητες, τετρακίνηση, διτούρμπινος εξακίλυνδρος κλπ .
    Όμως 911 δεν είναι και ούτε θα γίνει ποτέ . Είναι συγκρίσιμο στις επιδόσεις και στις ικανότητες αλλά του λείπει ο χαρακτήρας και η γοητεία της 911 . Επίσης λείπει η εμπιστοσύνη στην λέξη Porsche . Όποιος φτάνει οικονομικά μια 911 turbo S δύσκολα θα στραφεί στο GT-R . Bέβαια υπάρχουν και οι επικριτές των 911 αλλά αυτοί στέκονται στην θεωρεία και δεν έχουν ζήσει με μια 911 ...
    Από τα αυτοκίνητα του συγκριτικού αυτού αν με ρωτούσαν πιο θα έπαιρνα να οδηγήσω θα απαντούσα την 430 . Αν με ρώταγαν ποιο θα αγόραζες, πάλι την 430 . Ποιο είναι το καλύτερο, δύσκολο να απαντήσω, μάλλον η 911 . Ποιο πιστεύω έκανε τον καλύτερο χρόνο στην πίστα, πάλι δύσκολο αλλά μπορεί να είναι το GT-R και αποκλείεται η SLS .
    Η 430 είναι το πιο συγκινησιακό και θα κρατήσει την αξία του στον χρόνο .
    Η 911 είναι το καλύτερο συνολικά, είναι 911 και Porsche .
    Το R8 είναι ικανότατο, ίσως να δικαιούται και τον ταχύτερο γύρο και έχει σχήμα supercar .
    Η SLS είναι πανέμορφη με στυλ και μεγάλο οδηγικό ενδαφέρον .
    Το GTR είναι ίσως το πιο ικανό εφόλης της ύλης με το μισό κόστος από το δεύτερο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπον. Σχεδον σε ολα τα τεστ (Ευρωπαϊκα, Αμερικανικα, Γιαπωνεζικα) το GTR ειναι μπροστα απο την 911Τ. Αν αναλογιστει λοιπον κανεις οτι στην ευθεια, οπως ειπε και ο Χαρης, το Πορσε κανει πλακα στο Ντατσουν, τοτε ο συνολικα καλυτερος χρονος του GTR προκυπτει απο το γεγονος οτι με τη σειρα του αυτο κανει πλακα στο 911 στις στροφες. Αυτη η πλακα ειναι μεγαλυτερη, γι' αυτο και το GTR ειναι δεκατα μπροστα στις πιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάνει πλάκα στις στροφές και στο R8 ; Δεν το νομίζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατι τι ειναι το R8? Ουτε καν το 911TURBO δεν μπορει να περασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To R8 έχει πραγματική τετρακίνηση ανώτερη από τα άλλα, είναι πιο χαμηλό, είναι πιο ελαφρύ, έχει γεμάτη ατμοσφαιρική δύναμη . Μπορεί στην ευθεία να χάσει από ένα τούρμπο αλλά δεν νομίζω ότι του λείπουν οι προϋποθέσεις να στρίβει καλύτερα από το Ντάτσουν και την 911 . Μικρές διαφορές βέβαια . Το αδελφάκι του η LP570 τα πατάει όλα σε πίστα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα πιο γελοιο βιντεο δεν εχει παιχτει απο καταβολής κοσμου.ειναι δυνατον?και ασχετος να ειναι καποιος βλεπει με τα ματια του την μεροληπτικη συμπεριφορα υπερ του gtr.αρκει μονο να δει κανεις οτι ο οδηγος στην 911 παταει ΦΡΕΝΟ στην κυριολεξια 200 μετρα πριν την στροφη και φυσικα περναει μπροστα το gtr...σαν δε ντρεπονται λεω εγω...μας δουλευουν μεσα στα ματια μας...η το αλλο με την 430,που δεν μπορει να περασει ουτε την sls και τερματιζει τελευταια...αν ειναι δυνατον....ιδου το μεγαλειο του gtr...αυτα βλεπει ο Γκον και νομιζει οτι το gtr ειναι διαστημοπλοιο...Ε Λ Ε Ο Σ ΠΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οντως η σκηνη ειναι στο 6,42.φαινεται καθαρα οτι ο οδηγος της 911 παταει φρενο...πολυ πριν την στροφη.μου θυμιζει ακριβως το σκηνικο στην F1 που ο Massa εκανε δεξια για να περασει ο Σουμαχερ.ρεζιλικια....γιαπωνεζικες καρικατουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μετα απο αυτη την γελοιοτητα δεν φανταζομαι να ξαναγραψει κανεις κατι κολακευτικο για το gtr...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η επιτομη του στημενου,τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα ρεεεεεεεεεεε- μαζεψτε τους-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακόμα και οι πιο φανατικοι πορσακηδες, εχουν καταλαβει βαθεια μεσα τους, οτι το GTR ειναι ελαφρως ικανοτερο απο μια 911ΤΤ σε ενα δρομο με στροφες.Το αν καποιο ειναι λιγο πιο γρηγορο σε νορμαλ μορφη, δε νομιζω να απασχολει κανενα υποψηφιο αγοραστη.Εξαλλου ποιος θα παρει τουρμπο αμαξι, θα το "κυνηγαει" γενικως και δε θα βαλει ενα προγραμμα ή μια εξάτμιση.Αρα τα αποτελεσματα στην ευθεια, ερχονται τουμπα μεσα σε ενα απογευμα, με ενα απλο reflash. Φυσικα και οι διαφορες στο στριψιμο, ειναι αμελητεες, μιλαμε για δεκατα του δευτερολεπτου στο γυρο και καμμια σχεση δεν εχουν με το βιντεο-παρατραγουδο. Βεβαια το πορσε σε ενθαρρυνει να το λιωσεις, χωρις να ανησυχεις για θεματα οπως κιβωτιο, μεταδοση, θερμοκρασιες, κτλ κτλ.Αρα το θεωρω πιο τιμιο, σ αυτα που σου πουλαει.Απ την αλλη, σκεφτειτε κατι απλο. Μια 930 τουρμπο γνησια, ή καλύτερα μια 964 3.3 ή 965 που είναι και ο ερωτας μου, ακόμα και σήμερα "βγαζουν ματι".Καθεσαι και τα χαζευεις ενω η τιμη τους πλησιαζει εκεινη ενος μεταχειρο 997 Ι. Απο την αλλη μερια, στην Αγγλια βρισκεις γνησια R33 GTR που στοιχιζουν οσο οι οικονομιες 2 καλοκαιριων. Δε μπορει να ειναι τοσο τυχαιο αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eεεε!! Παιχτε και λιγο Gran Turismo που τα αμαξια εχουν φτιαχτει οπως ειναι στην πραγματικοτητα και θα καταλαβετε οτι ο αρχοντας ειναι το GT-R! Οσο για την ευθεια που εχει γκαζι το πορσικο, δινεις τα φραγκα που εχουν διαφορα σε βελτιωση στο Nissan και αντε πιαστο μετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρτε και βιντεο 400αρι για να δειτε πιο ειναι γρηγοροτερο και εχει σχεδον τα μισα κυβικα απο την Κορβετα! http://www.cretadrive.gr/news/automoto-gossips-epikairothta/nissan-gtr-vs-corvette-z06-vs-shelby-gt500/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 3,08 παιξε λιγο το πουλακι σου και μετα ριξε μια κουτουλια στον τοιχο μπας και κανει κουκου η κεφαλα σου...βλαμμενο 13χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή