H κορυφαία έκδοση του Skyline ήταν η έκδοση GT-R γι'αυτό και η τελευταία έκδοση του αυτοκινήτου ονομάστηκε GT-R. Δεν υπάρχουν μικρότερες εκδόσεις για να πάρουν το ονομα Skyline. Επίσης ενδεικτικό οτι το Nissan GT-R είναι η συνέχεια του R34 Skyline ειναι η ονοματολογία του CBA-R35 και DBA-R35.
Φίλοι μου προσψπικά δεν θεωρώ ότι έχει καμιά σπουδαία αγωνιστική ιστορία η Nissan και τα Skyline ήταν πιο πολύ για μάρκετινγκ και να δώσουν μια δυναμική εικόνα στην εταιρία . Το R35 GTR είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια για παγκόσμιο αυτοκίνητο υπερεπιδόσεων και παράλληλα πρακτικό, στα πρότυπα της 911 turbo δηλαδή .
Θα μου πέσουν τα μαλλιά Yellow μην τα λές αυτά. Εχουν γραφτεί πολλά βιβλία για το Skyline και ειναι ιεροσυλία να λές κατι τέτοιο. Αρκέσου καλύτερα στο οτι εσυ προτιμάς μια Porsche και εγώ με κάποιους άλλους Nissan.
H αλήθεια είναι καπου στη μεση.Απο την εποχη του R32, τα skyline ειχαν τεχνολογια πολυ μπροστα για την εποχη τους.Συμβατικο πλαισιο,αλλά κατα την προσωπικη μου αποψη, μια τετρακινηση στις αρχες του 90 που πολλες εταιριες θα ονειρευοντουσαν αυτουσιες και σημερα καθως και ενα πολυ καλοκατασκευασμενο μοτερ. Απο την αλλη, ενα αυτοκινητο για να επιτυχει, δε χρειαζεται μονο αυτα.Σε ολα τα μαρκετιστικα χαρακτηριστικα οι τυποι πατωναν.Δε μπορει η honda να παρουσιαζει NSX που σε ομορφια εχανε μονο απο 355 κι εσυ να βαζεις ολη την τεχνολογια σου σε ενα 2θυρο primera.Επισης, τον ειδικο τυπο ανα την υφηλιο, ενδιαφερει το πώς κινειται ενα εργοστασιακο αυτοκινητο, οτι τι μπορει να κανει με ολοκληρη την hks και την Tomei επανω του! Απο r33 και μετα, με βαρος βοδιου και 280 αλογα (αντε 320) Δε μπορουσε να ακολουθησει ουτε ενα Evo VII. Μολις αφησαν στην ακρη κατι συμφωνις κυριων και νομοθεσιες και το εβγαλαν 500αρι, με ανεκτη εμφανιση, μπηκαν ξανα στο χαρτη.
Συμφωνω με Χαρη αλλα οχι και "ανεκτη" εμφανιση το GTR.... Ειπαμε υποκειμενικα ειναι τα γουστα αλλα υπαρχει και το αντικειμενικα ωραιο. Το Νισσαν ειναι ωραιο, ογκωδες και δε μοιαζει με κανενα αλλο. Μια χαρα εμφανιση εχει.
Διορθωνω λοιπον.Κι εμενα μ αρεσει.Αλλα σε σχεση με ενα Μ3, ενα Mustang, ή ενα Cayman. Δε νομιζω οτι εχει την παρουσια του 997ΤΤ, μιας Ferrari ή μιας Gallardo. Γιατι καλως ή κακως με τετοια δυναμικα χαρακτηριστικα χτυπαει ακομα και τετοια αυτοκινητα.
Συμφωνό οτι μια Ferrari ή μια Gallardo είναι σαφώς πολύ πιο όμορφη αλλά απο την άλλη είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Το GT-R χωράει έως 4 άτομα άνετα ενω τα δυο προηγούμενα 2. Η Ferrari είναι υπερβολικά χαμηλή για την Lambo δεν ξέρω ενώ το GT-R είναι πιο καθημερινό αυτοκίνητο. Σαν επιδόσεις μπορεί να είναι κοντά αλλά δεν είναι ίδιος ο σκοπός που κατακευάστηκαν(περαν των επιδόσεων)
Δεν εχεις και αδικο ομως -προσωπικη μου αποψη- ενα Cayman ειναι πιο ωραιο απο μια 911... Οσο για Φερραρι και Λαμπο ενταξει δεν μπορει να συγκριθει σε ομορφια...
H κορυφαία έκδοση του Skyline ήταν η έκδοση GT-R γι'αυτό και η τελευταία έκδοση του αυτοκινήτου ονομάστηκε GT-R.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν μικρότερες εκδόσεις για να πάρουν το ονομα Skyline.
Επίσης ενδεικτικό οτι το Nissan GT-R είναι η συνέχεια του R34 Skyline ειναι η ονοματολογία του CBA-R35 και DBA-R35.
Επισης υπαρχει Skyline μετα απο το R34 αλλα δεν εχει καμια σχεση με αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Περιμενε τωρα οπου να ναι θα σκασουν μυτη οι Πορσε fans με βρισιες και κοροιδιες...
Φίλοι μου προσψπικά δεν θεωρώ ότι έχει καμιά σπουδαία αγωνιστική ιστορία η Nissan και τα Skyline ήταν πιο πολύ για μάρκετινγκ και να δώσουν μια δυναμική εικόνα στην εταιρία .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο R35 GTR είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια για παγκόσμιο αυτοκίνητο υπερεπιδόσεων και παράλληλα πρακτικό, στα πρότυπα της 911 turbo δηλαδή .
Θα μου πέσουν τα μαλλιά Yellow μην τα λές αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν γραφτεί πολλά βιβλία για το Skyline και ειναι ιεροσυλία να λές κατι τέτοιο.
Αρκέσου καλύτερα στο οτι εσυ προτιμάς μια Porsche και εγώ με κάποιους άλλους Nissan.
H αλήθεια είναι καπου στη μεση.Απο την εποχη του R32, τα skyline ειχαν τεχνολογια πολυ μπροστα για την εποχη τους.Συμβατικο πλαισιο,αλλά κατα την προσωπικη μου αποψη, μια τετρακινηση στις αρχες του 90 που πολλες εταιριες θα ονειρευοντουσαν αυτουσιες και σημερα καθως και ενα πολυ καλοκατασκευασμενο μοτερ. Απο την αλλη, ενα αυτοκινητο για να επιτυχει, δε χρειαζεται μονο αυτα.Σε ολα τα μαρκετιστικα χαρακτηριστικα οι τυποι πατωναν.Δε μπορει η honda να παρουσιαζει NSX που σε ομορφια εχανε μονο απο 355 κι εσυ να βαζεις ολη την τεχνολογια σου σε ενα 2θυρο primera.Επισης, τον ειδικο τυπο ανα την υφηλιο, ενδιαφερει το πώς κινειται ενα εργοστασιακο αυτοκινητο, οτι τι μπορει να κανει με ολοκληρη την hks και την Tomei επανω του! Απο r33 και μετα, με βαρος βοδιου και 280 αλογα (αντε 320) Δε μπορουσε να ακολουθησει ουτε ενα Evo VII. Μολις αφησαν στην ακρη κατι συμφωνις κυριων και νομοθεσιες και το εβγαλαν 500αρι, με ανεκτη εμφανιση, μπηκαν ξανα στο χαρτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤA.TΩΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΑ Η ΝΙΣΣΑΝ.ΠΡΙΝ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω με Χαρη αλλα οχι και "ανεκτη" εμφανιση το GTR.... Ειπαμε υποκειμενικα ειναι τα γουστα αλλα υπαρχει και το αντικειμενικα ωραιο. Το Νισσαν ειναι ωραιο, ογκωδες και δε μοιαζει με κανενα αλλο. Μια χαρα εμφανιση εχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιορθωνω λοιπον.Κι εμενα μ αρεσει.Αλλα σε σχεση με ενα Μ3, ενα Mustang, ή ενα Cayman. Δε νομιζω οτι εχει την παρουσια του 997ΤΤ, μιας Ferrari ή μιας Gallardo. Γιατι καλως ή κακως με τετοια δυναμικα χαρακτηριστικα χτυπαει ακομα και τετοια αυτοκινητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνό οτι μια Ferrari ή μια Gallardo είναι σαφώς πολύ πιο όμορφη αλλά απο την άλλη είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο GT-R χωράει έως 4 άτομα άνετα ενω τα δυο προηγούμενα 2.
Η Ferrari είναι υπερβολικά χαμηλή για την Lambo δεν ξέρω ενώ το GT-R είναι πιο καθημερινό αυτοκίνητο.
Σαν επιδόσεις μπορεί να είναι κοντά αλλά δεν είναι ίδιος ο σκοπός που κατακευάστηκαν(περαν των επιδόσεων)
Δεν εχεις και αδικο ομως -προσωπικη μου αποψη- ενα Cayman ειναι πιο ωραιο απο μια 911... Οσο για Φερραρι και Λαμπο ενταξει δεν μπορει να συγκριθει σε ομορφια...
ΑπάντησηΔιαγραφή