Kαμία σχέση, όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης και του στησίματος είναι ιταλική . Η Audi βοήθησε στην τετρακίνηση σίγουρα, πλην όμως το πιο σημαντικό που μεταμόρφωσε την δύστροπη Murcielago στο παιχνιδάκι Aventador είναι η μείωση του βάρους και πιθανόν βελτίωση της κατανομής με καλύτερο στήσιμο μπροστά . Η φωτογραφία με τα οριζόντια Ohlins τα λέει όλα, είναι η ιταλική θεώρηση που θέλει τα supercars να βγαίνουν απευθείας από τους αγώνες . Αντίθετα οι Γερμανοί πρώτα κοιτάνε το αποτέλεσμα χωρίς να δίνουν βάση πως θα το καταφέρουν και αν θα προέρχεται από τους αγώνες ή από τον δρόμο βελτιωμένο .
Είναι αξιοσημείωτο πως αυτό το τέρας γίνεται παιχνιδάκι . Αδιανόητο για τις προηγούμενες Lamborghini που απεχθάνονταν τα παιχνίδια .
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερεις το γιατι?επειδη το μισο αμαξι ειναι audi...
ΑπάντησηΔιαγραφήKαμία σχέση, όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης και του στησίματος είναι ιταλική . Η Audi βοήθησε στην τετρακίνηση σίγουρα, πλην όμως το πιο σημαντικό που μεταμόρφωσε την δύστροπη Murcielago στο παιχνιδάκι Aventador είναι η μείωση του βάρους και πιθανόν βελτίωση της κατανομής με καλύτερο στήσιμο μπροστά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φωτογραφία με τα οριζόντια Ohlins τα λέει όλα, είναι η ιταλική θεώρηση που θέλει τα supercars να βγαίνουν απευθείας από τους αγώνες . Αντίθετα οι Γερμανοί πρώτα κοιτάνε το αποτέλεσμα χωρίς να δίνουν βάση πως θα το καταφέρουν και αν θα προέρχεται από τους αγώνες ή από τον δρόμο βελτιωμένο .