Το τυπακι εκτος απο χερας ξερει και την πιστα σαν το σπιτι του.. Δε γινεται ετσι απλα να ξετρυπαει ολους τους υπολοιπους λες και εχουν... απλους σκαραβαιους ;-D
Αυτο που βλεπω ειναι οτι το Ντατσουν δεν χρειαζεται πολλα χερια παει μονο του και οταν πιανει τα Πορσε κολαει στον προφυλαχτηρα τους χωρις να κραταει γραμμες . Αντιθετα προσεξτε ποσες φορες τσαλακωνουν τα Πορσε .
Φιλε μου (11:01) επειδη εχω GTR σε διαβεβαιω οτι υποκειται στους νομους της Φυσικης οπως υποκεινται και τα υπολοιπα αμαξια. Απλα ειναι πιο προβλεψιμο και πιο ουδετερο σαν συμπεριφορα. Το μονο κακο ειναι η μεγαλη μαζα του (οχι μονο στο φρεναρισμα) αλλα κυριως οταν χανεις την προσφυση δειχνει τη μεγαλη του ορμη. Τα Πορσικα ειναι πισωβαρα με αποτελεσμα να εχουν μεν καλυτερη ουρα αλλα οταν σπασει ι προσφυση τοτε ειναι δυσκολα τα πραγματα. Επισης στα πολλα χιλιομετρα σε ανοιχτες καμπες η μουρη σου δινει την αισθηση οτι θα σηκωθει.
Ασε που δεν μπορουμε να κανουμε συγκρισεις γιατι οι οδηγοι ειναι διαφορετικοι... Και μια Bugatti να μου δωσεις και στο Σουμαχερ ενα GTR θα με περασει σα σταματημενο μεσα στην πιστα! ;-)
Εγώ πάλι νομίζω ότι το GTR είναι σαφώς πιο εύκολα οδηγίσιμο από τεχνικής απόψεως σε σχέση με οτιδήποτε άλλο . Το βοηθάει πολύ το σύστημα τετρακίνησης που έχει, οι τεράστιοι τροχοί, η ανάρτηση, το ζύγισμα κλπ . Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από όσο έχω δει μπορώ να το πω τέλειο . Στα βίντεο αυτής της ανάρτησης είναι τέλειο, στο Νύρμπουργκρινγκ το ίδιο, σε αυτό http://dryellowdird.blogspot.com/2010/02/nissan-gt-r-600whp-canyon-run.html τι να πω ; Αν δείτε σε αντιπαραβολή το GTR με την ZR1 θα καταλάβεται την διαφορά στην οδηγική τους συμπεριφορά . Παρότι κάνουν παραπλήσιους χρόνους η ΖR1 πηγαίνει φυλαγμένα, δεν χρησιμοποιεί όλο το φάρδος του δρόμου και οδηγείται πολύ τεχνικά με το τιμόνι και το γκάζι γιατί δεν μπορεί παντού να περάσει την δύναμη σε αντίθεση με το GTR . Στο βίντεο βλέπουμε Porsche να διπλώνουν, επίσης βλέπουμε να τα οδηγούν πολύ καλά, να εκμεταλεύονται την έξοδο από τις στροφές, να πιέζουν στα φρένα και μάλιστα εκεί να κερδίζουν το GTR, να χρησιμοποιούν όλο το φάρδος του δρόμου και παρόλα αυτά να υποκύπτουν στο τέλος . Κάτι άλλο φίλε W GTR τα Porsche έχουν εξελιχθεί τόσο που όταν φεύγει το πίσω μέρος τους γίνεται γλυκά και μάλιστα μπορούν να πλαγιολιθαίνουν για πολλά μέτρα .
Πλαγιολισθηση σημαινει χασιμο χρονου. Απο αυτην την αποψη το ειπα. Και οπως και να το δεις, ο,τι εξελιξη και να κανεις το να "κρεμας" τον κινητηρα στο πισω μερος του αυτοκινητου (πισω απο το πισω μετατροχιο) ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη λαθος. Η σωστοτερη θεση ειναι στα κεντρομηχανα (τα οποια βεβαια εχουν και τις ιδιοτροπιες τους). Το Ντατσουν εχει την καλυτερη 4κινηση σε αμαξι παραγωγης (μη μου πει κανεις για τα WRC με τα ενεργα διαφορικα). Το οτι παει π*πα-κωλο τα Πορσε στην πιστα επιβεβαιωνει τη Νισσαν και κλεινει το στομα της Πορσε που ειχε το θρασος να λεει οτι οι χρονοι που γραφει ειναι πλασματικοι και ψευτικοι...
H κατανομή μαζών των 911 είναι το σχεδιαστικό τους ελάττωμα αλλά και το όπλο τους . Το σχέδιο της 911 είναι αναχρονιστικό και προέρχεται από τις συνθήκες του 1950, πλην όμως εξελίσεται συνέχεια με αποτέλεσμα σήμερα αφενός να είναι ασφαλές, αφαιτέρου να είναι γρήγορο εκμεταλευόμενο κατά την επιτάχυνση και κατά την επιβράδυνση το κρεμασμένο μοτέρ πίσω από τον άξονα . Πέρα από την κατανομή βάρους ανά άξονα σημασία έχει η κατανομή των μαζών . Η κεντρομήχανη διάταξη δεν είναι απαραίτητα η σωστότερη αφού η λύση μπρος κινητήρας πίσω σασμάν με 50-50 κατανομή βάρους έχει αποδείξη την αξία της τόσο στους δρόμους όσο και στις πίστες στα πρωταθλήματα GT . Η αποτελεσματικότητα κάθε διάταξης έχει σχέση με την συνολική γεωμετρία, για παράδειγμα η διάταξη 911 δεν θα μπορούσε να δουλέψει με μεγάλο μεταξόνιο . Τέλος η διάταξη 911 είναι κακή για αεροδυναμική άντωση, γιαυτό χρησιμοποιούν απαραίτητα αεροτομές .
Φιλε yellowbird το GTR σε ολες σχεδον τις πιστες του κοσμου ειναι πιο γρηγορο απο την 997turbo... Στο 'Ring η Porsche ισχυριζεται οτι το 997turbo κανει 7:38, δηλαδη ιδιο χρονο με το GTR (sport auto). Σου φαινεται λογικο αυτο? Ασε που ισχυριζεται επισης οτι αγορασε ενα GTR και εκανε χρονο 7:52. To 7:26.7 το εκανε ο Suzuki παρουσια δημοσιογραφων και μαλιστα με συνοδηγο δημοσιογραφο μεσα. O χρονος εγινε με τα Dunlop ελαστικα και με τις ζαντες του Spec V. Οσο και αν στεναχωρει καποιους το Νισσαν ειναι συνολικα πιο γρηγορο κι ας ειναι πιο αργο σε επιδοσεις ευθειας μετα τα 200. Ρεφαρει στις στροφες ;-)
Καταρχάς δέχομαι το GTR ως πιο γρήγορο . Θεωρώ τις μετρήσεις του Sport Auto πιο αξιόπιστες από των εργοστασίων αλλά και πάλι λόγω διαφορετικών συνθηκών κάθε φορά δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι ειδικά όταν οι χρόνοι είναι κοντά . Η πιο σωστή σύγκριση είναι την ίδια μέρα και ώρα με μέσους χρόνους ίδιων οδηγών . Πάντα τα εργοστάσια κλέβουν στο Νύρμπουργκρινγκ, είτε με πουσαρισμένα αυτοκίνητα είτε με συρραφή χρόνων για έναν ιδεώδη γύρο που δεν έχει επιτευχθεί . Το Nissan GT-R αναπτύσει μεγαλύτερη πρόσφυση, έχει τέλεια οδική συμπεριφορά και στις ρεπρίζ κατά την έξοδο από στροφή είναι κορυφή λόγω απόκρισης, σφιχτής κλιμάκωσης και συνεχούς παροχής ισχύος από την μετάδοση διπλού συμπλαίκτου . Σε ένα γύρο 458 δευτερολέπτων ακόμα και 10 δευτερόλεπτα μπορει να είναι μια λογική διαφορά από μέρα σε μέρα . Μην στέκεστε στους απόλυτους χρόνους του Ρινγκ . Σκέψου πόσα Porsche έχει λιώσει εκεί μέσα ο θείος Βάλτερ και ότι στο τέλος η Porsche κάνει συρραφή χρόνων από τα καλύτερα περάσματα . Από την άλλη δεν ξέρουμε αν κάποιο αυτοκίνητο είναι πειραγμένο και υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες και για τα GTR όπως και παλιότερα το R33 του Dirk Shoyman που είχε σπάσει τα 8 λεπτά . Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι δεν έχει κάνει το ίδιο η Porsche . Το συμπέρασμα είναι ότι όποια εταιρία επενδύει στο Ρινγκ καταφέρνει και αποτελέσματα . Μεγαλύτερη αξία έχουν τα συγκριτικά με ίδιους οδηγούς την ίδια μέρα και εκεί έχει νικήσει κατά κράτος το GTR μέχρι σημείου εξευτελισμού ...
Το να κανεις συρραφη χρονων δεν ειναι κακο ουτε παραπλανητικο. Ειναι ρεαλιστικο. Παιρνεις τα καλυτερα sectors και τα ενωνεις. Ο μπαρμπας Ρερλ δυστυχως περα απο ικανοτατος οδηγος, καταντησε πληρωμενος υπαλληλισκος της Πορσε. Αν ειχε τα παπαρια θα παραδεχοταν με παρρησια ολα αυτα που προειπες εσυ. Αντ' αυτου βγαινει με δηλωσεις του και κανει την παπια. Ουτε αυτος αντεχει το ξεβρακωμα.
Οι χρόνοι του GTR δεν είναι ψεύτικοι. Αληθινοί είναι, αλλά η ψευτιά υπάρχει αλλού. Τα GTR που έκαναν χρόνους στις πίστες δούλευαν σε διαφορετική πίεση και με διαφορετικό setup αναρτησης από αυτά του εμπορίου. Τέλος. Τώρα, ο φίλος εδώ ο white GTR, μας ανέφερε ότι τα GTR είναι πιό γρήγορα στις πίστες από τα Porsche, αν και στις ευθείες υστερούν. Σωστά???? Ωραία λοιπόν. Αυτό, πότε το ανακάλυψες? Όταν προφανώς το αγόρασες!!!!!! Όταν δηλαδή έπεσες θύμα του παραμυθιού που σου πουλήσανε. Ότι αν έχεις GTR είσαι μπροστά! Μετά το ρίχνουμε αλλού... ότι και καλά το GTR το πήρα γιατί πάει καλά στις πίστες. Ποιές πίστες βρε ταλαίπωρε νεοέλληνα??? Έχουμε εμείς σοβαρές πίστες και δεν το ήξερα? Για τις ευθείες το πήρες και άσε τις μαϊμουδιές. Έχεις πάει ποτέ στην ζωή σου σε πίστα? Και τι χρόνο έκανες? Για πες μας, μιας και ασχολήσαι με τους χρόνους των Porsche... Περιμένω απάντηση στο ερώτημα: Ποιός ο λόγος που πήρες το GTR και όχι Μ3. Δεν ρωτάω γιατί δεν πήρες 997 turbo, για ευννόητους λόγους. Το πήρες για να πας σε πίστες ή να βάζεις κόντρες σε ευθείες? Αν μας πεις για πίστες, που έτσι το κόβω, να μας πεις που τρέχεις για να δούμε και εμείς την εμπειρία που σε κάνει κριτή των 997 turbo.
Ριξε μια ματια εδω: http://www.gtrblog.com/2009/04/24/nurburgring-2009-7267-nissan-responds-to-porsches-comments-with-action/ Θυμα παραμυθιου σαφως και δεν εχω πεσει γι' αυτο και δεν αγορασα 997turbo φιλε ανωνυμε μπρουκλη. Δεν προκειται να αναλυσω τους λογους που πηρα το Ντατσουν των 110.000 ευρω και οχι το σκαραβαιο των 200.000+ ευρω, σε εναν ανωνυμο μαλακα. Το καταλαβες αυτο? Οσο για το γιατι δεν αγορασα Μ3 πραγματικα εισαι αξιολυπητος και μονο που κανεις τη συγκριση. Τσουζει πολυ ε? Μαθετε να ζειτε με αυτο ομως γιατι ετσι εχουν τα πραγματα ;-)
Ρε μαγκες τι συζητατε τωρα? Το Ντατσουν καταφερνει και συγκρινεται με αυτοκινητα των 200.000+ ευρω. Με τα αυτοκινητακια των 100.000 δεν υπαρχει καν συγκριση. Ειναι αστεια! Ελεος δηλαδη. Τι να κλασει ενα Μ3 με 415 ψωφοαλογα που ουτε την 911 S PDK δεν μπορει να περασει σε στροφες και ευθεια. Για να μη μιλησουμε για το ανεκδοτο του R8...
Απάντηση για το σχόλιο του white GTR στις 10:26. Λοιπόν. Άσε τα περί ανωνυμίας, γιατί και εσύ ανεγκέφαλε ανώνυμος είσαι!!! Το nick name δεν είναι όνομα ρε κεφάλα. Ο παππάς που σε βάφτισε, δεν σε είπε "white GTR"!!! Πάντως πιστεύω ότι σε είπε σίγουρα Μήτσο!!! Και αν είχα και εγώ nick name τι θα άλλαζε ρε μπάρμπα, θα καταλάβαινες καλύτερα το comment που έκανα? Αυτά περί ανωνυμίας και σοβαρέψου. Τώρα, τα περί αυτοκινήτου. Το Μ3 που ανέφερα, ήτανε παράδειγμα. Παρόλα αυτά δεν μπόρεσες ή μάλλον απέφυγες να απαντήσεις στην ερώτησή μου. Επίσης, ξέρω πολύ καλά, ότι αυτό που τσούζει πιό πολύ είναι όταν σε κοροϊδεύουν. Όταν σου λένε πάρε δάνειο να πάρεις GTR και καταλήγεις να είσαι πίσω από τα Πορσικά στις ευθείες. Μετά βγαίνεις και λες "υστερεί λίγο το GTR στις ευθείες, αλλά σε πίστα δεν παίζεται". Ξαναρωτάω: Σε ποιές πίστες έχεις τρέξει εσύ και μάλλιστα πέρασες και με άνεση τους χρόνους μιας turbo. Μου μάθατε τώρα όλοι τους χρόνους πίστας... Ταλαίπωροι!!! Εδώ δεν έχουμε δρόμους να τρέξουμε τα αυτοκίνητά μας και εσύ μας μιλάς για επαγγελματίες οδηγούς και πίστες... UFO!!!
Πολύ επιθετικός είσαι 2:33 αλλά δεν θέλεις να δεις την αλήθεια . Το Ντάτσουν είναι παντού πιο γρήγορο από 997ΤΤ εκτός από το PDK και τα δύο στοκ στην ευθεία . Σου αρέσει αυτή η κατάντια της Porsche ? Ο yellow που είναι κατά βάθος από τους πιο γνήσιους πορσάκηδες έχει παραδεχτεί την ανωτερότητα του ντάτσουν !!! Πονάει μια λαϊκή εταιρία να διασύρει ολόκληρη Porsche μέσα στο σπίτι της ! Πονάει και τσούζει ... Και κάτι άλλο φιλαράκι μπορεί κάποιος να μην πηγαίνει πίστα, εξάλλου δεν έχουμε και τίποτα αξιόλογες πίστες αλλά στην κατάσταση που είναι οι ελληνικού δρόμοι μετράει η τετρακίνηση του ντάτσουν σε σχέση με την απάτη του σκαραβαίου που μουρίζει σταματημένο ...
@ 2:33 -> Ρε αστροπελεκι - ωριμε ειναι φανερο οτι ολοι εδω ειμαστε ανωνυμοι γι' αυτο και δεν προκειται να απαντησω στις ερωτησεις κατι γιδοκατσικων σαν κι εσενα. Τα παραδειγματα σου ειναι ατυχη. Ξερεις εσυ αν πηρα δανειο ρε μαλακα για να τα παρω το GTR? Ψηνεσαι ενα βραδυ να κανονισουμε πατηματακι να δουμε αν η κουραδα που εχεις περναει ενα GTR στην ευθεια?? Ποιος εθιξε ρε πανηλιθιε τις οδηγικες μου ικανοτητες? Μιλαμε παντα για την ικανοτητα των αμαξιων κι εκει ο σκαραβαιος χανει κατα κρατος. Αντε κομπλεξικε. Τερμα οι απατες της Πορσε!
"Τέρμα οι απάτες τις Πόρσε!!". Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Ζουρλομανδία θέλει ο τύπος!!!! Πάντως, θέλω να έχει ο άλλος που την είπε χοντρά στον white , καμία turbo φτιαγμένη και να δούμε κανένα πατηματάκι... έχω αγωνία!
Ρε μαλακες ψευτοπλουσιοι κοπροσκυλα που αν δεν ειχε ο μπαμπας λεφτα θα κυκλοφορουσατε με Seicento, εχετε μουτρα και μιλατε για το Νισσαν? Τοσα βιντεο με τσοντα δε σας φτανουνε? Σας εχει παρει εργολαβια ο ιαπωνας ζωα. Αντε καθιστε στο καβουκι του σκαραβαιου σας.
Η Nissan είναι η εταιρία με την χειρότερη εικόνα, το όνομα που δεν έχει κανένα κύρος, ούτε ιστορία, ούτε παράδοση, ούτε επιτυχίες σε αγώνες . Μάλιστα η Νissan κατάργησε το όνομα Datsun που υπήρχε για τα αυτοκίνητα της μητρικής εταιρίας Nissan λόγω κακής εικόνας . Στην Ελλάδα ξέρω άτομα που αγόρασαν το GTR και είναι εντελώς ακομπλεξάριστοι αφού παράλληλα είναι ή ήταν κάτοχη Porsche και Ferrari . Αντίθετα πολλοί ιδιοκτήτες Porsche με χαλάνε με την συμπεριφορά τους και με το τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου τους . Για μας τους παλιούς η λέξη Porsche ήταν ιερή κάποτε και η 911 το όνειρο και σήμερα κατήντησαν ...
Οπως ειπε ο 5:03 δυσυχως αυτη η καταντια οφειλεται σε πλουσιους νεοελληνες που χρησιμοποιουν το αμαξι σαν μεσο προβολης και "μαγκιας". Αυτοι ειμαστε οι Ελληνες δυστυχως. Αυτη η πιπιλα με το κακο ονομα, τη μηδαμινη ιστορια και την απουσια αγωνων πρεπει να σταματησει γιατι δεν οδηγει πουθενα. Δεν ειναι επιχειρημα για να κρινεις ενα αμαξι. Ας ειμαστε ρεαλιστες.
Όσο νάναι οι αγωνιστικές επιτυχίες εκτός των άλλων δίνουν πρεστίζ σε ένα αυτοκίνητο . Σε αυτό που θα συμφωνήσω μαζί σου White είναι ότι το προφίλ των γνωστών στα κοντροφόρουμ πορσκάκηδων απέχει πολύ από τον σεβασμό και την εκτίμηση στο όνομα Porsche . Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιος χρησιμοποιεί την μάρκα του αυτοκινήτου ως μέσον κοινωνικής καταξίωσης θα έχει μακροπρόθεσμα το αντίθετο αποτέλεσμα ...
Για οσους ενδιαφερονται για το "πουλ μουρ" και το πρεστιζ εχεις 100% δικιο και ετσι πρεπει να κινουνται. Για αλλους που τους νοιαζει περισσοτερο το αμαξι σαν "μηχανημα", το πρεστιζ ερχεται σε τελευταια μοιρα.
souvlaki !!!! poly klama
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι διαστροφή έχει ο τύπος να ξεφτελίζει έτσι τους σκαραβαίους !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μπροστά το GTR ! Κρίμα για την Porsche ...
ΑπάντησηΔιαγραφήKrima re paidia ta porsakia ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τυπακι εκτος απο χερας ξερει και την πιστα σαν το σπιτι του.. Δε γινεται ετσι απλα να ξετρυπαει ολους τους υπολοιπους λες και εχουν... απλους σκαραβαιους ;-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που βλεπω ειναι οτι το Ντατσουν δεν χρειαζεται πολλα χερια παει μονο του και οταν πιανει τα Πορσε κολαει στον προφυλαχτηρα τους χωρις να κραταει γραμμες . Αντιθετα προσεξτε ποσες φορες τσαλακωνουν τα Πορσε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε μου (11:01) επειδη εχω GTR σε διαβεβαιω οτι υποκειται στους νομους της Φυσικης οπως υποκεινται και τα υπολοιπα αμαξια. Απλα ειναι πιο προβλεψιμο και πιο ουδετερο σαν συμπεριφορα. Το μονο κακο ειναι η μεγαλη μαζα του (οχι μονο στο φρεναρισμα) αλλα κυριως οταν χανεις την προσφυση δειχνει τη μεγαλη του ορμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Πορσικα ειναι πισωβαρα με αποτελεσμα να εχουν μεν καλυτερη ουρα αλλα οταν σπασει ι προσφυση τοτε ειναι δυσκολα τα πραγματα. Επισης στα πολλα χιλιομετρα σε ανοιχτες καμπες η μουρη σου δινει την αισθηση οτι θα σηκωθει.
Ασε που δεν μπορουμε να κανουμε συγκρισεις γιατι οι οδηγοι ειναι διαφορετικοι... Και μια Bugatti να μου δωσεις και στο Σουμαχερ ενα GTR θα με περασει σα σταματημενο μεσα στην πιστα! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι νομίζω ότι το GTR είναι σαφώς πιο εύκολα οδηγίσιμο από τεχνικής απόψεως σε σχέση με οτιδήποτε άλλο . Το βοηθάει πολύ το σύστημα τετρακίνησης που έχει, οι τεράστιοι τροχοί, η ανάρτηση, το ζύγισμα κλπ . Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από όσο έχω δει μπορώ να το πω τέλειο . Στα βίντεο αυτής της ανάρτησης είναι τέλειο, στο Νύρμπουργκρινγκ το ίδιο, σε αυτό http://dryellowdird.blogspot.com/2010/02/nissan-gt-r-600whp-canyon-run.html τι να πω ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δείτε σε αντιπαραβολή το GTR με την ZR1 θα καταλάβεται την διαφορά στην οδηγική τους συμπεριφορά . Παρότι κάνουν παραπλήσιους χρόνους η ΖR1 πηγαίνει φυλαγμένα, δεν χρησιμοποιεί όλο το φάρδος του δρόμου και οδηγείται πολύ τεχνικά με το τιμόνι και το γκάζι γιατί δεν μπορεί παντού να περάσει την δύναμη σε αντίθεση με το GTR .
Στο βίντεο βλέπουμε Porsche να διπλώνουν, επίσης βλέπουμε να τα οδηγούν πολύ καλά, να εκμεταλεύονται την έξοδο από τις στροφές, να πιέζουν στα φρένα και μάλιστα εκεί να κερδίζουν το GTR, να χρησιμοποιούν όλο το φάρδος του δρόμου και παρόλα αυτά να υποκύπτουν στο τέλος .
Κάτι άλλο φίλε W GTR τα Porsche έχουν εξελιχθεί τόσο που όταν φεύγει το πίσω μέρος τους γίνεται γλυκά και μάλιστα μπορούν να πλαγιολιθαίνουν για πολλά μέτρα .
http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/blog-post_11.html
ΑπάντησηΔιαγραφήTι συζητάτε ρε ? Δεν έχει επαφή το Ντάτσουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλαγιολισθηση σημαινει χασιμο χρονου. Απο αυτην την αποψη το ειπα. Και οπως και να το δεις, ο,τι εξελιξη και να κανεις το να "κρεμας" τον κινητηρα στο πισω μερος του αυτοκινητου (πισω απο το πισω μετατροχιο) ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη λαθος. Η σωστοτερη θεση ειναι στα κεντρομηχανα (τα οποια βεβαια εχουν και τις ιδιοτροπιες τους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ντατσουν εχει την καλυτερη 4κινηση σε αμαξι παραγωγης (μη μου πει κανεις για τα WRC με τα ενεργα διαφορικα).
Το οτι παει π*πα-κωλο τα Πορσε στην πιστα επιβεβαιωνει τη Νισσαν και κλεινει το στομα της Πορσε που ειχε το θρασος να λεει οτι οι χρονοι που γραφει ειναι πλασματικοι και ψευτικοι...
Σωστος επαγγελματίας ο Ίαν Σκώτ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήH κατανομή μαζών των 911 είναι το σχεδιαστικό τους ελάττωμα αλλά και το όπλο τους . Το σχέδιο της 911 είναι αναχρονιστικό και προέρχεται από τις συνθήκες του 1950, πλην όμως εξελίσεται συνέχεια με αποτέλεσμα σήμερα αφενός να είναι ασφαλές, αφαιτέρου να είναι γρήγορο εκμεταλευόμενο κατά την επιτάχυνση και κατά την επιβράδυνση το κρεμασμένο μοτέρ πίσω από τον άξονα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα από την κατανομή βάρους ανά άξονα σημασία έχει η κατανομή των μαζών . Η κεντρομήχανη διάταξη δεν είναι απαραίτητα η σωστότερη αφού η λύση μπρος κινητήρας πίσω σασμάν με 50-50 κατανομή βάρους έχει αποδείξη την αξία της τόσο στους δρόμους όσο και στις πίστες στα πρωταθλήματα GT .
Η αποτελεσματικότητα κάθε διάταξης έχει σχέση με την συνολική γεωμετρία, για παράδειγμα η διάταξη 911 δεν θα μπορούσε να δουλέψει με μεγάλο μεταξόνιο .
Τέλος η διάταξη 911 είναι κακή για αεροδυναμική άντωση, γιαυτό χρησιμοποιούν απαραίτητα αεροτομές .
Στο Νύρμπουργκρινγκ προσωπικά δέχομαι το 7:38 που έγραψε το sport auto .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε yellowbird το GTR σε ολες σχεδον τις πιστες του κοσμου ειναι πιο γρηγορο απο την 997turbo... Στο 'Ring η Porsche ισχυριζεται οτι το 997turbo κανει 7:38, δηλαδη ιδιο χρονο με το GTR (sport auto). Σου φαινεται λογικο αυτο? Ασε που ισχυριζεται επισης οτι αγορασε ενα GTR και εκανε χρονο 7:52. To 7:26.7 το εκανε ο Suzuki παρουσια δημοσιογραφων και μαλιστα με συνοδηγο δημοσιογραφο μεσα. O χρονος εγινε με τα Dunlop ελαστικα και με τις ζαντες του Spec V. Οσο και αν στεναχωρει καποιους το Νισσαν ειναι συνολικα πιο γρηγορο κι ας ειναι πιο αργο σε επιδοσεις ευθειας μετα τα 200. Ρεφαρει στις στροφες ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς δέχομαι το GTR ως πιο γρήγορο . Θεωρώ τις μετρήσεις του Sport Auto πιο αξιόπιστες από των εργοστασίων αλλά και πάλι λόγω διαφορετικών συνθηκών κάθε φορά δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι ειδικά όταν οι χρόνοι είναι κοντά . Η πιο σωστή σύγκριση είναι την ίδια μέρα και ώρα με μέσους χρόνους ίδιων οδηγών .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα τα εργοστάσια κλέβουν στο Νύρμπουργκρινγκ, είτε με πουσαρισμένα αυτοκίνητα είτε με συρραφή χρόνων για έναν ιδεώδη γύρο που δεν έχει επιτευχθεί .
Το Nissan GT-R αναπτύσει μεγαλύτερη πρόσφυση, έχει τέλεια οδική συμπεριφορά και στις ρεπρίζ κατά την έξοδο από στροφή είναι κορυφή λόγω απόκρισης, σφιχτής κλιμάκωσης και συνεχούς παροχής ισχύος από την μετάδοση διπλού συμπλαίκτου .
Σε ένα γύρο 458 δευτερολέπτων ακόμα και 10 δευτερόλεπτα μπορει να είναι μια λογική διαφορά από μέρα σε μέρα . Μην στέκεστε στους απόλυτους χρόνους του Ρινγκ . Σκέψου πόσα Porsche έχει λιώσει εκεί μέσα ο θείος Βάλτερ και ότι στο τέλος η Porsche κάνει συρραφή χρόνων από τα καλύτερα περάσματα .
Από την άλλη δεν ξέρουμε αν κάποιο αυτοκίνητο είναι πειραγμένο και υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες και για τα GTR όπως και παλιότερα το R33 του Dirk Shoyman που είχε σπάσει τα 8 λεπτά . Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι δεν έχει κάνει το ίδιο η Porsche . Το συμπέρασμα είναι ότι όποια εταιρία επενδύει στο Ρινγκ καταφέρνει και αποτελέσματα . Μεγαλύτερη αξία έχουν τα συγκριτικά με ίδιους οδηγούς την ίδια μέρα και εκεί έχει νικήσει κατά κράτος το GTR μέχρι σημείου εξευτελισμού ...
Το να κανεις συρραφη χρονων δεν ειναι κακο ουτε παραπλανητικο. Ειναι ρεαλιστικο. Παιρνεις τα καλυτερα sectors και τα ενωνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μπαρμπας Ρερλ δυστυχως περα απο ικανοτατος οδηγος, καταντησε πληρωμενος υπαλληλισκος της Πορσε. Αν ειχε τα παπαρια θα παραδεχοταν με παρρησια ολα αυτα που προειπες εσυ. Αντ' αυτου βγαινει με δηλωσεις του και κανει την παπια. Ουτε αυτος αντεχει το ξεβρακωμα.
Οι χρόνοι του GTR δεν είναι ψεύτικοι. Αληθινοί είναι, αλλά η ψευτιά υπάρχει αλλού. Τα GTR που έκαναν χρόνους στις πίστες δούλευαν σε διαφορετική πίεση και με διαφορετικό setup αναρτησης από αυτά του εμπορίου. Τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, ο φίλος εδώ ο white GTR, μας ανέφερε ότι τα GTR είναι πιό γρήγορα στις πίστες από τα Porsche, αν και στις ευθείες υστερούν. Σωστά???? Ωραία λοιπόν. Αυτό, πότε το ανακάλυψες? Όταν προφανώς το αγόρασες!!!!!! Όταν δηλαδή έπεσες θύμα του παραμυθιού που σου πουλήσανε. Ότι αν έχεις GTR είσαι μπροστά! Μετά το ρίχνουμε αλλού... ότι και καλά το GTR το πήρα γιατί πάει καλά στις πίστες. Ποιές πίστες βρε ταλαίπωρε νεοέλληνα??? Έχουμε εμείς σοβαρές πίστες και δεν το ήξερα? Για τις ευθείες το πήρες και άσε τις μαϊμουδιές. Έχεις πάει ποτέ στην ζωή σου σε πίστα? Και τι χρόνο έκανες? Για πες μας, μιας και ασχολήσαι με τους χρόνους των Porsche...
Περιμένω απάντηση στο ερώτημα: Ποιός ο λόγος που πήρες το GTR και όχι Μ3. Δεν ρωτάω γιατί δεν πήρες 997 turbo, για ευννόητους λόγους. Το πήρες για να πας σε πίστες ή να βάζεις κόντρες σε ευθείες? Αν μας πεις για πίστες, που έτσι το κόβω, να μας πεις που τρέχεις για να δούμε και εμείς την εμπειρία που σε κάνει κριτή των 997 turbo.
Ριξε μια ματια εδω:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.gtrblog.com/2009/04/24/nurburgring-2009-7267-nissan-responds-to-porsches-comments-with-action/
Θυμα παραμυθιου σαφως και δεν εχω πεσει γι' αυτο και δεν αγορασα 997turbo φιλε ανωνυμε μπρουκλη.
Δεν προκειται να αναλυσω τους λογους που πηρα το Ντατσουν των 110.000 ευρω και οχι το σκαραβαιο των 200.000+ ευρω, σε εναν ανωνυμο μαλακα. Το καταλαβες αυτο?
Οσο για το γιατι δεν αγορασα Μ3 πραγματικα εισαι αξιολυπητος και μονο που κανεις τη συγκριση.
Τσουζει πολυ ε? Μαθετε να ζειτε με αυτο ομως γιατι ετσι εχουν τα πραγματα ;-)
Mπραβο στην Ντατσουν που με 110.000 μας προσφερει το GTR αντι για Μ3 η καυμαν πντκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος πρέπει να είναι πολύ κομπλεξικός για να προτιμήσει Μ3 από GTR στα ίδια λεφτά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μαγκες τι συζητατε τωρα? Το Ντατσουν καταφερνει και συγκρινεται με αυτοκινητα των 200.000+ ευρω. Με τα αυτοκινητακια των 100.000 δεν υπαρχει καν συγκριση. Ειναι αστεια! Ελεος δηλαδη. Τι να κλασει ενα Μ3 με 415 ψωφοαλογα που ουτε την 911 S PDK δεν μπορει να περασει σε στροφες και ευθεια. Για να μη μιλησουμε για το ανεκδοτο του R8...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση για το σχόλιο του white GTR στις 10:26. Λοιπόν. Άσε τα περί ανωνυμίας, γιατί και εσύ ανεγκέφαλε ανώνυμος είσαι!!! Το nick name δεν είναι όνομα ρε κεφάλα. Ο παππάς που σε βάφτισε, δεν σε είπε "white GTR"!!! Πάντως πιστεύω ότι σε είπε σίγουρα Μήτσο!!! Και αν είχα και εγώ nick name τι θα άλλαζε ρε μπάρμπα, θα καταλάβαινες καλύτερα το comment που έκανα? Αυτά περί ανωνυμίας και σοβαρέψου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, τα περί αυτοκινήτου. Το Μ3 που ανέφερα, ήτανε παράδειγμα. Παρόλα αυτά δεν μπόρεσες ή μάλλον απέφυγες να απαντήσεις στην ερώτησή μου. Επίσης, ξέρω πολύ καλά, ότι αυτό που τσούζει πιό πολύ είναι όταν σε κοροϊδεύουν. Όταν σου λένε πάρε δάνειο να πάρεις GTR και καταλήγεις να είσαι πίσω από τα Πορσικά στις ευθείες. Μετά βγαίνεις και λες "υστερεί λίγο το GTR στις ευθείες, αλλά σε πίστα δεν παίζεται". Ξαναρωτάω: Σε ποιές πίστες έχεις τρέξει εσύ και μάλλιστα πέρασες και με άνεση τους χρόνους μιας turbo. Μου μάθατε τώρα όλοι τους χρόνους πίστας... Ταλαίπωροι!!! Εδώ δεν έχουμε δρόμους να τρέξουμε τα αυτοκίνητά μας και εσύ μας μιλάς για επαγγελματίες οδηγούς και πίστες... UFO!!!
Πολύ επιθετικός είσαι 2:33 αλλά δεν θέλεις να δεις την αλήθεια . Το Ντάτσουν είναι παντού πιο γρήγορο από 997ΤΤ εκτός από το PDK και τα δύο στοκ στην ευθεία . Σου αρέσει αυτή η κατάντια της Porsche ? Ο yellow που είναι κατά βάθος από τους πιο γνήσιους πορσάκηδες έχει παραδεχτεί την ανωτερότητα του ντάτσουν !!! Πονάει μια λαϊκή εταιρία να διασύρει ολόκληρη Porsche μέσα στο σπίτι της ! Πονάει και τσούζει ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι άλλο φιλαράκι μπορεί κάποιος να μην πηγαίνει πίστα, εξάλλου δεν έχουμε και τίποτα αξιόλογες πίστες αλλά στην κατάσταση που είναι οι ελληνικού δρόμοι μετράει η τετρακίνηση του ντάτσουν σε σχέση με την απάτη του σκαραβαίου που μουρίζει σταματημένο ...
@ 2:33 -> Ρε αστροπελεκι - ωριμε ειναι φανερο οτι ολοι εδω ειμαστε ανωνυμοι γι' αυτο και δεν προκειται να απαντησω στις ερωτησεις κατι γιδοκατσικων σαν κι εσενα. Τα παραδειγματα σου ειναι ατυχη. Ξερεις εσυ αν πηρα δανειο ρε μαλακα για να τα παρω το GTR? Ψηνεσαι ενα βραδυ να κανονισουμε πατηματακι να δουμε αν η κουραδα που εχεις περναει ενα GTR στην ευθεια?? Ποιος εθιξε ρε πανηλιθιε τις οδηγικες μου ικανοτητες? Μιλαμε παντα για την ικανοτητα των αμαξιων κι εκει ο σκαραβαιος χανει κατα κρατος. Αντε κομπλεξικε. Τερμα οι απατες της Πορσε!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τέρμα οι απάτες τις Πόρσε!!". Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Ζουρλομανδία θέλει ο τύπος!!!! Πάντως, θέλω να έχει ο άλλος που την είπε χοντρά στον white , καμία turbo φτιαγμένη και να δούμε κανένα πατηματάκι... έχω αγωνία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε γκασμαδες το Ντατσουν με ελαχιστες περιφερειακες βελτιωσεις και στοκ τουρμπο κανει επιδοσεις Πορσε με σκαλισμενες τουρμπινες. Ξυπνατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις ίδιες βελτιώσεις το GTR στα 400μ είναι 1" πιο γρήγορο από 997ΤΤ και 2" από 996ΤΤ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν γνωρίζεις εσύ ο τελευταίος ότι υπάρχει και 997 turbo MK2... ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην διαβάζεις μόνο αρλεκιν...
Ναι υπαρχει και το ΜΚΙΙ... Το ΜΚΙ ρεζιλευτηκε και βγαλανε το ΜΚΙΙ μηπως και σωσουνε τιποτα... :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ώρα ; Το είδε κανείς το ΜΚΙΙ ; Ξέρει κανεις αν βελτιώνεται και αν αντέχει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μαλακες ψευτοπλουσιοι κοπροσκυλα που αν δεν ειχε ο μπαμπας λεφτα θα κυκλοφορουσατε με Seicento, εχετε μουτρα και μιλατε για το Νισσαν? Τοσα βιντεο με τσοντα δε σας φτανουνε? Σας εχει παρει εργολαβια ο ιαπωνας ζωα. Αντε καθιστε στο καβουκι του σκαραβαιου σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αξιοθρήνητα κατασκευάσματα πια οι σκαραβαίοι ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Nissan είναι η εταιρία με την χειρότερη εικόνα, το όνομα που δεν έχει κανένα κύρος, ούτε ιστορία, ούτε παράδοση, ούτε επιτυχίες σε αγώνες . Μάλιστα η Νissan κατάργησε το όνομα Datsun που υπήρχε για τα αυτοκίνητα της μητρικής εταιρίας Nissan λόγω κακής εικόνας . Στην Ελλάδα ξέρω άτομα που αγόρασαν το GTR και είναι εντελώς ακομπλεξάριστοι αφού παράλληλα είναι ή ήταν κάτοχη Porsche και Ferrari . Αντίθετα πολλοί ιδιοκτήτες Porsche με χαλάνε με την συμπεριφορά τους και με το τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου τους . Για μας τους παλιούς η λέξη Porsche ήταν ιερή κάποτε και η 911 το όνειρο και σήμερα κατήντησαν ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ειπε ο 5:03 δυσυχως αυτη η καταντια οφειλεται σε πλουσιους νεοελληνες που χρησιμοποιουν το αμαξι σαν μεσο προβολης και "μαγκιας". Αυτοι ειμαστε οι Ελληνες δυστυχως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η πιπιλα με το κακο ονομα, τη μηδαμινη ιστορια και την απουσια αγωνων πρεπει να σταματησει γιατι δεν οδηγει πουθενα. Δεν ειναι επιχειρημα για να κρινεις ενα αμαξι. Ας ειμαστε ρεαλιστες.
Όσο νάναι οι αγωνιστικές επιτυχίες εκτός των άλλων δίνουν πρεστίζ σε ένα αυτοκίνητο . Σε αυτό που θα συμφωνήσω μαζί σου White είναι ότι το προφίλ των γνωστών στα κοντροφόρουμ πορσκάκηδων απέχει πολύ από τον σεβασμό και την εκτίμηση στο όνομα Porsche .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο σίγουρο είναι ότι όποιος χρησιμοποιεί την μάρκα του αυτοκινήτου ως μέσον κοινωνικής καταξίωσης θα έχει μακροπρόθεσμα το αντίθετο αποτέλεσμα ...
Για οσους ενδιαφερονται για το "πουλ μουρ" και το πρεστιζ εχεις 100% δικιο και ετσι πρεπει να κινουνται. Για αλλους που τους νοιαζει περισσοτερο το αμαξι σαν "μηχανημα", το πρεστιζ ερχεται σε τελευταια μοιρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι πουλ μουρ ειναι οι μεγαλυτεροι ρεζιληδες κραγμενοι φωναζει απο μακρια αυτος που πηρε πορσε ως προεκταση του πουλιου του
ΑπάντησηΔιαγραφή