Άλλος ένας βελτιωτής προσπαθεί να βγάλει τετραψήφιο νούμερο αλόγων από GT-R . H South Side Performance για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί CUSTOM BILLET PRECISION 57/58 TURBOS, ότι περιφερειακή βελτίωση υπάρχει αλλά δεν ανοίγει μοτέρ . Αντιθέτως ανοίγει και ενισχύει το σασμάν και τους συμπλαίκτες . Μέχρι στιγμής το πιο δυνατό GTR παγκοσμίως προέρχεται από Έλληνα βελτιωτή http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/issan-gt-r-vs-corvette-zr1.html . Το GTR SSP 1000 είναι έτοιμο και περιμένουμε την στιγμή της αλήθειας στο δυναμόμετρο προσεχώς ...
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
NISSAN GTR1000HP SSP
Άλλος ένας βελτιωτής προσπαθεί να βγάλει τετραψήφιο νούμερο αλόγων από GT-R . H South Side Performance για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί CUSTOM BILLET PRECISION 57/58 TURBOS, ότι περιφερειακή βελτίωση υπάρχει αλλά δεν ανοίγει μοτέρ . Αντιθέτως ανοίγει και ενισχύει το σασμάν και τους συμπλαίκτες . Μέχρι στιγμής το πιο δυνατό GTR παγκοσμίως προέρχεται από Έλληνα βελτιωτή http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/issan-gt-r-vs-corvette-zr1.html . Το GTR SSP 1000 είναι έτοιμο και περιμένουμε την στιγμή της αλήθειας στο δυναμόμετρο προσεχώς ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
έχουν ξεφύγει, θα αντέξει το μοτέρ ή θα ανατιναχθεί ?
ΑπάντησηΔιαγραφή