Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

997TT APR Vs 997 TTP stage4 680+ Ps


Χθες έγινε ένα ενδιαφέρον πάτημα μεταξύ δύο 997ΤΤ . Το πρώτο φοράει πρόγραμα APR και εξάτμιση Switzer . Το δεύτερο έχει μια μεγάλη και ακριβή λίστα μετατροπών . Συγκεκριμένα :
1.Βελτιωμενες τουρμπινες VTG απο GT2 TTP.2.Intercooler απο Αμέρικα!3.Σωληνωσεις μεγαλυτερες απο Carbon κατασκευη TTP.4.Eξατμισεις με αγωνιστικους 100ριδες καταλυτες TTP.5.Xταποδια TTP.6.Δισκοπλατο Sachs Racing για 1.100 ΝΜ.7.Ελαφρυ βολαν μονης μαζας.8.Φιλτρο αερα.9.Ζαντες Carbon Dymag.10.Ρυθμιστη πιεσης βενζινης Bosch Racing της Porsche.11.Προγραμμα / δυναμομετρηση ACE ΜΟΤΟRSPORT.Eχει κοφτη στις 8.000 στροφες και εβγαλε στο Mustang 575 HP τροχο στις 7.300 Rpm και 763 ( Ft - Lbs ) Τorque στις 4.600 Rpm με 100ρα βενζινη.
Στο χθεσινό πάτημα δούλευε με βενζίνη VP MS109 , οπότε είχε θεωρητικά περισσότερα άλογα .
Από την άλλη το ΑPR δούλευε με 100άρα πρατηρίαου . Κάποιοι ισχυρίζονται ότι με πρόγραμα-εξάτμιση το 997ΤΤ είναι αδύνατο να βγάλει πάνω από 560 άλογα . Κάποιος άσχετος θα πει τι νόημα έχει άραγε αυτή η κόντρα ? Αφού τα δύο αυτοκίνητα είναι διαφορετικής κατηγορίας . Και όμως ...
Το 997ΤΤ APR μέχρι τα 220 χλμ κάθισε δίπλα στο ΤΤΡ και μετά μέχρι τα 290χλμ έχασε σταδιακά με 4 καρότσες περίπου . Το αποτέλεσμα αυτό είναι μεθοδευμένο γιατί και οι δύο κοντρέρ ήθελαν να χάσει το APR . Aν νικούσε το APR τότε θα αναιρούσαν τον λόγο ύπαρξης τόσων μετατροπών .
Βέβαια και αυτό το αποτέλεσμα εκ πρώτης όψεως είναι άθλος για το APR . Aν προσέξει κάποιος καλύτερα τα δεδομένα θα συνειδητοποιήσει ότι το ΑPR αδικήθηκε σφόδρα για τους παρακάτω λόγους :
1. Δεν έκανε χρήση βενζίνης VP MS109 το οποίο μεταφράζεται μετρημένα σε άλλο 997ΤΤ APR σε 0,4" στα 400μ , με την ταχύτητα των 210χλμ στα 400μ αυτό και μόνο σημαίνει 23,5 μέτρα, δηλαδή κοντά στην κολώνα στα 400μ !
2.Το ΤΤΡ έχει το πλεονέκτημα των πανάλαφρων κάρμπον ζαντών που όσο νάναι βοηθούν στην επιτάχυνση γιατί ισοδυναμούν με 100-120 κιλά λιγότερα . Οι ζάντες δεν έχουν σχέση με την δύναμη του αυτοκινήτου αλλά το βοηθούν να επιταχύνει γρηγορότερα .
3.Το ΤΤΡ ενάντια στον χαρακτήρα του Porsche έχει ρυθμιστεί ο κόφτης στις 8000 στροφές . 1000 και πλέον στροφές παραπάνω κόφτης δίνουν εύκολα 2-3 καρότσες . Πολύ εύκολα και ο ιδιοκτήτης του APR μπορεί να ζητήσει να του ανεβάσουν τον κόφτη ώστε να κερδίζει πιο εύκολα τις κόντρες .
Το συμπέρασμα είναι ότι όλες αυτές οι μετατροπές 4 σταδίου είναι άχρηστες στο 997ΤΤ .
Περιμένουμε τα σχόλιά σας πάνω στα αυτοκίνητα και όχι στις κόντρες , εδώ είναι αδιάφορο ποιός κέρδισε μια κόντρα, μας ενδιαφέρει τι κάνουν τα αυτοκίνητα .

15 σχόλια:

  1. Den xerw an einai me8odeymeno alla oi ekdoxes poy dineis einai logikes kai adikoyn to apr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aν ήταν καθαρό το αποτέλεσμα ας κάνουν μία επανάληψη με VP MS 109 και οι δύο .
    Επίσης αν θέλει ο κάτοχος του APR μπορεί να ζητήσει να του ανεβάσουν τον κόφτη 1000 στροφές για να ξεκλέψει κανα δυό καρότσια στις τρεις πρώτες σχέσεις . Δεν είναι απαραίτητο αλλά ο ΤΤΡ έτσι το δουλεύει . Κακώς κατά την γνώμη μου . Όπως έχει χάσει το νόημα της η λέξη Porsche με κάποιους που τα έχουν μόνο για κόντρες και τα ανεβοκατεβάζουν στα δυναμόμετρα για να ρυθμίζουν με περίεργα ζουμιά ... Αμαρτία είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους έχει ενοχλήσει τόσο που ένα πρόγραμα είναι τόσο ανταγωνιστικό που συνασπίστικαν προαιώνιοι εχθροί για να το μειώσουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ποιός θα το φανταζόταν ότι το τημ του Σάλια θα καταντούσε να γλύφει τον Τετεπέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Yellow to programma den einai TTP alla apo ACE motorsports kai to ksereis poly.
    Poly kseka8ara anafer8hke oti nai men doyleye to allo porsche MS 109 alla den htan me to ry8misma 109.

    Mhn anyshxeis gia 2o pathma... Ola 8a ginoyn.
    Pros anwnymoys xrhstes.... To team toy Salia den glyfei kanenan.... Molis teleiwsoyn oi dokimes me to programma poy AFILOKERDOS prosfer8hke apo thn APR Greece gia na dokimas8ei, 8a ginoyn kai alles me allo programma....
    Ekei poy kollaw Giwrgo einai oti milas gia me8odeyeseis... Esy milages stios arxes gia 1000m alla meta to kopsate sta 400m etsi ksafnhka meta apo ena apogeymatino kafe. Kai 8ymase tis apanthseis alla blepeis den soy aresan opote den tis exeis anaferei poy8ena....
    Opws ypo8hke loipon apo to 997 APR (madsex).....
    Para ma para poly kalo to programma alla distyxws meta milane oi megalyteres toyrmpines... Ti na kanoyme dld? Na allaksoyme to apotelesma kai na to me8odeysoyme epi etsi 8eleis esy?

    Prwth kai teleytaia fora poy grafw edw....
    Hdh parakalesa na soy ksekleidwsoyn ton logariasmo soy sto allo (kai eyxomai na ginei) giati den moy aresei na grafw se 2 kai 3 site gia na soy apantaw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχετε πολύ πλάκα και είσαστε πολύ γελοίοι τελικά ορισμένοι,συνεχίστε έτσι είσαστε σε καλό δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως ήρθες Hannibal . Εδώ μπορεί να εκφράζεται ο καθένας ελεύθερα . Οι κόντρες δεν με ενδιαφέρουν, δεν πρόκειται να ξαναγράψω σε φόρουμ και εδώ θα αναρτούμε αυτοκινητιστικά θέματα . Αν θέλεις μπορείς και συ να αναρτήσεις ότι έχει ενδιαφέρον .
    Επί του θέματος έγραψα την άποψή μου και απάντησέ μου ειλικρινώς . Αν ήταν για σοβαρή κόντρα θα κατέβαινε ο αδελφός σου χωρίς VP 109 αφού είναι γνωστό ότι θα είχε καλύτερα αποτελέσματα ? Μόνο αυτό απάντησε μου . Τα υπόλοιπα μου είναι αδιάφορα, όπως και δεν μου ταιριάζει το επίπεδο των κοντροφόρουμ, ούτε θέλουμε κάτι τέτοιο εδώ .
    Εδώ θα γίνονται αναρτήσεις σαν και αυτές που έκανα στην ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ . Ευχαρίστως να ανεβάζουμε και δικά σου θέματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. pes mas Hannibal etsi kanei kontres o adelfos sou ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θέλω να σβήσω σχόλιο από την πρώτη μέρα αλλά παρακαλώ να μην μετατραπεί το blog αυτό σε κοντροφόρουμ, συζητήστε ελεύθερα αλλά όχι προσωπικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Anwnyme einai wraia na krybesai pisw apo to plhktrologio soy.... Esy kammia kontra kaneis?
    Ainte.... Anyparkte.....

    Yellow nai katebhke xwris ms giati prwton h dokimh egine sto mpam kai den htan eykairh ms 109 na balei, kai apo thn allh pleyra to porsche katebhke xwris to swsto setup gia agwnisthkes opws egrapse o idiokthths toy..... opote paei ayto to meonekthma poy anafereis.
    Eipes gia ton disko ths sachs. kai o masex fwraei sachs pleon.

    Gia tis carbon zantes eksartatai to pososto apo ton katasyasth poso pio light einai. an 8ymasai egw exw 8iksei sto parel8on to anartomeno baros alla htan gia ton sygkekrimeno kataskeyasth ths tote syzhthsh... Den einai se oloys ta idia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Anwnyme eisai megalos karagiozhs!!!!!kai kserw poios eisai kai tha se vrw geloie.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. re pedia min kolate me kontres o yellow tin gnomi tou leei . me ta porsche den ginete tipota madsex ttp kai santo glyfi o enas ton allo kai mas exoun flomosi sto paramy8i

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. pio paramithi?giati perase kanena dinato porsche to APR tiptronic?gian apatisei tora stasi 1000m na doume...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαπιστώνω ότι οι προσκυνητάδες του ΤΤΡ δεν αφήνουν τίποτα ασχολίαστο . Ακόμα να χωνέψουν ότι είναι πολύ πίσω . Έχουν ξεχάσει τι τους έκανε το νινί πριν δύο χρόνια! Βαφτίζονται γρήγοροι μόνοι τους . Ευτυχώς yellow σε μπανιάρισαν για να μπορούν να λένε τα δικά τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kalos kai ton koytkia ton yperspisti!!
    mages na kserete oti o ttp, an kai den ton pao mia, itan mprosta arketa perisotero apo oti egrapsan mesa sto forum kai afisan na matheftei. Apla den ithele na ti xalasei sto filo toy madsex kai afise na grafi oti theli kai to epexe symfonos.
    Tous eidame sti mavri pou patagane...

    ΑπάντησηΔιαγραφή