Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Road&Track : 911 turbo S vs Z06 vs R8 V10 vs Vantage V12






Laguna Seca laptimes :

Z06 : 1:39,29
997 Turbo S : 1:40,11
R8 V10 : 1:40,20
V12 Vantage : 1:43,04

997 Turbo S results :

0-60 mph - 2,6s
0-100 mph - 6,3s
1/4mile - 10,7s @ 128,9 mph



10 σχόλια:

  1. τι εγινε ρε μαγκες? επεσε ψωλετο απο την αμερικανια? Φαντασου να ηταν και στο συγκριτικο κανα gtr...

    υ.γ. αααα ξεχασα ειναι αμερικανικο το περιοδικο και την αδικησαν τη γερμανιδα... αχουτο μωρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μαλιστα απο το Ζ06 ! Φαντασου απο το ZR1 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε βλαμμενοι αν θεωρειτε ψωλετο διαφορα 8 χιλιοστα του δευτερολεπτου για ενα αμαξι που ειναι 3,200 κυβικα λιγοτερα και περιπου 200 κιλα βαρυτερο τοτε τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε πορσακια, εδω που τα λεμε η διαφορα ειναι οντως ψωλετο...Μιλαμε για ενα αμαξι οπως η Ζ06, με προδιαγραφες δεκαετιας 90. Ουτε κεντρομηχανο, ουτε διαστημικα σασμαν, ουτε τπτ.Μονο πολλα κυβικα και κοφτη στις 7000.Αν δεις βιντεακια με κοντρες 997 S vs Z06 θα νομιζεις οτι κοντραρεται carrera turbo με carrera S ατμοσφαιρικο.Μεχρι τα 200 το πορσε εχει διακτινιστει! Αν οντως καταφερνει το απλοϊκο Ζ06 να περναει 997 S στην πιστα, τοτε μιλαμε για αμαξι φαινομενο. Αλλα επειδη δε θα ξεχασουμε κι αυτα που ξερουμε και επειδη μιλαμε για πορσε και οχι για ευθειοκοντραμαξο εδω ενισταμαι στο συγκεκριμενο βιντεο.Οτι και να λενε οι αμερικανοι, οσο κ να γουσταρω το Ζ06, δε μπορω να πιστεψω οτι εχει ελπιδα, εστω να ακολουθησει απο κοντα το συγκεκριμενο πορσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε βλαμενε που λες οτι σε σημφερει ποια κυβικα και ποια κιλα λες μωρε. Τι δουλεια εχουν τα κυβικα οταν το Πορσε ειναι καμια 50αρια αλογα δυνατοτερο με πολλη παραπανω ροπη και 4κινηση???? Αυο που λεει ο Χαρης εχει ουσια. Στην ευθεια το 997τουρμπο s pdk ειναι κολωνες μπροστα απο την αμερικανια και ΟΥΤΕ καν αυτο δεν μπορει να εκμεταλλευτει. Εγω δε σου λεω οτι ειναι γρηγοροτερη η αμερικανια. Και μονο που κανει εφαμιλλο χρονο ειναι "κατορθωμα" για την Πορσε... Τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια ολοι ξερουμε οτι τα αμερικανικα αμαξια δεν στριβουν,ειναι για ευθειες.οπως λεει και ο φιλος παραπανω προκειται για αμαξι με τεχνολογια 1990,χειροκινητο,πισωκινητο κτλ.πως γινεται λοιπον να κερδιζει ενα 911 τουρμπο με τοση τεχνολογια επανω του?νομιζω οτι η αξιοπιστια του αποτελεσματος ελεγχεται.παρολαυτα πιστευω οτι σε μια τοσο μικρη διαφορα το σημαντικοτερο ρολο τον παιζει ο οδηγος(εννοειται οτι θα ειναι ο ιδιος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω περιμενα να ειναι μπροστα το 997 κανα 2αρι seconds. Δεν το κοβω αξιοπιστο το συγκριτικο. Α ρε αμερικλανοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To μονο που μπορω να σκεφτω σαν δικαιολογια ειναι η Laguna Seca, που κατα πασα πιθανοτητα βολευει τη Βετ επειδη εχει στηθει εκειμεσα και μοιαζει να ειναι κατασκευασμενη γι αυτην ακριβως την πιστα.Και παλι ομως δε βγαζει νοημα.Ειδικα με Turbo S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν δειτε τα βιντεακια θα παρατηρησετε οτι υπαρχουν 4 διαφορετικοι οδηγοι και αν ειδα καλα το αμερικανικο μαλλον φοραει σεμι-σλικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ψωλετο καλο απο την 06 θα ηταν ψωλια τεραστια απο την ZR1 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή