Ως αιτία του κακού αναφέρθηκαν οι κόλες των θόλων . Λίγο υπερβολικό μου φαίνεται να παίρνει φωτιά ένα αυτοκίνητο επειδή ζεστάθηκαν, έτρεξαν κλπ Ατυχείς συμπτώσεις ή κάποιο σχεδιαστικό λάθος ;
Με ολη την εκτιμηση και το σεβασμο που τρεφω για αυτη την εκπληκτικη κατασκευη (αν και το αγαπημενο μου αλογακι ειναι η 430 scuderia), θα ηθελα να κανω ενα σχολιο.
Οταν καποια GTR ειχαν προβλημα με το μοτερ βγαινατε και κραζατε σαν κακιες πεθερες, ενω τωρα δεν ακουω κιχ απο κανεναν. Και δεν ειναι η πρωτη φορα που οι αγαπημενες μας Φερραρι εμφανιζουν τετοια θεματα.
Υπαρχει και θεος ομως. Δε σας χαλασε καθολου... ;-)
Δε θελω να κατακεραυνωσω τη Φερραρι γι αυτη την εικονα, ουτε τη Νισσαν με τα μοτερ, ουτε τη Lambo που εστριβαν μονες τους (για να μη μιλησω για Mercedes και Audi).
Αυτο που θελω να καταλαβουν μερικοι (πραγμα πολυ δυσκολο) ειναι οτι ζουμε στο 2010, ο ανταγωνισμος ειναι τρομακτικος, οι εταιρειες τρεχουν να βγαλουν γρηγορα τα νεα τους οπλα για να μη μεινουν πισω και ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να εμφανιζονται τετοια κρουσματα πανω στη βιασυνη, αν και δε θα επρεπε κανονικα για τετοιου "μεγεθους" εργαλεια.
Αυτο που θελω να καταλαβουν μερικοι (πραγμα πολυ δυσκολο) ειναι οτι ζουμε στο 2010, ο ανταγωνισμος ειναι τρομακτικος, οι εταιρειες τρεχουν να βγαλουν γρηγορα τα νεα τους οπλα για να μη μεινουν πισω και ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να εμφανιζονται τετοια κρουσματα πανω στη βιασυνη, αν και δε θα επρεπε κανονικα για τετοιου "μεγεθους" εργαλεια. + 1000000 Παιδια μη κραζετε.....στην τελικη ολα καροτσια ειναι.... αντικειμενικότητα
@6:13 και της Φερραρι για ανακληση προκειται ενος λαθος εξαρτηματος στο πισω μερος του αμαξιου που "αφηνε" βενζινη να τρεχει εξω, αλλα δεν το πηρανε πρεφα νωρις και ειχαμε 10 ολοκαυτωματα.
Με ολη την εκτιμηση και το σεβασμο που τρεφω για αυτη την εκπληκτικη κατασκευη (αν και το αγαπημενο μου αλογακι ειναι η 430 scuderia), θα ηθελα να κανω ενα σχολιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν καποια GTR ειχαν προβλημα με το μοτερ βγαινατε και κραζατε σαν κακιες πεθερες, ενω τωρα δεν ακουω κιχ απο κανεναν. Και δεν ειναι η πρωτη φορα που οι αγαπημενες μας Φερραρι εμφανιζουν τετοια θεματα.
Υπαρχει και θεος ομως. Δε σας χαλασε καθολου... ;-)
ΥΓ. Μπραβο yellow για την αντικειμενικοτητα σου
an kai ferrarakias exeis dikio white gtr.... euxomai na einai apla tuxaia sumbanta kai oxi kati sunithes....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θελω να κατακεραυνωσω τη Φερραρι γι αυτη την εικονα, ουτε τη Νισσαν με τα μοτερ, ουτε τη Lambo που εστριβαν μονες τους (για να μη μιλησω για Mercedes και Audi).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που θελω να καταλαβουν μερικοι (πραγμα πολυ δυσκολο) ειναι οτι ζουμε στο 2010, ο ανταγωνισμος ειναι τρομακτικος, οι εταιρειες τρεχουν να βγαλουν γρηγορα τα νεα τους οπλα για να μη μεινουν πισω και ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να εμφανιζονται τετοια κρουσματα πανω στη βιασυνη, αν και δε θα επρεπε κανονικα για τετοιου "μεγεθους" εργαλεια.
fisiologiko einai gia olous tous kataskevastes...ta porsche omos den exoun tetoia themata...kai ekei einai pou pidane ta gtr...
ΑπάντησηΔιαγραφήkala min orkizesai kiolas... ektos ki an thes na anartisw links me anakliseis tis porsche... Kati emeine kai gia tin porsche...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που θελω να καταλαβουν μερικοι (πραγμα πολυ δυσκολο) ειναι οτι ζουμε στο 2010, ο ανταγωνισμος ειναι τρομακτικος, οι εταιρειες τρεχουν να βγαλουν γρηγορα τα νεα τους οπλα για να μη μεινουν πισω και ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να εμφανιζονται τετοια κρουσματα πανω στη βιασυνη, αν και δε θα επρεπε κανονικα για τετοιου "μεγεθους" εργαλεια. + 1000000
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια μη κραζετε.....στην τελικη ολα καροτσια ειναι.... αντικειμενικότητα
bgale re megale anakliseis gia porsche...allo anaklisi,kai allo pairno fotia kai trexo na sotho min kao...
ΑπάντησηΔιαγραφή@3:23 ετσι ακριβως φιλε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@6:13 και της Φερραρι για ανακληση προκειται ενος λαθος εξαρτηματος στο πισω μερος του αμαξιου που "αφηνε" βενζινη να τρεχει εξω, αλλα δεν το πηρανε πρεφα νωρις και ειχαμε 10 ολοκαυτωματα.
allo 10 olokautomata kai allo na spane oi 9 stous 10 kinitires i sazman....
ΑπάντησηΔιαγραφή