Πολύ θα αναρωτηθούν πως αντέχουν όλα αυτά με τα 800 και 900+ άλογα αφού χαλάνε ακόμα και στα νορμάλ ; Τα άλλα που διαπρέπουν σε πίστες και time attack ; H απάντηση είναι ότι κυκλοφορούν ήδη ενισχυμένοι άξονες και γρανάζια όπως βλέπετε στην κάτω φωτογραφία για αυτούς που σκοπεύουν να κάνουν σκληρή χρήση ...

Χωρίς τα παραπάνω οι παρακάτω φωτογραφίες δείχνουν τι επακολουθεί ...
Μάλιστα οι περισσότεροι μηχανικοί συμβουλεύουν τους πελάτες τους να μην περιμένουν να τους σπάσουν, αλλά να αποφύγουν τα χειρότερα τοποθετώντας εξαρχής τα ενισχυμένα εξαρτήματα .



Η φτήνια τρώει τον παρά, έτσι είναι η Ιαπωνική βιομηχανία βελτιώσεων , υπάρχουν άπειρα εξαρτήματα και βάλε το ένα βάλε το άλλο όποιοι μπουν στο λούκι καταστρέφονται και δεν κάνουν τίποτα άλλο από να τράχουν στα συνεργεία ... κάτι εβάκηδες το έχουν δει το έργο αλλά ήταν οι πρώτοι και το κατάλαβαν μετά από 4-5 χρόνια ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι εχετε κηδευτει πολλες φορες απο EVO και αλλα japan και δε σας αρεσει που σκασατε τα λεφτα σας στους λουκανικαδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να δείτε προληπτική ενίσχυση του σασμάν με άξονα και γρανάζια από την saurus garage
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://blogs.yahoo.co.jp/saurus_884_racing/folder/906670.html?m=lc&p=2
http://blogs.yahoo.co.jp/saurus_884_racing/folder/906670.html?m=lc&p=1