αν το πορσε ειναι τοσο ταχυτερο στην ευθεια, τοτε 2 πραγματα συμβαινουν και αντιστρεφεται η εικονα στις στροφες.Η οι γιαπωνεζοι ανακαλυψαν νεους νομους τησ φυσικης, ή τα πορσε σταματησαν να στριβουν
12:31 http://www.youtube.com/watch?v=YLJYAfqpEC0&feature=related Δε σε χαλασαν 0.3 sec στο γυρο μαλακακο ε? Ειναι λιγα βεβαια σε σχεση με τα δευτερολεπτα που ετρωγε το πρωτο 997 turbo χαχαχαχχαχαχα!!
Wx wx erxetai ki allo ksepswliasma auti ti fora me 0,5 sec diafora yper tou datsun. Mallon omws to "datsun" einai to 997. http://www.youtube.com/watch?v=G0DqeW9qtqw
10:36 Ουτε η Νισσαν ανακαλυψε νεους νομους ουτε το Πορσε σταματησαν να στριβουν. Απλα δε στριβουν τοσο καλα οσο νομιζαμε τοσα χρονια που μας δουλευανε. Υπαρχουν πολλα αμαξια που στριβουν καλυτερα απο μια Πορσε απλα η χαμηλη τους ιπποδυναμη δεν τους επιτρεπει να γραψουν συνολικο χρονο γυρου. Το GTR εκτος απο το εκπληκτικο του στησιμο, εχει και την ιπποδυναμη να κρατηθει σχετικα κοντα στην ευθεια και να πώς πεφτει ο χρονος
Το κειμενο μου, γραφτηκε για περισσοτερη εμφαση! Προφανως και δεν ξεχασαν να στριβουν τα πορσε.Απλα πιστευω οτι καπου εχουν μπερδευτει με την τετρακινηση.Στοχευει περισσοτερο στην ευκολια και λιγοτερο στις απολυτες επιδοσεις.
Ειναι τραγικο η πρωτη 997 τουρμπο να γραφει στις πιστες ιδιους χρονους με το 997 GT3... αυτο δειχνει οτι η τετρακινηση της δε βοηθαει καθολου. Εγω απο τα Πορσε ψηφιζω GT3 RS... η πιο γνησια και ομοιογενης Πορσε.
H tetrakhnish ths Porsche einai gia klamata . Pisteyw stis Serres tha fane megalh poytsa ta 997 turbo apo to Datsun . Ektos an trksoyn me slicks, alla psalidia, alles antistrptikes, allh anarthsh, allh gewmetria klp To exete gamisei to thema me ta track days katevainete les kai tha treksete sta FIA GT1 me toyrmpines epipleon . As katevei ena 997 turbo ena GTR kai mia 430 opws kykloforoyn ston dromo na doyme ti kanoyn ta aytokinhta kai oxi anyparktes agwnistikes ekdoseis h poios dialekse ta kalytera slikcs kai ta amaksia sthn amaksofora phgaine ela ...
re malakes me ta datsun FERTE ENA RIMADI SERRES NA MAS PERASEI. EKTOS AN THELETE ANAVISO SOUNIO,I LIMANAKIA.OPOY THELETE THA SAS PERASO ME 996 ME TI GRIA THA SAS PERASO.OPOU KAI OPOTE THELETE,ARKEI NA EXEI STROFES,GIATI STIN EFTHIA PALI THE LETE MALAKIES GIA TA DIKOLONA.AINTE NA SAS DO.OUTE THA TSAKOTHOUME OUTE THA PLAKOTHOUME,APLA NA KINIGITHOUME,FERTE ENA GTR NA SAS DOUME.FILIKA PANTA!!!
Οι περισσοτεροι φαν του ντατσουν δεν εχουν καν αυτοκινητο αλλα δεν υπαρχει συγκριση το ντατσουν ειναι πολυ μπροστα απο τα 996-997 . Ειδικα στα λιμανακια-σουνιο τα πορσε ειναι αχρηστα .
epeidh omos ego exo 2 porsche ena 996 kai ena 997 prokalo anixta opoion exei gtr na kinigithoume stis serres na doume pio strivei kalitera.alla vevea kathe fora pou anevenoume ola ta nisan lene tha erthoun kai telika kotevoun...afou kan amaksia den exoun...
11.33 ela na se pao mia anavisso sounio me to 996 i to 997 na doume an tha mporeis na miliseis meta...rota ton Stelio me to gtr...tha sou pei...alla as min arxiso na leo onomata apo idioktites gtr pou me kinigisan se strofes kai me exasan...normal tipoi,piasame kai kouventa...oxi san esas pou oute gtr exete kai olo malakies lete...
Kala ntaksei nai ki egw exw perasei veyron. Proxtes vrady petixa 2 asimi 996 stin athinwn korinthou kai an kai 3kavalos kathe fora pou fortwna 4 konteua na ton trypisw
orea...stile ston yellow ena mail i ena kinito sou na vrethoume...kai pragmatika tha pame opou thes,eite me to 996 eite me to 997...pare to GTR na pame...sti diathesi sou...
Aφήστε τις μαλακίες και σταματήστε να τσακώνεστε μήπως κάνουμε καμιά συζήτηση της προκοπής . Η γνώμη μου είναι ότι εκτός Εθνικής οδού οπουδήποτε αλλού τα 996-997 υστερούν έναντι του ντάτσουν . Ξέρω σε κανέναν δεν αρέσει η ιδέα ότι ένα ντάτσουν είναι το πιο αποτελεσματικό αυτοκίνητο . Πλέον έχουν αρχίσει και βγαίνουν τα ελαττώματα της διάταξης 911 . Όσο και αν τις αγαπήσαμε ήρθε ο καιρός να αποσυρθούν . Στην διαδρομή Βουλιαγμένη-Σούνιο τα 996-997 δεν χάνουν μόνο από τα ντάτσουν αλλά και από Gallardo-R8 . Τα Ferrari είναι αρκετά επικύνδινα για τους ελληνικούς δρόμους αλλά αν βρεθεί ο κατάλληλος σε στεγνό δρόμο-πίστα είναι και αυτά μπροστά από 996-997 .
Συμφωνω με τον 5:43. Αν εξαλοιφθει ο παραγοντας οδηγος, ειναι οπως τα λεει. Τωρα αν εισαι κουλομαρια τοτε ειτε εχεις GTR ειτε 997TT τοτε θα ξεφτυλιστεις και απο ενα rallye μαμα.
Ρε παιδια...ελατε να πατησουμε με οτι θελετε αναβυσο σουνιο,εγω με ενα 996 θα ειμαι...Φερτε οτι θελετε...gallardo,r8,gtr...οτι θελετε...ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει...ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
Νομίζω οτι τα φτερουγοφόρα είναι αυτοκίνητα περασμένης δεκαετίας τουλάχιστον οσον αφορά το στύλ.Συγκεκριμένα κάτι Evo, subaru κτλ τα πάταγα με ενα Cayman S, που είχα 2 χρόνια.Στο 997 ς, που έχς τώρα απλά γελάω όταν κάθονται δίπλα...Η μόδα της φτερούγας πέρασε παιδιά....Α και κάτι άλλο....Η Porsche δεν βγάζει αγροτικά που χωράνε κλούβες πίσω....Φιλικά πάντα!
po po poutsa pou efage to datsun...klama tora o malakas o datsun...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαυρη Πορσε μαύρη ΠΟΥΤΣΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήkai megali...dikoloni...
ΑπάντησηΔιαγραφήfantazomai oti i porsche tha itane i "apli" giati...yparxei kai i "S"..opou ekei i poutsa prepei na ginetai ...gaidourini:)))))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήαν το πορσε ειναι τοσο ταχυτερο στην ευθεια, τοτε 2 πραγματα συμβαινουν και αντιστρεφεται η εικονα στις στροφες.Η οι γιαπωνεζοι ανακαλυψαν νεους νομους τησ φυσικης, ή τα πορσε σταματησαν να στριβουν
ΑπάντησηΔιαγραφήgia vres mas ena video pou to nisan na pernaei to 997.2 stis strofes?
ΑπάντησηΔιαγραφή12:31 http://www.youtube.com/watch?v=YLJYAfqpEC0&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε σε χαλασαν 0.3 sec στο γυρο μαλακακο ε? Ειναι λιγα βεβαια σε σχεση με τα δευτερολεπτα που ετρωγε το πρωτο 997 turbo χαχαχαχχαχαχα!!
Wx wx erxetai ki allo ksepswliasma auti ti fora me 0,5 sec diafora yper tou datsun. Mallon omws to "datsun" einai to 997. http://www.youtube.com/watch?v=G0DqeW9qtqw
ΑπάντησηΔιαγραφή12:31 eipes tipota? ante gia nanakia twra.
10:36 Ουτε η Νισσαν ανακαλυψε νεους νομους ουτε το Πορσε σταματησαν να στριβουν. Απλα δε στριβουν τοσο καλα οσο νομιζαμε τοσα χρονια που μας δουλευανε. Υπαρχουν πολλα αμαξια που στριβουν καλυτερα απο μια Πορσε απλα η χαμηλη τους ιπποδυναμη δεν τους επιτρεπει να γραψουν συνολικο χρονο γυρου. Το GTR εκτος απο το εκπληκτικο του στησιμο, εχει και την ιπποδυναμη να κρατηθει σχετικα κοντα στην ευθεια και να πώς πεφτει ο χρονος
ΑπάντησηΔιαγραφήferte to stis serres na to doume.giati stin eftia to eidame.video eftias zitisa...alla den exete!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήRe alvane den ksereis kai ti grafeis?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
gia vres mas ena video pou to nisan na pernaei to 997.2 stis strofes?
Sou dwsame 2 videaki pou ton eispratteis anelehta. Voulwsto kai ante klapse twra. Mou emathes kai tis Serres gyfto.
Το κειμενο μου, γραφτηκε για περισσοτερη εμφαση! Προφανως και δεν ξεχασαν να στριβουν τα πορσε.Απλα πιστευω οτι καπου εχουν μπερδευτει με την τετρακινηση.Στοχευει περισσοτερο στην ευκολια και λιγοτερο στις απολυτες επιδοσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι τραγικο η πρωτη 997 τουρμπο να γραφει στις πιστες ιδιους χρονους με το 997 GT3... αυτο δειχνει οτι η τετρακινηση της δε βοηθαει καθολου. Εγω απο τα Πορσε ψηφιζω GT3 RS... η πιο γνησια και ομοιογενης Πορσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήH tetrakhnish ths Porsche einai gia klamata . Pisteyw stis Serres tha fane megalh poytsa ta 997 turbo apo to Datsun . Ektos an trksoyn me slicks, alla psalidia, alles antistrptikes, allh anarthsh, allh gewmetria klp To exete gamisei to thema me ta track days katevainete les kai tha treksete sta FIA GT1 me toyrmpines epipleon . As katevei ena 997 turbo ena GTR kai mia 430 opws kykloforoyn ston dromo na doyme ti kanoyn ta aytokinhta kai oxi anyparktes agwnistikes ekdoseis h poios dialekse ta kalytera slikcs kai ta amaksia sthn amaksofora phgaine ela ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ σωστος ο 9:44. Μιλαμε παντα για συγκριση μεταξυ εργοστασιακων αυτοκινητων και με τον ιδιο οδηγο για να εξαλειφθει ο παραγοντας "ανθρωπος".
ΑπάντησηΔιαγραφήTi egine re porsakides? Pou eiste twra na mas peite gia to 997 pou strivei kiolas??? Roufate to augoulaki sas.
ΑπάντησηΔιαγραφήre malakes me ta datsun FERTE ENA RIMADI SERRES NA MAS PERASEI. EKTOS AN THELETE ANAVISO SOUNIO,I LIMANAKIA.OPOY THELETE THA SAS PERASO ME 996 ME TI GRIA THA SAS PERASO.OPOU KAI OPOTE THELETE,ARKEI NA EXEI STROFES,GIATI STIN EFTHIA PALI THE LETE MALAKIES GIA TA DIKOLONA.AINTE NA SAS DO.OUTE THA TSAKOTHOUME OUTE THA PLAKOTHOUME,APLA NA KINIGITHOUME,FERTE ENA GTR NA SAS DOUME.FILIKA PANTA!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε ρε μπουρτζοβλαχε που μου εμαθες και "πιστες" στο Ελλαντα. Στα λιμανακια να πας να ανοιξεις μονος σου να φας καναν ανθρωπο με τη γρια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περισσοτεροι φαν του ντατσουν δεν εχουν καν αυτοκινητο αλλα δεν υπαρχει συγκριση το ντατσουν ειναι πολυ μπροστα απο τα 996-997 . Ειδικα στα λιμανακια-σουνιο τα πορσε ειναι αχρηστα .
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://dryellowdird.blogspot.com/2010/02/nissan-gt-r-600whp-canyon-run.html Μπορεί κάποιος να μας βρει κάτι καλύτερο στις στροφές ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο καθε φαν ενος αυτοκινητου ειχε στην κατοχη του και το αυτοκινητο αυτο τοτε θα ειχαμε γεμισει GTR, Porsche, Ferrari, Lambo κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήepeidh omos ego exo 2 porsche ena 996 kai ena 997 prokalo anixta opoion exei gtr na kinigithoume stis serres na doume pio strivei kalitera.alla vevea kathe fora pou anevenoume ola ta nisan lene tha erthoun kai telika kotevoun...afou kan amaksia den exoun...
ΑπάντησηΔιαγραφή11.33 ela na se pao mia anavisso sounio me to 996 i to 997 na doume an tha mporeis na miliseis meta...rota ton Stelio me to gtr...tha sou pei...alla as min arxiso na leo onomata apo idioktites gtr pou me kinigisan se strofes kai me exasan...normal tipoi,piasame kai kouventa...oxi san esas pou oute gtr exete kai olo malakies lete...
ΑπάντησηΔιαγραφήKala ntaksei nai ki egw exw perasei veyron. Proxtes vrady petixa 2 asimi 996 stin athinwn korinthou kai an kai 3kavalos kathe fora pou fortwna 4 konteua na ton trypisw
ΑπάντησηΔιαγραφήorea...stile ston yellow ena mail i ena kinito sou na vrethoume...kai pragmatika tha pame opou thes,eite me to 996 eite me to 997...pare to GTR na pame...sti diathesi sou...
ΑπάντησηΔιαγραφήAφήστε τις μαλακίες και σταματήστε να τσακώνεστε μήπως κάνουμε καμιά συζήτηση της προκοπής . Η γνώμη μου είναι ότι εκτός Εθνικής οδού οπουδήποτε αλλού τα 996-997 υστερούν έναντι του ντάτσουν . Ξέρω σε κανέναν δεν αρέσει η ιδέα ότι ένα ντάτσουν είναι το πιο αποτελεσματικό αυτοκίνητο . Πλέον έχουν αρχίσει και βγαίνουν τα ελαττώματα της διάταξης 911 . Όσο και αν τις αγαπήσαμε ήρθε ο καιρός να αποσυρθούν . Στην διαδρομή Βουλιαγμένη-Σούνιο τα 996-997 δεν χάνουν μόνο από τα ντάτσουν αλλά και από Gallardo-R8 . Τα Ferrari είναι αρκετά επικύνδινα για τους ελληνικούς δρόμους αλλά αν βρεθεί ο κατάλληλος σε στεγνό δρόμο-πίστα είναι και αυτά μπροστά από 996-997 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω με τον 5:43. Αν εξαλοιφθει ο παραγοντας οδηγος, ειναι οπως τα λεει. Τωρα αν εισαι κουλομαρια τοτε ειτε εχεις GTR ειτε 997TT τοτε θα ξεφτυλιστεις και απο ενα rallye μαμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια...ελατε να πατησουμε με οτι θελετε αναβυσο σουνιο,εγω με ενα 996 θα ειμαι...Φερτε οτι θελετε...gallardo,r8,gtr...οτι θελετε...ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει...ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω οτι τα φτερουγοφόρα είναι αυτοκίνητα περασμένης δεκαετίας τουλάχιστον οσον αφορά το στύλ.Συγκεκριμένα κάτι Evo, subaru κτλ τα πάταγα με ενα Cayman S, που είχα 2 χρόνια.Στο 997 ς, που έχς τώρα απλά γελάω όταν κάθονται δίπλα...Η μόδα της φτερούγας πέρασε παιδιά....Α και κάτι άλλο....Η Porsche δεν βγάζει αγροτικά που χωράνε κλούβες πίσω....Φιλικά πάντα!
ΑπάντησηΔιαγραφή