Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010



Δεν κέδισε ακόμα . Μια pole position πήρε στον έβδομο γύρο του FIA GT1 και τελικά τερμάτισε στην τέταστη θέση . Έχω υποσχεθεί ότι θα αναρτήσω την πρώτη νίκη του GTR στα FIA GT1 ή στα ALMS . Μέχρι στιγμής η Νissan βρίσκεται στο απόλυτο μηδέν όσον αφορά αγώνες τουρισμού εκτός Ιαπωνίας .


21 σχόλια:

  1. Τερμάτισε πρώτο στον Qualifying Race όπου αποτελεί και το ένα απο τα δύο μέρη του αγώνα.
    Επίσης βάση κανονισμών οι 3 πρώτοι πέρνουν και πόντους στον Qualifying Race ενω στον Championship Race παίρνουν οι 8 πρώτοι.
    Αρα είναι σημαντική πρωτιά γιατί έδωσε πόντους στην ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O,ti kai na einai, einai mia arxi! Eksallou einai neo to montelo stous agwnes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 60ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ PORSCHE ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kala..perimenete...min perimenete poli omos?:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεύτερη χρονιά τρέχει με δύο ομάδες υψηλού μπάτζετ και ακόμα δεν έχει έρθει η νίκη, ένα πόντιου μόνο . Λογικό Nissan να μην έχει καμία παράδοση και τύχη στα GT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ..ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΑΜΑΕΙ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Afinoume tous agwnes gia ti foveri kai tromeri Porsche... As meinei kati kai gia auti giati sta autokinhta paragwgis exei faei arketo ksylo. Ante geia maaas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ WHITE.ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ PORSCHE.ΔΕΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ,ΤΙ ΨΩΛΕΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ-ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΠΟΙΟΣ ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sou eipa. Sto dimosio dromo kai stis pistes me politika amaksia trwei ksylo. Allo oi agwnes. Alla kai ekei den einai kan sthn F1.. Giati ekei kserei oti den ftouraei ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kai to Daewoo - Chevrolet gamei sto WTCC -an den kanw lathos tin katigoria- ta civic, bmw 3 ktlp, alla san politiko autokinito de leei kati. Gi auto ase tous agwnes. Ama to pame etsi i Citroen kai i Peugeot pou ta exoun parei ola tin teleutaia dekaetia tha eprepe na vgazoun tin Xsara kai to C4 yperoplo. Blepeis kati tetoio na ginetai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΟΥΡΑΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ?ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΟ 1984 ΕΩΣ ΤΟ 1986 ΜΕ ΜΟΤΕΡ PORSCHE ΚΑΙ ΠΗΡΕ 2 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΚΑΙ 3 ΟΔΗΓΩΝ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΝΙΣΣΑΝ) ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ..ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΦΙΡΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΝΙΣΣΑΝ ΘΕΟ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΤΕ..ΤΗΝ 911 ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ.ΤΟ GTR META ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Allo ftiaxnw moter kai allo olokliro amaksi kai pairnw prwtathlima... i F1 exei istoria panw apo miso aiwna opote ta 2 prwtathlima pou pire i mclaren me kinitira porsche einai enas kokkos. Kai den ta pire i Porsche... H mclaren ta pire ;-)
    De me noiazei i istoria file. Me noiazei to 2010 pou zoume kai milame, ti amaksia exoume dynatotita na odigisoume.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΕ WHITE Η ΚΑΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΤΗ F1 3 ΣΤΑ 4 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 75%,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ...ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑΙ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΟΚΚΟΣ.Α ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΟΤΕΡ...
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΑΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙΣ.ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΣΑΙ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ PORSCHE ΟΤΙ ΘΕΣ 100 ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?ΧΩΡΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ.(EΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ GTR ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ)
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΛΕΕΙ,ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΥΡΟΣ ΕΧΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχεις ελλειψη κριτικης σκεψης, να το κοιταξεις. Ειπα οτι η Πορσε εχει τρομερη αγωνιστικη ιστορια αλλα ΟΧΙ φιλε στην F1. Εκει -οπως λες- κι εσυ ηταν 3-4 χρονια και μπροστα στα 60 χρονια της F1 ειναι πρακτικα τιποτα. Η Φερραρι τρεχει με δικο της μοτερ και μονοθεσιο οποτε μην πας για συγκριση, δεν υπαρχει. Τωρα με το ΑΝ συνεχιζε να τρεχει μεχρι σημερα η Πορσε και το αν ζουσε ο Σεννα θα ειχε 20 πρωταθληματα και το αν η γιαγια μου ειχε αρχιδια δε γινεται να κανουμε κουβεντα.

    Προσωπικα παραδεχομαι την ισορια καποιων εταιριων, ΑΛΛΑ δε με απασχολει, ουτε κολλαω σε αυτη. Με νοιαζει αυτο που ζω τωρα.

    Θαυμαζω τη Φερραρι γιατι μεταφερει τεχνογνωσια απο F1 στα αυτοκινητα παραγωγης οσο ΚΑΜΙΑ αλλη. Ζηταει πολλα λεφτα αλλα ρε φιλε, μου εχει δωσει φρεναρες, μεταδοση και κιβωτιο, αεροδυναμικη-διαχυτες οχι λεζαντα αλλα που κανουν δουλεια, ηχο... και ολα αυτα απο F1.

    Respect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Anyway το γεγονος οτι καθομαι και αραδιαζω εδω περα ενα σωρο προτασεις δειχνει οτι δεν ειμαι κανα μλκιστηρι που μπηκε να βρισει ή να κανει χαβαλε. Μου αρεσουν τα posts του yellow. To θεμα ειναι μεσα απο την κουβεντα - και οχι απο τους χλευασμους - να βγαινουν καποια συμπερασματα πανω στην προοδο των αυτοκινητων.

    Καληνυχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ(PORSCHE,FERRARI)ΔΙΚΑΙΩΣ EXOYN XTIΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ,ΟΠΟΥ ΘΕΣ Η ΔΕΝ ΘΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ RESPECT KAI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ..ΠΕΡΕΛΘΟΝ ,ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε ευχαριστώ φίλε White . Παραδέχομαι ότι είσαι ψαγμένος, σου λείπει λίγη εμπειρία όμως, να αρχίσεις να βλέπεις λίγο τα πράγματα με περισσότερη φαντασία και συναίσθημα απαλλαγμένος από την σχέση απόδοσης κόστους και από ξερούς αριθμούς . Ο διάλογος κάνει καλό, αν αποφύγετε φανατισμούς θα έχετε καλύτερο αποτέλεσμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απο αυτο που λες yellow καταλαβαινω οτι το συναισθημα, φαντασια "κοστιζουν" ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναλόγως ... Κατά μία έννοια μπορεί να είναι πιο ακριβά από τις επιδόσεις κατά μία άλλη όταν οδηγείς ή παρατηρείς το απόκτημα σου δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο τα δέκατα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ίσως και να θέλουμε το ακριβότερο αυτοκίνητο που μπορούμε να αγοράσουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το γουστο ειναι υποκειμενικο. Βεβαια υπαρχει και το αντικειμενικα ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή