Τι κάνει η εξέλιξη ... Με μισό τόνο παραπάνω βάρος και είναι το ίδιο γρήγορη σε πίστα . Βέβαια δεν συγκρίνονται, η θέση οδήγησης στην μέση, ο ατμοσφαιρικός V12 και το χαμηλό βάρος της F1 θα αποτελούν για πάντα σημείο αναφοράς και μεγάλη πρόκληση σε όλους τους κατασκευαστές supercars . Φαντάζομαι ότι με κάποιες μικροεπεμβάσεις, λάστιχα φρένα κλπ η F1 θα έπαιρνε το αίμα της πίσω . Ίσως να είναι και θέμα οδηγού και τα βοηθήματα της ΜΡ4 να διευκολύνουν πραγματικά την επίτευξη χρόνου στην πίστα αυτή και σε αυτές τις συνθήκες . Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά την ισοπαλία ...
Μετά από τόσα χρόνια το νεότερο μοντέλο δεν μπορεί να ξεπεράσει το παλαιότερο; απογοητευτικό για λογαριασμό της MP4-12C. Με μερικές ανανεώσεις η F1 θα προπορευτεί κατά πολλύ της MP4 στην απόδοση όπως άλλωσθε κάνει ήδη και στην εξωτερική εμφάνιση.
Τι κάνει η εξέλιξη ... Με μισό τόνο παραπάνω βάρος και είναι το ίδιο γρήγορη σε πίστα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια δεν συγκρίνονται, η θέση οδήγησης στην μέση, ο ατμοσφαιρικός V12 και το χαμηλό βάρος της F1 θα αποτελούν για πάντα σημείο αναφοράς και μεγάλη πρόκληση σε όλους τους κατασκευαστές supercars .
Φαντάζομαι ότι με κάποιες μικροεπεμβάσεις, λάστιχα φρένα κλπ η F1 θα έπαιρνε το αίμα της πίσω . Ίσως να είναι και θέμα οδηγού και τα βοηθήματα της ΜΡ4 να διευκολύνουν πραγματικά την επίτευξη χρόνου στην πίστα αυτή και σε αυτές τις συνθήκες . Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά την ισοπαλία ...
opws poly swsta eipes :
ΑπάντησηΔιαγραφήEKSELIKSH
Μετά από τόσα χρόνια το νεότερο μοντέλο δεν μπορεί να ξεπεράσει το παλαιότερο; απογοητευτικό για λογαριασμό της MP4-12C. Με μερικές ανανεώσεις η F1 θα προπορευτεί κατά πολλύ της MP4 στην απόδοση όπως άλλωσθε κάνει ήδη και στην εξωτερική εμφάνιση.
ΑπάντησηΔιαγραφή