Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Porsche 911 turbo S vs Nissan GT-R vs Mercedes SLS AMG vs Lexus LF-A vs Noble M600
Δείτε το παρακάτω βίντεο . Το 911 turbo S εκτοξεύεται και χρειάζεται πολλά μέτρα το τερατώδες Μ600 να περάσει μπροστά .
http://www.autocar.co.uk/car-video/fastest-car-video/
Δείτε επίσης : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/08/ferrari-458-italia-vs-porsche-gt3-rs-vs.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
xaxa...tin eidame oloi tin poutsa tou turbo S...3 kolones efage to datsun,kai ksekinise kai proto...giorgo vale ena X vlepoun kai mikra paidia...sxistike i xontrokollara tou datsun...akoma klanei sto dromo...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ...ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΝΙΣΣΑΝΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΙΟ..ΑΠΛΑ Η 911 ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ NOBLE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ,ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕ ΠΟΛΥ..ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ "ΚΑΛΟΙ-ΑΓΓΛΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ " ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ....
ΑπάντησηΔιαγραφήPOUTSA kai oi dyo Iapwnes...
ΑπάντησηΔιαγραφήEidika to Lexus einai teleiws axrhsto kai panakrivo. H apotyxia tou aiwna
Οι Ιαπωνες ειναι καλοι στα ημιφορτηγα και στα οικονομικα αυτοκινητακια, τι τα ηθελαν τα GTR και τα LEXUS ?
ΑπάντησηΔιαγραφήwhite gtr pou eisai?pnigikes apo to klama?i akoma den mporeis na katseis gia na grapseis?
ΑπάντησηΔιαγραφή11:27 ti les re gidi? akou eprepe na vgaloun to diko tous pio grigoro! xaxaxaxa afou einai pio grigoro apo to kasoni to porsche! oute kan diskoleftike na to perasei gia des ksana to video agorina! kai vale kialia afti ti fora! to noble einai apla allou! souvla se ola! tsimpoukia o tigris leme! etsi ventouza!!! xaaxaxaxaaxaaxa
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγαλη διαφορα στα χιλιομετρα εξοδου υπερ του Νoble...
ΑπάντησηΔιαγραφήTi na to kaneis Harri ? Sthn pragmatikh zwh h turbo einai pantoy pio grhgorh apo to bretaniko kataskeyasma ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε διαφωνω οτι με τετοιο traction το πορσε θα εξαφανιζεται απο σταση. Παρατηρησε ομως 2 πραγματα, 1ο)Οτι ακομα και σε αυτο το χαλι, που μοιαζει με αεροδιαδρομο, χωρις πισσα, αρα με χαλια προσφυση, το noble στην εκκινηση δε μενει και τοσο πισω, πεταγεται καταπληκτικα για 2wd,δεν ειναι οτι τρωει και το χαος πια, ισως επειδη ειναι πολυ ελαφρυ, και μολις αρχισε να μαζευει, το κανει να φαινεται πολυ ευκολο.Δεν κομπιαζει πουθενα και ανοιγει συνεχως τη διαφορα.Αυτο με κανει να πιστευω οτι σε ενα τυχαιο ανοιγμα (συμφωνω οτι οι κοντρες ειναι απο σταση, αλλα αν οδηγεις στην εθνικη με 130 χιλιομετρα κ σκασει διπλα σου ο περιεργος και σε τσιτωνει, δεν του λες σταματα μεσα στη μεση του δρομου, να ανοιξουμε απο σταση, αλλα πατας οπως εισαι-γενικοτερα σε ολες τις περιπτωσεις, εκτος απο τις κανονισμενες κοντρες, σε προκαθορισμενς σημεια, τα ανοιγματα ειναι απο rolling.) δεν ξερω ποσο καλα θα καταφερει να κρατηθει το πορσε.Εχω δει το 997ττ pdk να καθαριζει ακομα και rol κατι 997 gt2, z06 κτλ αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα τα καταφερνε με τουτο τδω το πραμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικοτερα ειμαι fan των κατασκευασματων τυπου NOBLE ή tvr κτλ, αλλα οχι σε τοσο μεγαλη κλιμακα.Οχι σε αυτοκινητα 600hp και 200.000+ ευρω.Μου αρεσε πολυ σαν σκεψη το Μ 12. Γενικοτερα πιστευω οτι τετοιες "βιοτεχνιες" πρεπει να επικεντρωνονται σε αυτοκονητα τυπου "Grand Exige". Παναλαφρα πλαισια, με φανταστικη οδικη συμπεριφορα, που θα κοστιζουν οσο ενα Cayman και θα προσφερουν επιδοσεις και εμπειρια επιπεδου GT3.Βαρος κοντα στον τονο, δυναμη περιπου 400 αλογα και full διασκεδαση.Οταν ανεβαινεις στα 600 και πουλας κατι τοσο ακριβα, δε γινεται να συναγωνιζεσαι τους "Θεους" με 6 MT και ενα απλο μπλοκε...
ΑπάντησηΔιαγραφήAN EIXAN TA AΡΧΙΔΙΑ ΟΙ ΚΩΛΟΑΓΓΛΟΙ ΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΤΗΝ GT2 RS ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ..ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΡΕΖΙΛΙ ΜΕ ΤΟ NOODLE-NOBLE ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ..
ΑπάντησηΔιαγραφήμε 2wd και MT, το gt2 παιζει να τρωει απο σταση ακομα και απο το 997ΤΤ S.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε θλιβερα τυπακια, δεν καταλαβαινετε οτι το γεγονος της μεγαλης διαφορας υπερ της χελωνας στην ευθεια σας ξεβρακωνει ακομα πιο πολυ? Πού ειναι το γκαζι της στις πιστες? Μα ποσο πολυ ειναι υποδεεστερη απο το GTR στο στησιμο ωστε δεν μπορει να εκμεταλλευτει την τεραστια υπεροχη της στην ευθεια? Ποσο το χαιρομαι αυτο, μα ποσο το χαιρομαι!!! :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα πάντως με γοητεύει το Βρετανικό κατασκεύασμα και το βλέπω σαν οδηγική πρόκληση ... Σίγουρα όμως η turbo S είναι η τελειότης και χτυπιέται μόνο υπό προϋποθέσεις . Μην αντιδράσουν οι Nissanάκηδες, πολύ αποτελεσματικό το GT-R αλλά η turbo S τουλάχιστον σε θέμα επιδόσεων έχει ξεφύγει .
ΑπάντησηΔιαγραφήre aspro karagiozaki gtr ela na mas peraseis...kapou...opou thes...efthia,pista,strofes...kapou,alla ela...olo logia eisai...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥellow συμφωνω μαζι σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@2:17 Δεν ειπα ποτε οτι εγω προσωπικα σας περναω, απλα το αμαξι μου σας εχει κλεισει το σπιτι. Μη μου αρχισεις παλι τα της ευθειας. Αν εισαι ευθειακιας παρε ενα τσοφλι 700kg (ο,τι μαρκα θελεις) βαλτου σλικαδουρα, καντο 400-500 αλογα και θα δεις οτι απο σταση η αγαπημενη σου χελωνα θα ειναι πισω δυστυχως... Σημαινει κατι αυτο? Οχι βεβαια. Το τσοφλι παραμενει τσοφλι που απλα περασε ενα σκαραβαιο. Η μαγκια ειναι στο στησιμο και εκει ΚΑΘΕ Skyline ειναι μπροστα απο το αντιστοιχο 997tt της εποχης του. Λυπαμαι γι' αυτο.
Το απλο 911 ειναι μονο για να ασχολειται με κανα Μ3 και R8 (το μικρο) που και τα 2 ειναι για τον πεοντα ουτως ή αλλως. Το 911TT ομως στην κατηγορια του εχει να κανει με σοβαρους αντιπαλους οπως η 458, Gallardo SL ή LP560. Και εκει βλεπεις οτι οι χρονοι του σε πιστα ειναι υποδεεστεροι των τελευταιων. Τουλαχιστον, υα μου πεις, δεν παιρνει φωτια ουτε στριβει απο μονο του. Ε κατι ειναι και αυτο. Καπου πρεπει να ειναι μπροστα και η Πορσε και αυτο ειναι η αξιοπιστια. Μεχρι εκει ομως.
ΥΓ. Μη μου αναφερεις GT2RS κτλπ γιατι σε περιμενει η 599GTO στη γωνια. Ετσι για να μη νομιζεις οτι η Πορσε εχει το "βασιλια" σε καθε κατηγορια. ;-)
Η PORSCHE ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ EXEI TO BAΣΙΛΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ..ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ GTO,OΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΒΑΡΙΔΙ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΠΛΗ 599 GTB.MEΧΡΙ ΚΑΙ Ο HARRIS AΠΟ ΤΟ EVO ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ STREET-LEGAL ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ VEYRON..ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ FERRARI EINAI TΡΟΜΕΡΟ ΗΧΟ.Α ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ DATSUN ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Υ Π Ο Τ Ε Ι Θ Ε Τ Α Ι ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 485 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΖΥΓΙΖΟΥΝ 1800 ΚΙΛΑ ( ΟΙ 4 ΤΡΟΧΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙ 1940) ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 485 ΑΛΟΓΑ???Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ 7,27 ΣΤΟ NURBURGRING ( EN TΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ..) ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ! Ο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ NISSAN??ΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ-ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΚΤΛ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ 7,50 ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΑΣ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ CAR TO EΛΛΗΝΙΚΟ ( ΟΠΟΥ ΤΟ ΤΕΣΤ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΙΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΓΓΛΙΚΟ) ΤΕΥΧΟΣ 111 ΙΟΥΛΙΟΣ 2009.ΑΥΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήre gtr esi fonazeis oti mas pernas emas me ta 996/997 se pista,strofes kai alla...e parto re file to rimadi sou (an exeis)kai ela na mas peraseis telika...na doume ti kanei auto to nissan sou...dialekse me ti thes na se pao...996 i 997...alla tha mpei kamera file...na doune oloi ti kasa einai to gtr pou les...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιπα οτι το αμαξι GTR περναει το αμαξι 911TT. Οχι εγω εσας. Εχει διαφορα... Μπορει να τη συλλαβει το μικρο σου μυαλουδακι?
ΑπάντησηΔιαγραφήA TΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΔΗΓΟΥ...ΚΑΛΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΜΕ ΤΑ DATSUN ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟ BLOG?
ΑπάντησηΔιαγραφήaspre gtr ta amaksia mona tous tha treksoun?odigoi den tha einai mesa?Paliokota pou mono les kai prokaleis kai otan sou lene pame na patisoume kakarizeis...ela se pista re...aneva serres,pame megara...na doume to nissan sou...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι αναγκη, καθε φορα που ανεβαινει θεμα με GTR & 997TT να πεφτουν μπινελικια?Για αμαξια μιλαμε. Ξερει κανει περιπου, ποσα αλογα ειναι στην πραγματικοτητα το Turbo S?
ΑπάντησηΔιαγραφή@καφρους χελωνακηδες: εννοω οτι με ιδιους οδηγους (οπως στα τεστ περιοδικων) ο σκαραβαιος ειναι πισω. Αλλα και με διαφορετικους οδηγους παλι πισω ειναι. Ριξτε μια ματια στο πορνο που ανεβασε ο sst στα αριστερα του blog. Μην ντρεπεστε... εμπρος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρη αν το απλο turbo pdk ειναι 540-550 τοτε "λογικα" το S θα ειναι καπου 30 πανω, καμια 580αρια το πολυ.
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΠΛΟ TURBO EINAI 500 KAI TO S EINAI 530.AYTA ME TA ΚΡΥΦΑ ΑΛΟΓΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ Η ΝΙSSAN KAI H AUDI( TO TTRS BY THE WAY EINAI MEΤΡΗΜΕΝΟ 390..)
ΑπάντησηΔιαγραφήaaa filtate white...vlepo ksespathoneis en apousia mou....prosekse...to grafeis kai les tha ektethis....nomizo oti tha itane kalitera me ta akinita...isos ekei "epivaleis "tis aposeis sou ..oso lanthasmenes i asxetes i esto diastrevlomenes mporei na einai...
ΑπάντησηΔιαγραφήeipame...kalo to nissanaki gia ta leftadakia tou alla mexri ekei...
to 7:11 sou leei kati????...ela-ela...kati tha soy thimizei...eipame,ksereis apo pistes kai agones..:)))))))
kai tha se simvouleua na "allakseis" autokinitistiki koultoura kai na deis to M3 san aytokinito pou antiprosopeuei alli katigoria kai oxi na to xaraktitizeis gia ton "peonta"...ksereis kai apo auta?
oso gia to sxolio sou oti to 997TT exei p550 aloga kai logika to "S" giro sta 580..eides oti diakatexesai apo "perierga diestrevlomenes " apopseis?..dld to GT2RS exei 680?????...
kalitera na min diavaseis internet,forums,komics ktl...eidika ta teleytaia me istories me ton mickey mouse..ksereis exeis..apo proto xeri...:))))))))))))))))))))))
Στη Γερμανια συνηθιζουν να κρυβουν μερικα αλογακια λογω ασφαλειας και φορολογογιας. Θυμηθειτε το παλιο Golf IV 1.4 που το δηλωναν 75 αλογα και ηταν 85 σχεδον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης εχει αναρτηθει παλιοτερα εδω dyno απο 997.2 ΤΤ στα 550 στροφαλο, οποτε "πα-λουκι λουκ" καν'το μοκο γιατι υπαρχουν στοιχεια ασχετε.
Ακομα αν βαλεις κατω το φτωχο σου μυαλουδακι θα δεις οτι σιγουρα δεν ειναι 500. Οχι μονο γιατι ριχνει δικολωνο (σχεδον) στο 997.1 χειροκινητο αλλα και γιατι παει κοπια με ενα HKS GTR στα 570 αλογα. Με 70 αλογα λιγοτερα και 100κιλακια επισης λιγοτερα δε γινεται αυτο. Ειδικα απο τη στιγμη που και το GTR εχει double clutch trasmission. Αυτα περι αλογων 997 tt PDK.
Οσο για το θλιβερο (για τα δεδομενα της κατηγοριας) χρονο της GT2RS, σε παραπεμπω σε 599GTO και Pagani Zonta.
Ποια κατηγορια αντιπροσωπευει το Μ3? Για πες μου, γιατι το απλο 911 με τα λιγοτερα αλογα του και το μικρο R8 ειναι μπροστα παντου στις στροφες.
Παρ'το χαμπαρι βουτυρομπεμπε...
Το GTR εξαφανιζει τα αυτοκινητα που βρισκεται στην ιδια τιμολογιακη πολιτικη, παλευει και, πολλες φορες, κερδιζει αυτα που κανουν 2πλασια και παραπανω.
Αν αυτο δε σου αρεσει, δε δινω δεκαρα.
Θα ειμαι εδω ομως να στο υπενθυμιζω.
Πολλα φιλια!! ;-)
re panilithie me to aspro gtr...mono logia eisai...eisai o klassikos malakas tou pliktrologiou...se exo prokalesei 10 fores na patisoume me to karo sou na mas peraseis opou thes...alla esi tipota...mono sta xartia kerdizeis kontres...karagiozi anarotiemai an exeis kan diploma...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι οπως τα λες φιλε... ειμαι 16 χρονων, εχω διπλωμα μονο για 100αρι παπακι και το μονο GTR που εχω ειναι σε κλιμακα 1/12.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστηθηκες τωρα?
ΥΓ. Εχω ενα πληκτρολογιο ομως που παει μπαλα...
φιλε white gtr πατα στο "μπαλα πληκτρολογιο σου" στο google, ring best lap times να δεισ τι χρονο κανει η gt2 rs και τι κανουν τα αμαξακια που λες και μετα γραφεις αυτα που γραφεις.αντε γιατι βαρεθηκα με την αγνοια ορισμενων.ευτυχως υπαρχει και το internet,η μηπως ειναι και αυτο στημενο?
ΑπάντησηΔιαγραφή7:18 Porsche 911 GT2 RS
ΑπάντησηΔιαγραφή6:58.16 Ferrari 599XX
6:47 Pagani Zonda R
7:26.70 Nissan GT-R
Ρε ημιμαθη βλεπεις τι χρονο εχουν κανει Φερραρι και Παγκανι ή να σου φερω κυαλια? Βλεπεις οτι στα πανακριβα supercars η χελωνα δεν εχει καμια τυχη?
Γι'αυτο σου λεω καλη ειναι η GT2 (απλη ή RS) να περασει κανα GTR. Μεγαλη επιτυχια να ριχνεις 8sec σε πιστα 20km σε ενα αμαξι 400 περιπου κιλα βαρυτερο και 120+ αλογα πιο αδυναμο.
Χειροκροτηστε ρε!! Μεγαλη επιδοση!!
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΤΟΝ ΧΑΖΟ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ Η ΕΙΣΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΖΟΝΤΑ R ( ΠΟΥ 1070 ΚΙΛΑ ΚΑΙ 750 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ STREET LEGAL) ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ?ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Η PORSCHE TO ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ RS SPYDER ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ Ο Μ Ο Ι Α ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ Η PORSCHE ME THN 956 TO 1983 ME OΔΗΓΟ ΤΟΝ BELLOF ME ΕΠΙΣΗΜΟ ΧΡΟΝΟ 6 ΚΑΙ 25.ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΗΜΙΜΑΘΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω εσεις μου συγκρινετε αμαξια που εχουν τεραστια διαφορα σε τιμη, αλογα και μαζα, αυτο σε πειραξε? 4 τροχους εχουν και τα 2 και απο λεφτα κανουν μια περιουσια. Για τη Ferrari, γαργαρα ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα τι να πεις. Θελει πολλα καρβελια για να τη φτασεις.
και για την ferrari φιλε μου παλι το ιδιο ισχυει απλα κουραζομαι να γραφω.730 αλογα αγωνιστικο στησιμο και οπως τονιζει και η ιδια η εταιρια δ ε ν ειναι street legal.και σου λεω και παλι εεφοσον τα βαζεις ολα στον ιδιο κουβα τοτε το απολυτο ρεκορ-official παντα- το εχει η 956(οπου η gto και η καθε gto θελει πολλα καρβελια για να την φτασει) εδω και 27 χρονια....ΤΕΛΟΣ.-
ΑπάντησηΔιαγραφήre paidia ti asxoliste me ton white...?akoma kai na ta pernage ola to gt2,tha elege oti xanei apo F1...o anthropos einai polla kila malakas kai to leei kai to onoma tou...white (apo tin malakia to asprise) GTR...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 4:32 Φιλε το ιδιο πραμα λεμε. Πριν 27 χρονια η Πορσε εφτιαχνε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ γιατι ζουσε και ο μπαρμπας τοτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα ειναι τα ξεφτιλικια της. Εχει καταντησει να την ξεφτυλιζει στις πιστες ενα Ντατσουν. Αμα ζουσε θα τους ειχε κρεμασει ολους εκει μεσα. Και πρωτο και καλυτερο το γερο-Rohrl που κολλαει τα τελευταια του ενσημα με τις πλατες των αγοραστων της Porsche. Ολο πουκαμισιες, γυαλι, μαλλι (βαμμενο ετσι?) και παντελονι λι ειναι, αντε και κανα βιντεακι promo.
Επισης ζωα ακουστε κατι. Οταν θα μιλατε για την πιο επιτυχημενη εταιρια στην F1 (Ferrari) τοτε θα προσεχετε πολυ τι λετε. Που θα μου συγκρινετε την 599 με τις -διαφορων ειδων και αεροτομων- χελωνες σας. Γιατι δε μπαινετε λιγο F1 να φατε το καυλι ε? Για κανα Ντατσουν ειστε απο καλοι εως απαραδεκτοι, αναλογα με την πισω αεροτομη. Απο τη Φερραρι ειστε πολυυυυ μακρια ομως. Καντε μοκο τωρα ;-)
@ 9:46 Αν δεις καναν ασπρο λεκε στα ρουχα σου μην παραξενευτεις. Τα χυσια μου θα ειναι. Οχι να σε αφησω και εγγυο, ΔΕ ΛΕΕΙ!
Α ΜΑΛΙΣΤΑ.ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ.ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ-ΗΜΙΜΑΘΗ- ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ Η PORSCHE EINAI Η ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΕ 28,000 ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΗΣ.THN IΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ PORSCHE ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ-ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η FERRARI-ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ GT(2) EKEI EINAI ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΥΛΙ ΣΤΗΝ 430GT.ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ FORMULA 1 (ΓΙΑ TA 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ)H PORSCHE ΕΔΙΝΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗΝ MCLAREN ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 1984,1985,1986. ΤΙΣ 2 ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ 3(ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ PROST KAI LAUDA) ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ?ΠΟΙΑ FERRARI?KAI ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Η ΝISSAN TI KANEI ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ??ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ.ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ GTR?TIΠΟΤΑ...ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ PORSCHE ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΒΡΑΔΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΗ Η ΝΙSSAN ΠΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ..ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΘΡΥΛΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ,ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ..ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ.ΜΠΡΑΑΒΟ NISSAN!!
ΑπάντησηΔιαγραφήmalakisriri pou exeis asprisei to amaji sou apo tin malakia,esi sigrineis to kasoni sou me to kalitero sport car to 911...I nissan einai toso malakismeni,pou kathe genia gtr pou friaxnei axei kai allo onoma kai teleios allo look...kanenas tora den thimatai to r34,33...se liga xronia to gtr tha exei ksexastei kai tha exei allo...eno ta porsche panta menoun...malaka asxete...kai gia na min ksexniomaste,epeidh pali malakia tha peis...ela na mas peraseis re malaka me to gtr sou...se ligo tha sou fero kai atmosfaira boxster mpas kai stmatisei na tremei to xeilaki sou kai ertheis...giati me porsche turbo...akoma klaneis mentes...kouventa den les gia ena patima...ena ena...toso kairo se parakalao...ela na patisoume opou thes...na deis to ergo kai na skaseis apitelous...na se pidiksei pisomixani xelona...na deis poso tha poneseis...
ΑπάντησηΔιαγραφήagapite kai filtate white gt-r...arxises tous xaraktirismous typou."voutytompempe" ,"asxete" ktl?..agorina mou glikia...me ksereis?i theleis na "erototropisoume"?..min xaneis tin psixraimia sou kai gine safis kai min kaneis ton kserola...
ΑπάντησηΔιαγραφήanafereis tin 599GT0..stous xronous omos mas anafereis apo tin 599XX..ti sxesi exei to ena me to allo?,,kai fisika anafereis to pagani to opoio aplos ,,den epitrepatai na kikloforei se dimosious dromous...na sto po etsi mias kai den katalavaineis ti simainei "no street legal"......
oso afora tis dinamometriseis ..min anafereis OTI se simferei i OTI na NOMIZEIS oti ksereis...
to oti paei kopia me ena HKS 570 GTR den to kanei automatos oti einai 550..gia emena mallon to HKS den einai pano apo 520....exo allaksei arketes porsche,kai GT3 kai 997TT ....oles tis exo dinamometrisei kai prin kai meta tis veltioseis pou ekane....pote kanena den ksepernouse tour arithmous pou edine i porsche pano apo 3-4 ..ante 6 aloga apo auta pou edine i porsche..(p.x stin periptosi tou GT3 itane 420 koma kati)..
epomenos ase tin malakia ...megaloses..
Eilikrina milas den ksereis ti katigoria einai to M3?????????????ti sxesi exei me to mikro R8 kai to mikro 911???
...kai mete les emena asxeto...:))))))))
se euxaristo gia ta filakia..se peirazei na sou po pou ta thelo?..:)))
Ενα πραγμα θα πω γιατι βαρεθηκα να ασχολουμαι με 3-4 μαλακες ταυτοχρονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονος οτι επιτιθεστε με αυτο τον τροπο στο GTR δειχνει το ποσο πολυ σας ποναει. Περαστικα σας!
ΥΓ. Ραντεβου σε μερικα χρονια που θα βγει το νεο GTR και θα σας ξεπατωσει για αλλη μια φορα.
Φιλακια, πλουσια βουτυρομπεμπακια μου!
etsi mpravo..na se vlepo na tin "kopanas"...i na se vlepo aplos na to vouloneis...
ΑπάντησηΔιαγραφήtora gia to poioi einai malakes kai poios prospathei na vgalei ta koblex tou me ypokatastata supercar..asto megale,elpizo na min anaferese se emena ..oute sto malakes oute... sto voutyrompempe..pou anafereis...giati allios poli euxaristos na sou steilo to til mou na mou to peis kat'idian....
Ela min anisixeis,mporei na thelo na mou doseis ta "filakia" kat'idian...
malaka gtr...i porsche pote den asxolithike me to gtr...mia trixa apo ta arxidia tis einai...i malakia i nissan evgale kolo gtr kai exese ton kosmo olo...i nissan kathetai kai kinigaei ta 911 opou vrei,giati kserei oti thelei na xtipisei to vasilia ton sportscar...alla ti sou leo esena...I porsche to exei grammeno to gtr,katalave to,esu kathese kai les oti mas pernate...ego sou leo ela na to apodeikseis re malaka afou les oti exeis gtr...ela opou thess...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδες που δεν ξερεις τι σου γινεται? Η ιδια η Πορσε πηγε στο Ρινγκ να δει και ηταν μπροστα στο 7:26.7 του Σουζουκι. Επισης αγορασε ενα GTR και το ετρεξε κανοντας 7:50 (χαχαχαχαχαχαα). Αρα μια χαρα την ενοιαξε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΟΤΙ ΤΟ 7,26 ΤΟ ΚΑΝΕΙ Μ Ο Ν Ο Η ΝΙΣΣΑΝ,ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ?ΤΟΣΟ ΧΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΥΖΟΥΚΙ?ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ,ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΒΑΡΟΥΣ-ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΝΙΣΣΑΝ,ΕΒΓΑΛΕ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ.ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ.ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήwraia den isxyei to 7:26.7 ε? To 7:50 που λεει οτι εκανε η Πορσε με ενα δικο της αγορασμενο GTR ισχυει? Οχι γιατι το sport auto εκανε 7:38... Και για μαντεψε.... το 7:38 ειναι 12 sec πιο αργο απο το 7:26 και 12 πιο γρηγορο απο το 7:50... Βγαλε ακρη εσυ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ GTR EINAI ΕΝΑ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΡΕΣ ΤΟ CAR ΙΟΥΛΙΟΣ ΤΟΥ 2009 ΤΕΥΧΟΣ 111 ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΣΑ,ΑΠΟ ΑΓΓΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωμες και αποψεις εχουν γραφτει πολλες... Και μαλιστα στη συγκριση GTR - 911ΤΤ ολοι λενε οτι η 911 ειναι γρηγοροτερη στην ευθεια αλλα το GTR καλυτερο στις στροφες. Τωρα τι αλλο θες να σου πω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ κατι που ξεχασα και ειναι γεγονος, οχι βλακεια. Το 7:26.7 εγινε με τα εξης: Οι ζαντες ηταν απο το spec V, λαστιχα dunlop και ρυθμισεις οχι δρομου, αλλα "πισταδιορικες". Δηλαδη αν πας στη Νισσαν και τους πεις θελω αν μπω πιστα σου κανουν αλλη ευθυγραμμιση. Αν ομως το παρεις με δρομισιες και πας σε πιστα, μοιραιο ειναι ο χρονος να ειναι αλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ,ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 7,26.Η ΤURBO ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟ,ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε δεν καταλαβες! Οι "αλλες" ρυθμισεις στην ευθυγραμμιση ειναι προσβασιμες και απο εναν απλο κατοχο GTR... Η ιδια η Νισσαν στο ευθυγραμμιζει ετσι ωστε να ειναι ready για πιστα. Αρκει να πας σε μια αντιπροσωπεια Νισσαν και να τους το πεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήNISSAN GT-R SAS GAMAI PITE OTI THELETE
ΔιαγραφήTO NISSAN GT-R SAS AFINI PISO OLUS!!! GERMANOFILI KOMLESIKI
ΑπάντησηΔιαγραφή