Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

PORSCHE 996 9ff 800PS Vs Audi S3 R32 turbo


Το S3 του 0-400 φοράει μοτέρ R32 τουρμπισμένο και έχει βγάλει 800PS @ 1,7 bar . Το PORSCHE είναι 996 ΤΤ 850 άλογα από τον 9ff φτιαγμένο όλο το μοτέρ με τουρμπίνες GT3076 .

Έγιναν από ρολ δύο πατήματα και τις δύο φορές το αποτέλεσμα ήταν να είναι γύρω στην κολώνα μπροστά το S3 . Τα μέτρα ήταν κοντά στα 1000, αλλά από την αρχή έπαιρνε την διαφορά το S3 την οποία δεν μπορούσε να καλύψει το 9ff .

Το S3 είναι έξω από κάθε λογική πως πάει και πως ακούγεται !!! Χίλια μπράβο στον 0-400 για το δημιούργημά του ! Δεν είναι και λίγο να περνάει Porsche με φουλ φτιαγμένο μοτέρ, GT3076 850PS από τον 9ff το οποίο είναι σαν το προηγούμενο σετ απ του γνωστού άσπρου 9ff που δεν το πλησίαζε κανένας . Τώρα μέσα σε 15 μέρες αναμένεται το άσπρο 9ff με 200+ άλογα, για να δούμε τι θα κάνει με το S3 ...

Για να μην δημιουργηθεί παρεξήγηση το S3 δούλευε χθες 1,7 και έχει βγάλει 800 άλογα στην πίεση αυτή ενώ την προηγούμενη φορά που έριξε στον ΤΤΡ δούλευε στο 1,2 περίπου λίγο κάτω από 700 άλογα .


24 σχόλια:

  1. Μπραβο στο S3! το αμαξι ειναι πυραυλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Roufa Santo apo tora giati ua mpoykwseis mexri na ertheis athina ! Gelie pou theleis na kaneis kontres fae thn psolia apo ta audi kai ta evo vale to daxtylo ston kolo kai moko sixamere mpoyxesa teleytaie looser

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρούφα δυνατά Σαντίνο γιατί περισεύει η πούτσα του Τάκη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Σαντίνο είναι ο ορισμός του άσχετου ο οποίος γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης από άλλους . Αυτός είναι φυσικό να μην καταλαβαίνει γιατί το S3 με λιγότερα άλογα μπορεί να είναι πιο γρήγορο από το Porsche . Μετά λύπης μου όμως ότι δεν μπορούν να το εξηγήσουν κάποιοι "ειδήμονες" ...
    Ακόμα δεν μπορούν να καταλάβουν μερικοί τι συμβαίνει ασε μία κόντρα . Η καμπύλη ιπποδύναμης πάνω στην κλιμάκωση των σχέσεων λέει την αλήθεια . Όταν το S3 ανεβαίνει 8500 σαλ καταλαβαίνετε ότι η επόμενη σχέση διεγείρει την τεράστια τουρμπίνα πιο άμεσα και δυνατά από ένα Porsche που δεν φτάνει εκεί ψηλά ...
    Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι μια ενδεικτική τιμή που δεν λέει όλη την αλήθεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κακίες...Ο Σαντίνο μάλλον S3 έπρεπε να φτιάξει.Το ίδιο νιώθουν και οι άλλοι Πορσάκηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Σαντίνο ότι και να φτιάξει θα είναι τελευταίος και θα του κοστίζει πανάκριβα ! Τα λεφτά δεν κάνουν τον μάγκα . Είναι απαραίτητη προϋπόθεση αλλά όχι ικανή από μόνη της . Το ανθρψποειδές που στερείται λογικής και γνώσεων είναι καταδικασμένο στην αποτυχία .
    Γιατί το EVO δεν είναι καλό για κόντρες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O Σαντινο επαναλαμβανω για μια ακομα φορα ειναι ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΜΑΛΑΚΑΣ !!
    Εμεις τι φταιμε ομως?
    Ας κατσει στο φουρνο του και ας μας αφησει ησυχους εμας και τα Porsche!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...κατ'εμε μαλλον το 9FF δεν ειναι 800+ αλογα...δεν ειναι και το πλεον ευκολο να κανεις ενα 99ΤΤ 800+ αλογα....και πορσωπικα δεν τρεφω καμια εκτιμηση προς την 9Ff εφοσον εχω και προσωπικη εμπειρια....ναι τα παει πολυ καλα με το marketing και το promotional ...γενικα μου φανταζει πιο ευκολο το porsche να ειναι γυρω στα 720-730 παρα το S3 900+ που ακουστηκε....η διαφορα στην κοντρα εδειξε οτι το S3 ειναι αρκετα πιο δυνατο...εαν λαβουμε υποψιν και τις αντιστασεις που εχει το S3 ...σιγουρα δεν παιζει ρολο μονο καμπυλη ιπποδυναμης για να "φτιαξει" τετοια διαφορα,ουτε οι χρονο που αναφερθηκανε οτι κανει το πορσε 100-200 σε 5sec σημαινει κατι,ενα "καλοφτιαγμενο" 99ΤΤ μπορει να κανει αυτους τους χρονους με αρκετα λιγοτερα αλογα απο 800.....δεν θελω να πω τιποτα παραπανω,καλα χρυσα τα πορσε,και εγω ειχα αρκετα και θα εχω, αλλα πολλοι μπαινουνε στο τρυπακι οτι και καλα ενα "ονομα" φτανει για να κανει καποιος ενα τρομακτικα γρηγορο πορσε...η διαφορα προκαλει εντυπωση και ειμαι τρομερα εντυπωσιασμενος απο το S3....συνχαρητηρια στον βελτιωτη του S3 ...και οσο για τον ιδιοκτητη του 9ff ,δεν χρειαζεται να στεναχωριεται και πολυ,αναμφισβητητα και πολυ πιθανον το αυτοκινητο του να ειναι καλο..ας κοιταξει να το χαρει με πολλους αλλους τροπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να χαρούν με πολλούς τρόπους;Αυτοί τα έφτιαξαν για να μαμάνε ό,τι κινείται.Καταλαβαίνεις ότι γκρεμίστηκε ο κόσμος γι αυτούς;Ούτε σε πίστες πάνε ,ούτε εκδρομές.Αν θες πές μας και την εμπειρία σου με τον 9ff.Εγώ πάντως για αναξιόπιστο τον έχω από ξένα forum.Αν δεν έκανε αυτά τα v-max στο nardo δεν θα τον ήξερε κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στον Δημήτρη και τους υπολοίπους .
    Καταρχάς ήμουν παρών στην κόντρα . Το S3 είναι καταπληκτικό, μόνο αν το ακούσεις καταλαβαίνεις, σαν φόλμουλα κάνει και από όσο ξέρω στροφάρει 8500 . Το άπλωμα και μόνο των στροφών μπορεί να κάνει διαφορά σε δύο αυτοκίνητα με ίδια μέγιστη ιπποδύναμη . Από την άλλη κάποιοι δήλωσαν ότι το 9ff έκανε 200-300 σε 10,2" + 5" για το 100-200 όπως δήλωσαν + 3,5" για 0-100 λέω εγώ = 18,7" για 0-300 ! Άρα αν είναι σωστές αυτές οι μετρήσεις μιλάμε για 850 PS το 9ff . Μάλιστα κανένας δεν ανέφερε ότι κάτι δεν πήγε καλά στις 2 κόντρες .
    Ο Θάνος πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένος από το 9ff, ξέρει τι θέλει από το Porsche του το αμάξι είναι χρηστικό πολύ δυνατό και υπόσχεται αξιόπιστα χιλιόμετρα . Από την άλλη στο S3 έχει γίνει καταπληκτική δουλειά και είναι πιο εξειδικευμένο για κόντρα . Το 9ff μπορεί εύκολα να κερδίσει μια κολώνα με λίγο ρίσκο αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο του Θάνου . Γνώμη μου είναι ότι το 997 που φτιάχνει ο Greek GT3 θα σταθεί αρκετά καλύτερα γιατί με τις VTG θα κερδίσει δρόμο στα πρώτα μέτρα, εκεί που έκανε την διαφορά το S3 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O antipalos tou Thanou einai o Elliot . 9ff Vs Protomotive me antistoixa spec, auth einai kontra .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Anatinahtike pali tou Eliot . Klama ta Porsche oti kai na kanoun tha einai pisw apo to S3 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένα χαζογραναζάκι ήταν.Το πλατώ-αναλώσιμο δεν μετράει- έρχεται,οπότε όλα οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς 12:41μμ
    την 9FF δεν την εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση μιας και προσπαθησε να μου πουλησει εκκεντροφορους το 2005 για ενα 997S που ειχα τοτε ...οι εκκεντροφοροι αποδειχθηκανε οτι ητανε απο 996!!!!...εξ αρχης μου λεγανε οτι τους ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝΕ οι ιδιοι,στην πορεια δεν ξερανε καν εαν δουλεψουνε σε 997S..απλως θεωρητικα πιστευανε οτι θα δουλεψει..για αποτελεσματα ξεχνατο..θα τους βολευε να κανω το αυτοκιητο μου πειραμα:)))...μεγαλη ιστορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιωργο,yellow..ναι,διαβασα τις επιδοσεις του 9FF,εαν ειναι ετσι,μιλαμε για ανταγωνιστη της veyron..με δεδομενο οτι κανει η veyron 16,8 τα 0-300....και το 9FF κανει 18,5 με 2 ΑΤΟΜΑ!!!...θελω να πω οτι οι επιδοσεις αυτες ειναι εικονικες μαλλον(απο οσο εμαθα εγιναν σε κατωφερεια)....γιατι εαν ειναι τοσο παραπλησιες με την veyron σε αυτη την εκδοση με αυτο το set-up των 800+ τοτε μιλαμε οτι στο αλλο 9FF που προκειται να ερθει θα ριχνει κολωνες στη veyron...το φανταζεσαι?εαν συνεβαινε αυτο η 9FF θα ειχε γεμισει τον κοσμο με βιντεακια ,αρθρα κτλ..μιας που ξερουμε ποσο καλη ειναι στο marketing..και καλα κανει...προσεχε,δεν αμφισβητω οτι το 9ff ειναι καλο..απλως οχι 800,ο συνοδηγος (εαν ητανε οντως αυτος)την στιγμη της κοντρας ειναι φιλος,και μιλησα μαζι του...μου ειπε ποσο γρηγορο ειναι και ποσο καλοφτιαγμενο...ανεκαθεν ημουνα επιφυλακτικος με τις ιπποδυναμεις,και δη εν ελλαδι ,..θυμασαι τι εγινε με το apr οταν με ενα προγραμμα φανηκε να πηγαινει με καποια που δηλωνανε πολλα περισσοτερα?φιλε μου καλε,τα αλογα δεν ειναι στραγαλια..εκτος και εαν μιλαμε για πονυ...κατ'εμ το 996 ειναι μεταξυ 700-750,με οχι τοσο καλη καμπυλη..μια διαφορα 100+ για το S3 και καλυτερη καμπυλη κανανε την διαφορα....το οποιο σιγουρα ειναι εντυπωσιακο...χωρις ομως και να συγκινει...και φτιαχτηκε για καποιο σκοπο,με αλλο κινητηρα...μετα απο πολυ καιρο(απο οσο διαβασα πανω απο 1,5 χρονο)..και τον εχει καποιος ο οποιος μπορει να ασχολειται καθε ωρα μαζι του...παιδια με τα πορσε,ηρεμιστε...αφηστε εισαι τα πορσακια,ξερετε καποια στιγμη παυουνε να ειναι πορσε,που στριβει,φρεναρει,συγκινει,και ειναι all rouder,και ανεπαναληπτο fun to drive...καταντα αλχημεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το μυστικό του S3 είναι ότι στροφάρει 8500 κάτι που απεχθάνεται το Porsche . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στις αλλαγές να είναι πολύ καλύτερο το S3 αφού μπορεί και διεγείρει το τεράστιο τούρμπο και φουσκώνει πολύ πιο εύκολα . Το S3 μέχρι το τέλος της τρίτης έχει πάρει μια κολώνα διαφορά η οποία δεν μαζεύεται ποτέ . Γιαυτό λέω ότι πιθανόν να έχουν τα ίδια άλογα και αν λάβουμε υπόψιν ότι το S3 ζυγίζει 150 κιλά λιγότερα δέχομαι ότι το 9ff έχει 850 άλογα σφιγμένα όμως και το S3 800 απλωμένα .
    Tα Porsche σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντράμαξα απλά είναι τόσο γρήγορα που μπορούν να κάνουν και κόντρες . Δυστυχώς κάποιοι δεν ξέρουν να τα εκτιμήσουν και να τα χαρούν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για μένα κακώς ασχολούνται κάποιοι με τις μέγιστες ιπποδυνάμεις . Σημασία έχουν τα χαρακτηριστικά της βελτίωσης και των αυτοκινήτων αν μιλάμε για κόντρα . Στην συγκεκριμένη κόντρα έχουμε δύο εξακύλινδρα τούρμπο των οποίων τα μοτέρ έχουν υποστεί ολική μετατροπή, μόνο το μπλοκ έχει μείνει το ίδιο . Το αποτέλεσμα είναι ότι το VAG του Τάκη αποδείχτηκε ανώτερο μοτέρ για κόντρα από το 9ff . Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένα Porsche twin turbo θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κορυφαίο κοντράμαξο και ντραγκστεράδικο . Επειδή όμως έχει άλλο χαρακτήρα και είναι παντού άψογο ελάχιστοι στον κόσμο έχουν ασχοληθεί να το κάνουν κοντράδικο . Ελάχιστη η εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα ακόμα και ο 9ff πιο πολύ κυνηγάει τις τελικές παρά το 0-400 .
    Κάποιος μηχανικός σαν τον Τάκη με την νοοτροπία που έχει μπορεί να κάνει κοντράδικο Porsche, ίσως το καταφέρει ο Γασπαράτος ο οποίος έχει πολυετή πείρα από ντράγκστερ και είναι η βασική του προτεραιότητα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θα πάει σήμερα κόντρα ο Τσακανίκας με τον Τάκη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. o greek gt3 με τα φτιαξιματα που καναμε πριν 2 χρονια γιατι δεν ερχεται να ανοιξει με του θανου;με στοιχημα αν εισαι σιγουρος τοσο για το πορσε σου.οσο για το τι γινονται τα πορσε η μεγαλυτερη ξεφτιλα φιλε ειναι τα μεγαλα vtg που φερονται χειροτερα απο ρουλεμανατες.δεν με νοιαζουν τα ονοματα βελτιωτων απλα συνεχισε με το αυτοκινητακι σου οτι καναμε σε αλλα 20 για να το παιζεις ειδικος.επισης που ξερεις οτι ειχε κατηφορα στη μετρηση ρε παραμυθα ησουν μπροστα;μιλα μονο με σιγουρια για το αμαξι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wraio to s3!
    As anoiksei omos k me to mayro 997 TURBO TR 1000
    gia na dei ti kanei!
    tha tou kopei to gelio grhgora :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΝΤΩΣ...ΑΥΤΟ ΤΟ PORSCHE ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ,ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ NARDO, ΦΟΒΕΡΟ ΧΡΟΝΟ,ΒΑΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΗΓΑΝ ΕΚΕΙ,PORSCHE ΚΑΙ ΜΗ..ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ POWER TECHNIQUES ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ.ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΡΟΛΟ...ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΤΗΜΑ!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή