Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010
Νissan GT-R AMS 9.89 @ 233 Βίντεο
To GT-R με το πακέτο βελτίωσης SR850 της AMS κατάφερε να σπάσει τα 10" στα 400 μέτρα . Το GTR AMS SR850 φέρει περιφερειακές βελτιώσεις, δηλαδή το μοτέρ παραμένει στοκ και με χρήση VP 109 έχει καταφέρει να αποδώσει 765ΗΡ στους τροχούς .
Συγκεκριμένα το SR850 περιλαμβάνει :
AMS upgraded bolt on turbo’s
Upgraded actuators
AMS 90mm downpipes
AMS 90mm Resonated midpipe
AMS 90mm exhaust
AMS Front mount intercooler
AMS 3″ intercooler piping
HKS bov’s
AMS Large MAF intake pipes
AMS fuel System upgrade
Cobb AccessPORT
AMS Custom Race gas map (unleaded 109 octane Race gas)
Δείτε επίσης : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gt-r-time-attack.html
http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/ams-gtr-1000-httpdryellowdird.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μπραβο στην ΑΜS,απιστευτη δουλεια εχει γινει στο αυτοκινητο.....αντε κ χαμηλα 9αρια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως ξερει καποιος να μου πει ποιος ειναι ο καλυτερος χρονος που εχει γραψει porsche σε αγωνα dragster?Του Eddie Bello ειναι το γρηγοροτερο η οχι?
Μαλον και ειναι πιο αργο απο GTR στοκ μοτερ ... Τι ψαχνεις τωρα είναι αλλου το GTR και δεν ειναι μονο για ευθειες αλλα στις πιστες ειναι ακομη καλυτερο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλη κηδεια εκανε στα Porsche ...
Τσοντα... :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι έκανε μεγάλη κηδεία... Τώρα η Porsche δεν πουλάει καθόλου!!!!!!!!!!!!!! Αφού οι καλιτέχνες διεθνώς, βγάζουν τραγούδια τώρα για να βοηθήσουν εκτός από την Αϊτή και την Porsche AG!!!! Έπαθε πραγματικά μεγάλη ζημιά... Εξάλλου ο ειδικός πιό πάνω το έγραψε καθαρά... "είναι αλλού το GTR" είπε. Και όταν μιλάει ο ειδικός, ο οποίος έχει οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα τέτοιου βεληνεκούς, τότε οι άλλοι σιωπούν!Πουτ@ν@ Ελλάδα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζητημα για την Πορσε φιλε δεν ειναι μονο η ποσοτητα των πωλησεων της αλλα και το ΓΟΗΤΡΟ. Αυτο εχει πληγει αρκετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γόητρο της Porsche φίλε έχει πληγεί από τους κάγκουρες που τα κάνουν 1000 άλογα για να βάζουν κόντρες! Από τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα που ακούω είναι γιαπωνέζικα κόμπλεξ. Οι πραγματικοί φονιάδες των Porsche είναι μερικοί γελοίοι ιδιοκτήτες που αντί να πάρουν EVO για κόντρες, παίρνουν 997 turbo ή καμιά γριά 996 turbo και κατακρεουργούν τον χαρακτήρα τους με τις ηλιθιότητες που κάνουν. Και όταν τους ρωτάς, γιατί το κάνεις 1000 άλογα το porsche ρε μεγάλε, τι έχεις να αποδείξεις? Μένουν μαλάκες μετά και σε κοιτάνε σαν alien...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια το συγκεκριμενο gtr ειναι 450hp ροδα περιπου πιο λιγα απο του eddie bello κ κανει καλυτερο χρονο?Τελικα αυτα τα porsche δεν κανουν για τετοια πατηματα....προβλεπω συντομα να ακολουθουν κ αλλα gtr στα 9sec κ ισως χαμηλα 9αρια....πικρα για τους porschaκιδες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το οτι ενα 997ΤΤ που ριχνει κολωνα στην ευθεια σε GTR, χανει σε μια πιστα, ναι, να πικραθει η πορσε κ ο καθε πορσακιας.Για το οτι κανει καλυτερο χρονο στο 400αρι, ποιος χεστηκε? Δλδ τα σουπρα που κανουν 8αρια κ τα βαιπερ που κανουν πιο κατω, ειναι οτι καλυτερο υπαρχει ετσι?Αστειο αθλημα το dragster.Και μια πουτσα με τουρμο, καταξιωνεται...
ΑπάντησηΔιαγραφή....συμφωνω μα τον HarrisM15A...και δεν ειναι μονο αυτο..ειναι και το θεμα αξιοπιστια...αντε και εκανε το ντατσουν 9αρια?μετα?κα-μπουμ...ερε κομπλεξ,ειδανε οι γιαπωνεοφιλοι ενα νουμερο και κανανε παρτυ......μηπως ξερει κανεις τα αποτελεσματα στο sebring?....αιντε ,παταταδες,μια ζωη μονο για navara θα ειστε αξιοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φιλοσοφία της Porsche είναι να προσφέρει ένα καθημερινό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που αναλαμβάνει για πολλά χρόνια να σε μεταφέρει από το ένα σημείο στο άλλο ταχύτατα ανεξάρτητα την διαδρομή και τις συνθήκες . Δεν ισχυρίστηκε ποτέ η Porsche ότι φτιάχνει τα πιο δυνατά αυτοκίνητα, ούτε τα πιο εξωτικά, ούτε τα πιο όμορφα πολύ δε περισσότερο δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με αγώνες ντράγκστερ γιατί τα 400μ ευθεία είναι αντίθετα με τις αξίες της 911 , αυτοι που πειραζουν την μηχανολογική τελειότητα της Porsche είναι τουλαχιστον θύματα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε μας αρέσει είτε όχι το Ντατσουν GTR κατασκευάστηκε για να χτυπήσει την 911 turbo και τα κατάφερε σε πιστες, δρόμους και τεστ περιοδικών . Δεν μπορεί όμως να αντικαταστήσει την Porsche στην συνείδηση μας και αυτό το ξέρει η Porsche και μάλον αδιαφορει γιατί Porsche-VAG είναι ικανοί να παρουσιάσουν αυτοκίνητο που θα σβήσει οποιοδήποτε άλλο αλλά καλώς ή κακώς δεν το κάνουν .
ΟΛο για φιλοσοφια παραδοση αγωνες κουλτουρα μιλατε και δεν θελετε να δειτε την αληθεια καταματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε δεν παμε καλα μου φαινεται.....ο αλλος εφτασε να πει οτι το dragster ειναι ενα αστειο αθλημα (οσα δεν φτανει η αλεπου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο που με ξαφνιασε πιο πολυ ομως ειναι για ενα συγκρητικο που διαβασα μεταξυ ενως gtr k τις νεας ανανεωμενης pdk σε ευθειες στροφοδιαδρομες κ πολλες αλλες δοκιμασιες με νικητη κ παλι το gtr....στο μονο που κερδισε η porsche ηταν στην ευθεια γραφοντας καλυτερο χρονο που ειναι λογικο λογο βαρους κ αλογων!!
Η Nissan επαιξε το παιχνίδι της Porsche και την νίκησε κατά κράτος, προσθέστε ότι το GTR κοστίζει τα μισά της 997ΤΤ και το μόνο που μένει στους Γερμαναράδες είναι το όνομα και η παράδοση .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσεχώς Ελληνικό Gtr σε αυτά τα επίπεδα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτ'αρχ******α μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήH χαρά του Blog είσαι εσύ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είμαι ο Crab....εσύ ποιος είσαι????
Η χαρά της ανωνυμίας....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ Crab....εκεί???????
Άσε τις συστάσεις ρε μεγάλε και μπες στο νόημα τώρα... πες μας τι θέλεις να μας πεις και κόψε τις ιντριγκες με τις αόριστες δηλώσεις... Δεν είναι το facebook εδω για να κάνεις συστάσεις στα γκομενάκια... Crab και μαλακίες. Πες μας τι θέλεις και ξεκόλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Ντατσουν εδω και καμμια 20 χρονια μαμανε οτι γερμανικο κινηται.. κρατηστε την κουλτουρα κομπλεξικοι ψευτοκυριλεδες
ΑπάντησηΔιαγραφήsimfono..vgazoune ta kalitera ..agrotika...kamia sxesi me ta germanika:)))))...geloie ftoxompine
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα λεει ο μπρουκλης 1:52! Οι Γερμαναραδες δε βγαζουνε αγροτικα, βγαζουνε ΤΑΞΙ χαχαχαχαααχα!! Ουστ ρε ταριφες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓερμανικα κ μαλακιες ο Ιαπωνας παντα μπροστα θα ειναι κ πολυ πιο αξιοπιστος....η ΕΛΠΑ κ η express service εχουν κανει χρυσες δουλιες απο τα group vag που σπανε ακομα κ εργοστασιακα,audi-golf-octavia-ibiza ειναι οτι πιο αναξιοπιστο κυκλοφορει στους δρομους μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κολάτε σε ξεπερασμένους μύθους . Ένα Ντάτσουν είναι πιο γρήγορο από Ferrari . Μια Ferrari είναι πιο αξιόπιστη από ένα Ντάτσουν !!! Το φανταζόσασταν ποτέ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε yellowbird αξιοπιστη μια Φερραρι? Ποσα μαμα μοτερ εχουν σκασει? Ποσες καμπριο 360 και 430 εχουν παρει φωτια απο προβλημα στο συστημα καμπριο? Εχεις ακουσει υαλοκαθαριστηρας να σηκωνεται στα πολλα χιλιομετρα και να σκαει στο παρμπριζ? Ναι σε Φερραρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Nissan GTR πολύ πιο αξιόπιστη . Δεν ξέρω κανένα μοτέρ Ferrari να έχει χτυπήσει . Συζητάω για μοντέλα μετά την 355 . Όποιος αγοράζει Ferrari κάποιο άλλο εxclusive αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει θπόψιν του ότι είναι σε μεγάλο βαθμό χειροποίητο και οι χαμηλοί αριθμοί παραγωγής σημαίνουν ότι τέτοια αυτοκίνητα θα έχουν κάποια θέματα αντίστοιχα με τα προβλήματα νεότητας . Για παράδειγμα μέχρι η Ντάτσουν να αλλάξει τα λογισμικά του GTR με άλλα καλύτερα ώστε να μην σπάνε τα γρανάζια των σασμάν είχαν ήδη περάσει από την παραγωγή αρκετές χιλιάδες κομάτια πράγμα που για να συμβεί στην Ferrari πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια αφού η παραγωγή της ήταν στα 4.000-6.000 αυτοκίνητα τον χρόνο και υπάρχει δέσμευση ότι δεν θα ξεπεράσουν τα 10.000 παρότι οι παραγγελίες για όλα τα μοντέλα υπερβαίνουν τα 2 χρόνια παράδοσης . Η Porsche αν δεν κάνω λάθος έχει φτάσει τις 40.000 911 τον χρόνο που σημαίνει αν υπάρξει κάποιο θέμα στα πρώτα αυτοκίνητα προλαβαίνει να το διορθώσει στα επόμενα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν πολλοί μύθοι και πραγματικότητες σε σχέση με την Ferrari . Κατά την γνώμη μου τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα είναι τα Mercedes και τα μόνα που έχουν βγάλει ζημιές στα χέρια μου και είναι προβληματικά είναι τα Μ .
Κιβωτιο GTR με κανονικη χρηση δεν εχει σπασει. Η Νισσαν στο manual ελεγε ρητα να μην απενεργοποιειται το αντισπιν απο σταση. Τα αμερικανακια ομως δεν το ακολουθησαν με αποτελεσμα να το απενεργοποιουν (δηλαδη να κανουν κατι αντιθετο με το εγχειριδιο χρησης). Αλλο το σπαω γιατι δεν εχς κατασκευαστει καλα και αλλο το σπαω γιατι δεν ακολουθω τις οδηγιες του κατασκευαστει. Στα επομενα GTR εβαλε κοφτη στροφων στην 1η ωστε οποιος ανεγκεφαλος το απενεργοποιει τουλαψιστον να μη σηκωνει στροφες απο σταση με γκαζοφρενο. Ετσι εχουν τα πραματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αμαξια 200.000+ ευρω δεν επιτρεπεται υαλοκαθαριστηρες να σηκωνονται, αμαξια να παιρνουν χωρις προφανη λογο φωτια, να στριβουν μονα τους γιατι δε σφιχτηκαν καποιες βιδες στην κολωνα του τιμονιου. Αυτα ειναι τα σοβαρα θεματα αξιοπιστιας φιλε yellowbird
Δηλαδη ρε φιλε ειναι σοβαρα πραγματα να παρεις σπορ αυτοκινητο και να μην σου επιτρεπεται να το οδηγησεις στο οριο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟριο ποιο ειναι φιλε μου? Να ξεκινας απο σταση πατωντας γκαζοφρενο μαζι για να κανεις το 0-100 σε 3.3? Αυτο θεωρεις εσυ οριο? Γι' αυτο θα αγοραζες ενα GTR? Η Νισσαν σου λεει οτι το VDC δεν πρεπει να βγαινει οφ απο σταση γιατι δε σχεδιαστηκε γι αυτο το λογο. Βαλτο στο R Mode και κανε το 0-100 σε 3.8. Σιγα τη διαφορα. Μην ειστε καφροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήτοτε να δινουνε 0-100 3,8 και οχι 3,3..εφοσον ..ποτε δεν μπορεις να το κανεις χωρις να βγεις απο τις οδηγιες του κατασκευαστη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον δεν εισαι διαβασμενος καλα. Σε καλη ασφαλτο η Νισσαν δινει 0-100 σε 3.4 με το VDC στο R mode. Υπαρχει και σχετικο βιντεακι επισημο απο τη Νισσαν. Θα κοιταξω να το βρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήI’d like to go to your weblog extra often however
ΑπάντησηΔιαγραφήlately it seems to be taking ceaselessly to return up. I visit from work, and our
connection there is fairly good. Do you think the
problem could be in your end?
My web blog help me get pregnant []