το αυτοκινητο ειναι εκπληκτικο, και απο τεχνολογια και απο καινοτομιες. Μονο η τετρακινηση σαν συλληψη και η διαχειριση ροπων/ευστροφιας τετοιου κινητηρα σε 4wd, αγγιζουν την τελειοτητα. Οποιος το λεει κακογουστο, μαπα, και διαφορα αλλα, πρεπει να σκεφτει οτι, η φερραρι οταν αποφασιζει να κατασκευασει κατι, (το αμαξι ειναι ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ) εχει κανει ερευνα αγορας μεσω: 1.των σοβαρων πελατων της παγκοσμιως, 2.των dealer της παγοσμιως, 3.αναλυσεων marketing, 4.αναλυσεων αγορων Κινας,Ρωσσιας,Αμερικης, Αραβικης Χερσονησου, και 5.ψυχολογιας αυτων ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ FERRARI TO 2011 και μετεπειτα. Στα παπαρια της τι θα πει ο καθε ασχετος,κακοβουλος,αφραγκος που δεν του καθεται καλα οτι παραγει αυτο το εργοστασιο. καλυτερα θα επρεπε ο yellowbird να ενημερωσει ποσοι πελατες ειναι αυτην την στιγμη ''Λιστα Αναμονης'' για να παραλαβουν το αυτοκινητο.... Stathis
1. Τεχνολογικά είναι ότι πιο προηγμένο 4θέσιο κουπέ υπάρχει . 2. Η λέξη Ferrari εγγυάται ότι θα προκαλεί όλες τις αισθήσεις . Σίγουρα μας ξενίζει το στυλ του αμαξώματος αλλά μπράβο τους που τολμούν και δεύτερον δεν το έχουμε δει ζωντανά για ξέρουμε τι αίσθηση προκαλεί . Η προϊστορία της Ferrari μας λέει ότι ανοίγει κάποιον καινούριο δρόμο . Ο χρόνος θα δείξει και αν αποτύχει θα είναι η πρώτη άσχημη Ferrari . 3. Η πανέμορφη και καθιερωμένη Virage φαντάζει τώρα ξεπερασμένη ... 4. Η τετρακίνηση μπορεί για κάποιους και γω μαζί να φαντάζει περιττή ακόμα και για 660ΗΡ αλλά το απαιτούν οι σύγχρονες συνθήκες και για κάποιους πελάτες είναι απαραίτητη . Επίσης προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου τα μακριά μεταξόνια αλλά έχουν καθιερωθεί σε αυτές τις κατηγορίες . Η φιλοσοφία όμως αυτής της τετρακίνησης είναι κάτι μοναδικό και όμοιά της ούτε στα WRC με τα σκεπτόμενα διαφορικά δεν έχουμε δει ...
Το σχημα ειναι υποκειμενικο,αλλα εχουν μεγαλο ενδιαφερον τα τεχνικα χαρακτηριστικα... Μπραβο στη Φερραρι που τολμαει κατι τελειως εκτος απο τα νερα της...Σιγουρα καπου εδω θα βρεθει καποιος μαλακας με νισαν να πει οτι το ντατσουν την περναει κλπ...αλλα ως συνηθως,αυτα τα μαλακισμενα ουτε μικρα δεν εχουν και θαβουν οτι δεν ειναι ντατσουν...
Στην περιπτωση αυτη οι ντατσουνηδες κανουν τουμπεκι ! Ειναι βεβαια αλλη κατηγορια τιμης αλλα οσο και να το θελουν τετοιο αυτοκινητο δεν μπορουν να βγαλουν οι Ιαπωνες να θυμησω και ο ελεφας εινα πανακριβος αλλα 599 δεν ειναι οσο και να χτυπιεται το τμημα μαρκετινγκ της τουοτα ...
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΦΕΡΡΑΡΑΚΗΔΕΣ ΛΕΓΑΝΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΜΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ "Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ,ΦΕΡΡΑΡΙ"....
ΑπάντησηΔιαγραφήApaisio... AISXOS
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμίζει λίγο το Z3 Μ-coupe ... Έχω εμπιστοσύνη στην Ferrari και είμαι σίγουρος ότι στην ζωντανή όψη όλοι θα αλλάξουν γνώμη .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΠΑ ΜΑΠΑ ΜΑΠΑ ΜΑΠΑ! Κακογουστο
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ όμορφο....
ΑπάντησηΔιαγραφήτο αυτοκινητο ειναι εκπληκτικο, και απο τεχνολογια και απο καινοτομιες. Μονο η τετρακινηση σαν συλληψη και η διαχειριση ροπων/ευστροφιας τετοιου κινητηρα σε 4wd, αγγιζουν την τελειοτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιος το λεει κακογουστο, μαπα, και διαφορα αλλα, πρεπει να σκεφτει οτι, η φερραρι οταν αποφασιζει να κατασκευασει κατι, (το αμαξι ειναι ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ) εχει κανει ερευνα αγορας μεσω:
1.των σοβαρων πελατων της παγκοσμιως, 2.των dealer της παγοσμιως, 3.αναλυσεων marketing, 4.αναλυσεων αγορων Κινας,Ρωσσιας,Αμερικης, Αραβικης Χερσονησου, και 5.ψυχολογιας αυτων ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ FERRARI TO 2011 και μετεπειτα.
Στα παπαρια της τι θα πει ο καθε ασχετος,κακοβουλος,αφραγκος που δεν του καθεται καλα οτι παραγει αυτο το εργοστασιο.
καλυτερα θα επρεπε ο yellowbird να ενημερωσει ποσοι πελατες ειναι αυτην την στιγμη ''Λιστα Αναμονης'' για να παραλαβουν το αυτοκινητο....
Stathis
1. Τεχνολογικά είναι ότι πιο προηγμένο 4θέσιο κουπέ υπάρχει .
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Η λέξη Ferrari εγγυάται ότι θα προκαλεί όλες τις αισθήσεις . Σίγουρα μας ξενίζει το στυλ του αμαξώματος αλλά μπράβο τους που τολμούν και δεύτερον δεν το έχουμε δει ζωντανά για ξέρουμε τι αίσθηση προκαλεί . Η προϊστορία της Ferrari μας λέει ότι ανοίγει κάποιον καινούριο δρόμο . Ο χρόνος θα δείξει και αν αποτύχει θα είναι η πρώτη άσχημη Ferrari .
3. Η πανέμορφη και καθιερωμένη Virage φαντάζει τώρα ξεπερασμένη ...
4. Η τετρακίνηση μπορεί για κάποιους και γω μαζί να φαντάζει περιττή ακόμα και για 660ΗΡ αλλά το απαιτούν οι σύγχρονες συνθήκες και για κάποιους πελάτες είναι απαραίτητη . Επίσης προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου τα μακριά μεταξόνια αλλά έχουν καθιερωθεί σε αυτές τις κατηγορίες . Η φιλοσοφία όμως αυτής της τετρακίνησης είναι κάτι μοναδικό και όμοιά της ούτε στα WRC με τα σκεπτόμενα διαφορικά δεν έχουμε δει ...
Κάντε ένα κόπο να δείτε τα τεχνικά βίντεο με κινητήρα και μετάδοση και ξανασυζητάμε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχημα ειναι υποκειμενικο,αλλα εχουν μεγαλο ενδιαφερον τα τεχνικα χαρακτηριστικα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο στη Φερραρι που τολμαει κατι τελειως εκτος απο τα νερα της...Σιγουρα καπου εδω θα βρεθει καποιος μαλακας με νισαν να πει οτι το ντατσουν την περναει κλπ...αλλα ως συνηθως,αυτα τα μαλακισμενα ουτε μικρα δεν εχουν και θαβουν οτι δεν ειναι ντατσουν...
Στην περιπτωση αυτη οι ντατσουνηδες κανουν τουμπεκι ! Ειναι βεβαια αλλη κατηγορια τιμης αλλα οσο και να το θελουν τετοιο αυτοκινητο δεν μπορουν να βγαλουν οι Ιαπωνες να θυμησω και ο ελεφας εινα πανακριβος αλλα 599 δεν ειναι οσο και να χτυπιεται το τμημα μαρκετινγκ της τουοτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήυποκλιση στους μηχανικους ...
ΑπάντησηΔιαγραφήξερατο στους σχεδιαστες .............
σκατα...
ΑπάντησηΔιαγραφή