Πρώτη φορά στην 997 θα έχουμε μια έκδοση turbo S . Η αύξηση ιπποδύναμης από την βασική 911 Turbo είναι 30 ίπποι στα 530 bhp (390 kW) / 700 Νm . Η 911 Turbo S θα διατίθεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο PDK (Porsche-Doppel-kupplungsgetriebe) σε συνδιασμό με το ΡΤΜ (Porsche Traction Management ), τις μαγνητοροϊκές βάσεις μηχανής Dynamic Engine Mounts, το PTV (Porsche Torque Vectoring) με μηχανικό μπλοκέ στον πίσω άξονα, Launch Control, Sport Chrono Package Turbo, κεραμικά φράνα PCCB , 19άρες ζάντες μονομπούλωνες, φώτα ενεργά προσαρμοζόμενα, σπορ καθίσματα με δίχρωμη δερμάτινη ταπετσαρία .
Η PORSCHE δηλώνει για την 911 Turbo S 0-100 km/h σε 3.3 sec και 0 - 200 km/h σε 10.8 sec, πολύ μετριοπαθείς δηλώσεις αφού ξέρουμε ότι ήδη η απλή turbo των 500 ΗΡ τις έχει ξεπεράσει !
http://dryellowdird.blogspot.com/2009/11/porsche-997-turbo-pdk-0-100kmh-308sec.html
http://dryellowdird.blogspot.com/2009/11/997-turbo-pdk-0-200kmh104.html
Η τιμή της είναι 19% πάνω από την βασική έκδοση και δικαιολογείται από τον παραπάνω εξοπλισμό πέρα από την απόδοση του κινητήρα . Η διάθεσή της ξεκινά από τον Μάϊο του 10 τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο .
ax...datsun...datsun sou leo...datsun...kala...porsche kai malakies.kali i turbo S...korifea...alla to port baggaze den to megalosan ligo.malakes.pou tha valo tis patates tora ego?Giayto datsun...den spaei den xalaei ...kai ola ta xoraei
ΑπάντησηΔιαγραφήOpoios exei fraga pairnei to turbo S PDK kai den asxoleitai me datsun ...
ΑπάντησηΔιαγραφήEktos an tou aresoun oi kontres kai oi metatropes , tote pairnei datsun !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι μετατροπές να του αρέσουν, παίρνει RUF, αλλά ποτέ Datsun... :))
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει μια διαφορά στο οικονομικό μεταξύ RUF κλπ Γερμανών και Nissan .
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό είναι να υπάρχει διαφορά... ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήpoios eipe oti to datsun den xalaei?
ΑπάντησηΔιαγραφήpoia porsche re... autes oute gia tis mparieres den einai kales (blepe to thanatiforo me ton dokimasti).
ΑπάντησηΔιαγραφήFilakiaaa
Poio thanatiforo re paidia ? Ti egine ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικαλειται ο καφρος θανατηφορο για να υποβαθμισει το Πορσε,(δες στο Ρινγκ Πορσε που καρφωνεται με 250 και ο οδηγος βγαινει αγρατζουνιστος) ο αλλος επικαλλειται οτι δεν χαλαει το Datsun ακομα κλαινε τα 20.000 δολαρια που πληρωσαν καποιοι στην Αμερικη γιατι εβαλαν to lounch control με απενεργοποινημενο traction και πηραν σασμαν στα χερια, ο αλλος θελει σουπερ καρ για να βαζει τις πατατες για τη λαϊκη......και τελος παντων μακαρι να εβλεπα ενα βιντεο απο Πορσε και να μην ειχε υβριστικα σχολια απο τους γιαπωνεζοφιλους , γιατι το σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι αυτοκινητοφιλοι....συνεχιστε αλλεπουδες να κανετε κρεμασταρια αυτα που δεν φτανεται...
ΑπάντησηΔιαγραφή