Για την ιπποδύναμη έχω κάποιες επιφυλάξεις αν μπορεί να αποδόσει 50 άλογα παραπάνω ... Για την ελαφριά εξάτμιση έχω να πω ότι σε όλα τα Ferrari οι εξατμίσεις είναι βαριές αλλά τουλάχιστον θερμομονωμένες, πράγμα ιδιαίτερα απαραίτητο στα κεντρομήχανα . Με κάτι tubi πχ έχουμε δει να λιώνουν οι κλειδαριές ...
H RS ειναι turbo. αρα για κορυφη δεν παιζει.φτιαχτηκε με σκοπο τον απολυτο χρονο.θα βρει απαντηση απο την 430 cs. εδω μιλαμε για ατμοσφαιρα 9000rpm. αλλη κλαση.
entiposiako...alla gia tin oakley mono kolakeytika logia den exoune akoustei...yparxei kai edo stin ellada anthropos pou tin "patise" asxima me tin oakley...kai ean thimoumai kala itane se GT3 ...oxi to diko mou:))))...ean eixa 458 pithanotata na min tin veltiona....apo tin alli yparxoune arketoi veltiotes eidikoi sta ferrari,oi perissoteroi agnostoi se emas stin ellada....den nomizo oti i oakley na exei ksanaasxolithei me ferrari....alla eipame..oloi ksafnika ginane velitotes kai "korifaioi"...as einai kala to internet kai to youtube...
μα γι αυτο ειπα φιλε luke οτι διατηρω τις επιφυλαξεις μου.Απλα το αυτοκινητο αποτελει πολυ σοβαρη βαση για βελτιωση.Μιλαμε για κοντα 600 αλογα ατμοσφαιρα.Αντι κατι novitec κτλ να βγαζουν κομπρεσσερια, ας στρωθουν στη δουλεια, να κανουν το τελειο ακομα καλυτερο ατμοσφαιρικα.Οσο για την oakley εγω π.χ δεν την ειχα καν ακουστα.Παντως οι ζαντες ηταν ωραια ιδεα...
Originally Posted by Erik I must warn everyone to do any business with Oakley Design. I did and they still owe me money, and I know numerous examples of people who have the same experience.
They tried Porsche, big fail. Now they're into Ferraris and Motorbikes???
Αν τα στοιχεια δεν ειναι μουφα, νομιζω οτι πιασαμε κορυφη.Δεν παει πιο πανω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ιπποδύναμη έχω κάποιες επιφυλάξεις αν μπορεί να αποδόσει 50 άλογα παραπάνω ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ελαφριά εξάτμιση έχω να πω ότι σε όλα τα Ferrari οι εξατμίσεις είναι βαριές αλλά τουλάχιστον θερμομονωμένες, πράγμα ιδιαίτερα απαραίτητο στα κεντρομήχανα .
Με κάτι tubi πχ έχουμε δει να λιώνουν οι κλειδαριές ...
ΚΟΡΥΦΗ?H ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ RS..
ΑπάντησηΔιαγραφήH RS ειναι turbo. αρα για κορυφη δεν παιζει.φτιαχτηκε με σκοπο τον απολυτο χρονο.θα βρει απαντηση απο την 430 cs. εδω μιλαμε για ατμοσφαιρα 9000rpm. αλλη κλαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΕΙΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η 918..ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΛΑΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήentiposiako...alla gia tin oakley mono kolakeytika logia den exoune akoustei...yparxei kai edo stin ellada anthropos pou tin "patise" asxima me tin oakley...kai ean thimoumai kala itane se GT3 ...oxi to diko mou:))))...ean eixa 458 pithanotata na min tin veltiona....apo tin alli yparxoune arketoi veltiotes eidikoi sta ferrari,oi perissoteroi agnostoi se emas stin ellada....den nomizo oti i oakley na exei ksanaasxolithei me ferrari....alla eipame..oloi ksafnika ginane velitotes kai "korifaioi"...as einai kala to internet kai to youtube...
ΑπάντησηΔιαγραφήμα γι αυτο ειπα φιλε luke οτι διατηρω τις επιφυλαξεις μου.Απλα το αυτοκινητο αποτελει πολυ σοβαρη βαση για βελτιωση.Μιλαμε για κοντα 600 αλογα ατμοσφαιρα.Αντι κατι novitec κτλ να βγαζουν κομπρεσσερια, ας στρωθουν στη δουλεια, να κανουν το τελειο ακομα καλυτερο ατμοσφαιρικα.Οσο για την oakley εγω π.χ δεν την ειχα καν ακουστα.Παντως οι ζαντες ηταν ωραια ιδεα...
ΑπάντησηΔιαγραφήOriginally Posted by Erik
ΑπάντησηΔιαγραφήI must warn everyone to do any business with Oakley Design. I did and they still owe me money, and I know numerous examples of people who have the same experience.
They tried Porsche, big fail. Now they're into Ferraris and Motorbikes???