To βαρος της περιορίστηκε στα 1380kg, η ιπποδύνμη παραμένει στα 570ΗΡ . Στο Fiorano test circuit έκανε 1:16.5 , δύο δυτερόλεπτα κάτω από την F430 Challenge .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εδώ μοιραζόμαστε το πάθος μας για το αυτοκίνητο και την οδήγηση πέρα από σκοπιμότητες και συμφέροντα ...
to datsun thn kseftilizei...
ΑπάντησηΔιαγραφήthn exei gia katourhma...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιγη σοβαροτητα δε βλαπτει.
ΑπάντησηΔιαγραφήDATSUN= King of the Road
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαμώ τα αμάξια είναι το δάτσουν....Ισως απ'τα καλύτερα value for money.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά, όχι για italia challenge, ουτε για modena δε το προτιμούσα....
Αλλη φάση το ένα άλλη το άλλο.
Ξεκολλάτε επιτέλους κολλημένοι japanόφιλοι. Αφήστε λίγο τις παρωπίδες στην άκρη και δείτε πιο αντικειμενικά την κατάσταση.
Ρε καφροι παλι σας φταιει το GTR? Αυτο ειναι ποστ για τη Φερραρι, ξεκολλατε λιγο ζωα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ασπριλα επιρεασε και τον αμφιβλιστροειδη σου δες ποιος ξεκινησε να μιλαει για ντατσουν σε ποστ της Φερραρι...και στο ειπα η πρωινη ειναι που σε χαλαει...χαχαχαχαχα....και δεν μας φταει το gtr αμαξαρα ειναι οι κολλημενοι καφροι μας φταινε
ΑπάντησηΔιαγραφήη πλακα ειναι οτι η φερραρι εξακολουθει να παρουσιαζει αυτοκινητα για αγωνες,οπως και η πορσε..σε αντιθεση με την νισσαν που ακομα περιμενουνε να ..ωριμασει το GTR μπας και παρεικαμια καλουτσικη θεση σε αγωνες....τοσους μηνες μας τα ειχανε πρηξει..θα και θα και θα..που ειναι ρεεεεεεεεε....
ΑπάντησηΔιαγραφήα ρε Ιταλοί...
ΑπάντησηΔιαγραφή