Πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει για τον οδηγό-ιδιοκτήτη . Είναι μια κίνηση μάρκτινγκ της VAG για να ισοπεδώσει αντιπάλους στα χαρτιά και να αποδείξει ότι μπορεί να καταφέρει ότι θέλει . Ίσως ένα ντάτσουν 1000ΗΡ τουμπανιασμένο να είναι και καλύτερο σε πολλούς τομείς . Μην μου πείτε για αξιοπιστία γιατί απλά είναι άγνωστη λέξη ...
συμφωνω με τον yellow.αυτο το αμαξι ειναι μονο θεωρια γιατι στην πραξη ουτε γυρο στο ρινγκ δεν βγαζει...ο Πιχ εδω και χρονια ηθελε να κατασκευασει απλα ενα αμαξι που να ειναι πανω απο 1000 αλογα,προφανως ηθελε να μπει στο βιβλιο γκινες.εννοειται οτι ενα gtr me 1000 αλογα θα ειναι καλυτερο...
τι να μας πει και αυτο αντε μην το πετυχει το gtr αααααααχαχαχαχαα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά αυτό το αυτοκίνητο ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει για τον οδηγό-ιδιοκτήτη . Είναι μια κίνηση μάρκτινγκ της VAG για να ισοπεδώσει αντιπάλους στα χαρτιά και να αποδείξει ότι μπορεί να καταφέρει ότι θέλει . Ίσως ένα ντάτσουν 1000ΗΡ τουμπανιασμένο να είναι και καλύτερο σε πολλούς τομείς . Μην μου πείτε για αξιοπιστία γιατί απλά είναι άγνωστη λέξη ...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω με τον yellow.αυτο το αμαξι ειναι μονο θεωρια γιατι στην πραξη ουτε γυρο στο ρινγκ δεν βγαζει...ο Πιχ εδω και χρονια ηθελε να κατασκευασει απλα ενα αμαξι που να ειναι πανω απο 1000 αλογα,προφανως ηθελε να μπει στο βιβλιο γκινες.εννοειται οτι ενα gtr me 1000 αλογα θα ειναι καλυτερο...
ΑπάντησηΔιαγραφή