Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

"Moscow Unlim 500+"






1st Андрей Porsche 997 TT Switzer P800

2nd Юрий Nissan GTR Switzer R850

3rd Олег Nissan GTR Switzer R850

4th Юрий Nissan GTR Switzer R850

5th Григорий Porsche GT2 AWD 9FF 1100

6th Дмитрий Porsche 997 TT Switzer SPI 750R


Speed record 9FF gt3 1200 PS 227 MPH (366km/h) in 1 MILE !!
















31 σχόλια:

  1. Ωραία περνάνε αυτοί ρε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτο το switzer 997 Ρ800 μετά τα 3GTR Ρ850 και μετά το κτήνος 9ff GT2 AWD 100HP .
    Ρεκόρ εξόδου από το μίλι 366km/h από το 9ff GTurbo 1200PS . Τρελό νούμερο αλλά έχουμε δει 70 πάνω στο Τεξας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδω σ' εχω yellow -> http://www.youtube.com/watch?v=Uk9vMQRIp1E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ta exei anebasei kai polla alla gia to Texas mile kane search

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. os sinithos...proto to 997,poutsa to GTR...pali exase parolo ta perissotera aloga...O malakas me to m5 pantos itan spasarxidis...kai ta gomenakia ola ta lefta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λογικη η νικη του 997 καθως το GTR ΔΕΝ εχει τη δυνατοτητα να φυγει "φουσκωμενο" απο πιεση οπως το Πορσε (ποσο μαλλον αν ειναι και tiptronic), με αποτελεσμα να φευγει απο σταση με λιγες στροφες και "μπουκωμενο" χανωντας χρονο στα πρωτα μετρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ που τα λέμε γίνεται σφαγή μεταξύ 997ΤΤ και gtr . Ωραίος ανταγωνισμός και ωραίες κόντρες . Τα 9ff παρά την κτηνώδη δύναμη τους και την επίδειξη ισχύος στα Σουηδικά αεροδρόμια από ρολλ εδώ δεν τα κατάφεραν καλά από στάση .
    Το κιβώτιο των ντάτσουν από το εργοστάσιο είναι ελαττωματικό, υπάρχουν λύσεις όμως με άλλους άξονες, γρανάζια, ψυγεία, βαλβολίνες κλπ Μόνο έτσι τα ντάτσουν διαπρέπουν στα time attack και στα dragster . Στα Unlim 500+ το ρεκόρ στα τετρακόσια μέτρα το έχει το GTR P800 με 9,9" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Το κιβώτιο των ντάτσουν από το εργοστάσιο είναι ελαττωματικό" Λαθος εκφραση. Ευπαθες ναι. ελαττωματικο οχι φιλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελαττωματικο απο την πρωτη μερα ειχαν προβληματα και εσπαγαν γραναζια . Επισης η Ντατσουν δεν τα καλυπτε κλπ Τι σε πειραξε που ειπε ελαττωματικο ? Μακαρι να ειχε ενα συμβατικο χειροκινητο 6αρι γερο να μην σπαει θα το προτιμουσα και τοτε θα μιλαγαμε για μια τιμια προταση . Μοτερ παλι δεν ειναι λιγα αυτα που εχουν σπασει αλλα το μειζον προβλημα ειναι το κιβωτιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εδώ που τα λέμε ελαττωματό είναι ... Πως το λέτε εσείς ; Τα έχουμε ξαναπεί ότι βιάστηκε η Nissan ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντε παλι...

    1) οσοι διαβασαν το εγχειριδιο χρησης που ελεγε οτι δεν επιτρεπεται να βαζεις το αντισπιν στο οφ (εκτος κι αν εχεις κολλησει σε χιονι, λασπη κτλ) ΔΕΝ τους εσπασε κανενα κιβωτιο. Οσοι το σπασανε ηταν επειδη το εβαζαν στο οφ και ξεκινουσαν ταπα απο σταση, πραγμα το οποιο ΔΕΝ προβλεποταν στις οδηγιες χρησης. Αρα λοιπον τιθεται θεμα λανθασμενης χρησης.

    2) στο θεμα του μοτερ πραγματι παρατηρηθηκε προβλημα στις μπιελες σε καποιους αριθμους κινητηρων οι οποιοι και αντικατασταθησαν δωρεαν (εχω πληροφοριες που λενε οτι ακομα και φτιαγμενα μοτερ περασαν στην εγγυηση).

    Συμπερασμα: το μονο προβλημα λογω ΛΑΘΟΥΣ της Νισσαν ηταν σε καποια μοτερ και ΟΧΙ στο κιβωτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΘΑ ΕΔΕΙΝΕΣ ΕΣΥ 120,000-150,000 ΓΙΑ GTR-ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ-ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ MANUAL ΜΗ ΤΟ ΕΝΑ ΟΧΙ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΟΧΙ ΕΤΣΙ,ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΣ?ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ?ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ,ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΕ ΑΛΛΩΣΤΕ..ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΑΠΑ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΠΙΝ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ PORSCHE.TO MANUAL ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ..ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝ ΔΩΣΩ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Paidia i alithia einai oti o white GTR exei dikio...Mporei na ton leo polla kila malaka alla tora exei dikio...
    1)Gia na min spasei to mpourdelo to kivotio tou GTR,diavase to manual kai meta odigise to amaksi tapa,sto playstation...Kai asto kleidomeno sto garaze...Vre poso malakas eisai pou dikaiologeis tin nissan gia tin malakia pou tin dernei me tin aksiopistia tou kivotiou!!!!!
    2)An thes sigoura na to odigiseis kai na min spasei,ksilose oli tin konsola (oste na min mporei kapoios na vgalei ektos to traction)kai dosto mia volta sti giagia sou...e mallon tha to girisei piso se ena kommati...Vre malaka white skepsou ligo prin grapseis tin paparia sou...malaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tora diavasa oli tin malakia tou white pou leei san simperasma oti to kivotio einai ok...diladi oi japan to ftiaksane gia na spaei ara eimaste ok pou oloi to kanane fitilia...skepsou vre malaka ti grafeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δείτε το GTR 850ΗΡ που ανάρτησα ότι έχει ενισχυμένο σασμάν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Exete provlima katanoisis. Spaei mono otan to ksekinas tapa apo stasi xwris antispin. To amaksi de sxediastike na ksekinaei me launch cotrol re vlakidia. Sto R mode mporeis episis na ksekiniseis poly grigora kanontas 3.9 0-100 anti gia 3.4 pou kanei me to antispin teleiws off. Ara loipon oysiastika to mono pou xaneis einai 0.4sec sto 0-100. An autos einai o logos pou pairneis ena amaksi tote lathos dialekses.
    H mallon trava pare ena porsche. Ksekinato tapa alla stis strofes pali pisw tha eisai!

    @ 7:53 kala esy eisai trismegistos malakokaulis de tha mpw kan ston kopo na se sxoliasw.

    Pros ypoloipous: to aggouri ston kwlo sas akoma toso vathia einai? Kai me to "moufa" kivwtio pou lete oti exei, PALI sas pidaei re kseftiles. Diladi ama eixe ena anthektiko ti tha ginotane??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ela vre malakistiri na mas peraseis...poy mia zoi mas pernas...apo to pliktrologio....Zoon asxete...kopse ti malakia giati tha tiflotheis...Ithela na ksera etsi kai epernes porsche kai sou elegan min ti ksekinas tapa,ti tha eleges paliomalaka,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Enas kouvas einai to gtr na petas ta lefta sou se veltiwseis kai episkeves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O koyvas me to elatomatiko kibotio gamaei xoris launch control kai me ola ta ftaximata kanei ta misa lefta apo skarabeo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. nai nai..gamaei...alla ta alla misa ta kratas gia to proto kivotio...afou i nissan mas grafei sta arxidia tis gia eggiisi...mpourdela..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ego mporei na ipostirizo ta porsche alla sevomai kai ta nissan...pote omos den evrisa protos oikogenoies kai manes kanenos...na krazoume akamsia einai apodekto...alla kapoioi to paragamane...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εννοειται... ρε παιδια ο,τι διαφορες και να εχουμε ειναι για σιδερα. Ας μην ξεφευγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. etsi mpravo white...ante na simfonisoume kai kapou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. to provlima me emena einai sta atoma pou de sevontai kapoia pragmata file 7:36. Kserw poly kala ti exei katorthwsei i Porsche kai thelw 100 selides gia na ta grapsw giati einai POLLA.

    Auto omws pou PREPEI na sevastoun kapoioi einai oti yparxoun kai alles protaseis sto xwro tis autokinisis. Mia apo autes kai malista i pio aksiologi apo pleuras timi ktisis - epidoseis (oxi mono epidoseis eutheias) einai to GTR.
    Gi auto as papsoun kapoioi na apokaloun Datsun, karpouzadiko, patatadiko ktlp to GTR giati pisteuw xaris se auto tha ksypnisoun kapoies firmes pou eixan anapauthei. Oso pio megalos einai o antagwnismos toso kalytera gia emas tous odigous, poso mallon otan exoume tin euxereia na dwsoume kapoia lefta parapanw panw stin "trela" mas. Ksefyget apo ta klise typou "kalo to GTR alla einai Datsun". Auto den einai epixeirima gia kapoion sovaro anthrwpo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ASPRE MPOREI SE ALLA THREAD NA VRISTIKAME ALLA SIGOURA SIMFONO STO OTI TO GTR THA KANEI ALLES ETERIES NA KSIPNISOUN...FILE OMOS AN POTE PAREIS 911 TURBO...DISKOLA THA FUGEIS KAI THA PAS SE KATI ALLO...AKOU POU SOU LEO...KAI GTR PERASE APO TA XERIA MOU FILOU KAI POLLA ALLA...TO 911 EXEI KATI TO DIAFORETIKO POU SE MAGEVEI...ELA NA SE STRIPSO KAI THA KATALAVEIS FILE...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φιλε μου αρεσει η αυτοκινηση.

    Σεβομαι την αγωνιστικη ιστορια της Πορσε. (δεν με ενδιαφερει ομως)

    Σεβομαι ολα της τα μοντελα.

    Παραδεχομαι οτι καταφερνει και συνδιαζει ανεση, πολυτελεια, επιδοσεις και ¨κυρος (αυτο το κυρος δε με ενδιαφερει)

    Ενα πραγμα δεν μπορω να χωνεψω ομως. Την τιμολογιακη της πολιτικη. Τη θεωρω "πιασοκωλικη" ρε αδερφε.

    Και ειναι τοσο ψωροπερηφανοι που δεν παραδεχονται οτι ενα γαμωνισσαν, μπορει να μην ειναι τοσο αξιοπιστο και τοσο ποιοτικο οσο η 997ΤΤ, την ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΕ στην πιστα εχοντας πολυ παραπανω βαρος και χειροτερες επιδοσεις ευθειας. Καταβαθος ομως γνωριζουν και αποδεχονται την τεχνολογικη ανωτεροτητα της 4κινησης του GTR.

    Απλα φαντασου το GTR να εβγαινε με ιδιες επιδοσεις ευθειας και μαζα με το 997ΤΤ... Θα ηταν χαοτικη η διαφορα μετα, οπως σιγουρα διαφορετικη θα ηταν και η τιμη του GTR, απλα επειδη δεν υφισταται κατι τετοιο δεν εχει τοσο σημασια αυτο που ειπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΙΛΕ Η ΠΙΑΣΟΚΩΛΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ.ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ 911 ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έρχεται το facelift με 540 άλογα να σας αποτελειώσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή